Eli eikös onko ne ne tangot kun toisessa päässä on alapallonivel ja toisessa iso pusla? Ei ole ennen tullut vastaan tällästä ripustus rakennetta kun olen lähinnä etuvetoisten kanssa ollut tekemisissä. Eli jos joku viittis kuvaa laittaa niin se seventäis asiaa aika paljon.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 ravistaa 80km/h vauhdissa
Collapse
X
-
Originally posted by AguélEli eikös onko ne ne tangot kun toisessa päässä on alapallonivel ja toisessa iso pusla? Ei ole ennen tullut vastaan tällästä ripustus rakennetta kun olen lähinnä etuvetoisten kanssa ollut tekemisissä. Eli jos joku viittis kuvaa laittaa niin se seventäis asiaa aika paljon.
Elikkäs, osanumerot #2 ja #7..
Useimmiten tuon nro 7:n väljyyden huomaa ajaessa.
Comment
-
-
Originally posted by AguélEli eikös onko ne ne tangot kun toisessa päässä on alapallonivel ja toisessa iso pusla? Ei ole ennen tullut vastaan tällästä ripustus rakennetta kun olen lähinnä etuvetoisten kanssa ollut tekemisissä. Eli jos joku viittis kuvaa laittaa niin se seventäis asiaa aika paljon.
En itse viitsisi arpoa, että onko osat kunnossa vaan hakisin uudet ja korjaamolle laitattamaan uudet paikalleen. Noista osista ei kovin helposti pysty sanomaan ovat rikki vai ei. Ajokäytös voi muuttua vaikka alkuperäiset näyttäisivät hyviltä. Osan nimi siis alatukivarsi.
Nro seiska on ylempi tukivarsi aka. reaktiotanko.G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Originally posted by AguélOk. Oikealle puolelle on näköjään jo vaihdettu uusi alatukivarsi. Eikö tohon tukivarteen saa pelkää puslaa vaihdettu ja kannattaako se yleensäkkään kun ainakaan se pallonivel ei tuntunut väljältä?G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
Comment