Onko kukaan tehny takapäähän camberille säätöjä ja jos on, niin olis kiva tietää miten on toteutettu? Ittellä camber aika rajusti miinuksella johtuen madalluksesta.
E34 takapään camberin säätö
Collapse
X
-
Bemarilta saa epäkeskopuslia, niillä se helpoiten onnistuu mutta säätö on tietysti sitten osuttava kerrasta oikeaan ettei tartte jatkuvasti purkaa
. Suht helposti tuonne säädöt saa tehtyä, vielä kun muistaisi sen sivun missä oli tehty e30 takapalkkiin säätö.
325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Lese: Juuri tota. Vaikkei samat pultit käviskään niin ei noita nyt vaikea ole tehdä jos ei mistään valmiina löydy.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Käyhän se ja tuommoinen on ollut jo pitkään E34:een suunnitteilla, ei vaan ole tullut toteutettua, ehkäpä joskus sitten ja noiden suunnittelusta otetut kuvat taitaa toistaiseksi pysyä koneella...Originally posted by jannmannluulis nyt käyvän e39:n pultti e34:sen taka-akseliinkin
Comment
-
Tuo on loistava systeemi. Mulla on tuollainen systeemi (camber + toe) E30 taka-akselissa joka on hyvin pitkälti samanlainen kun E34.
Huomenna saan toivottavasti auton kulmien säätöön, niin sitten voin kertoa miten sai säätöihin.
E39:n epäkeskopultteja käytin, ne on 12mm halkasialtaan. E39 M5 pultit on samanlaiset mutta 14mm halkasialtaan.Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla
Comment
-
Katsos joo, unohdin lupaukseni. Camber ja auras on nytten takana raja-arvoiss vaikka persettä on tiputettu aika paljon.Originally posted by LeseNo kerrohan miten säätö onnistui?
Miten noi reunukset tohon prikan ympärille kannattais rakentaa?
Mulla on muistaakseni 6mm paksua lattaa, johon on jyrsitty keskelle 3mm ura jossa se pultin kaulus on. Voin laittaa tarkemman kuvan kunhan käyn tallilla.
Niitä voisi löytyä muutama ylimääräisenä
Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla
Comment
-
Aika hyvin sitten sait säädöt kohdilleen. Kevyemmällä madalluksella sais jo varmaan ihan 100% oikeet arvot.Originally posted by DoniKatsos joo, unohdin lupaukseni. Camber ja auras on nytten takana raja-arvoiss vaikka persettä on tiputettu aika paljon.
Laitan privaa noista...Originally posted by DoniMulla on muistaakseni 6mm paksua lattaa, johon on jyrsitty keskelle 3mm ura jossa se pultin kaulus on. Voin laittaa tarkemman kuvan kunhan käyn tallilla.
Niitä voisi löytyä muutama ylimääräisenä
Comment
-
Joutuu niilläkin akselistoa modaamaan. Jos ei muuta niin vinguttamaan reikää ainakin suuremmaksi. Aikanaan kyselin tuosta mutta kukaan ei tiennyt tarkkaan mitä eroja akselistossa on, esim. epäkeskolle jonkinlaiset "ohjurit" tarvitaan kuitenkin, eikä niitä normiakselistossa ole jolloin joutuu juuri tuohon rakenteluun ja modailuun.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
Comment