Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 ravistaa 80km/h vauhdissa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Aguél
    Bimmer Fanatic
    • May 2006
    • 515
    • Siuntio/Lohja

    #16
    Eli eikös onko ne ne tangot kun toisessa päässä on alapallonivel ja toisessa iso pusla? Ei ole ennen tullut vastaan tällästä ripustus rakennetta kun olen lähinnä etuvetoisten kanssa ollut tekemisissä. Eli jos joku viittis kuvaa laittaa niin se seventäis asiaa aika paljon.
    325i Coupe
    Ex BMW:t
    E34 530iA V8 touring
    E36 316i
    E34 535i
    E30 316i

    Comment

    • Benzino
      Bimmer Enthusiast
      • May 2003
      • 1402
      • EFHK

      #17
      Originally posted by Aguél
      Eli eikös onko ne ne tangot kun toisessa päässä on alapallonivel ja toisessa iso pusla? Ei ole ennen tullut vastaan tällästä ripustus rakennetta kun olen lähinnä etuvetoisten kanssa ollut tekemisissä. Eli jos joku viittis kuvaa laittaa niin se seventäis asiaa aika paljon.

      Elikkäs, osanumerot #2 ja #7..
      Useimmiten tuon nro 7:n väljyyden huomaa ajaessa.

      Comment

      • alspe
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2004
        • 3402
        • Tre

        #18
        Originally posted by Aguél
        Eli eikös onko ne ne tangot kun toisessa päässä on alapallonivel ja toisessa iso pusla? Ei ole ennen tullut vastaan tällästä ripustus rakennetta kun olen lähinnä etuvetoisten kanssa ollut tekemisissä. Eli jos joku viittis kuvaa laittaa niin se seventäis asiaa aika paljon.
        Tossa kuvassa nro 2 ja 3.


        En itse viitsisi arpoa, että onko osat kunnossa vaan hakisin uudet ja korjaamolle laitattamaan uudet paikalleen. Noista osista ei kovin helposti pysty sanomaan ovat rikki vai ei. Ajokäytös voi muuttua vaikka alkuperäiset näyttäisivät hyviltä. Osan nimi siis alatukivarsi.

        Nro seiska on ylempi tukivarsi aka. reaktiotanko.
        G30 520d xDrive
        EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91

        Comment

        • Petteri75
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2005
          • 2540
          • Kirkkonummi

          #19
          Sama vika. Tuossa on viestiketjun tynkää, toivottavasti auttaa:

          BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

          Comment

          • Aguél
            Bimmer Fanatic
            • May 2006
            • 515
            • Siuntio/Lohja

            #20
            Ok. Oikealle puolelle on näköjään jo vaihdettu uusi alatukivarsi. Eikö tohon tukivarteen saa pelkää puslaa vaihdettu ja kannattaako se yleensäkkään kun ainakaan se pallonivel ei tuntunut väljältä?
            325i Coupe
            Ex BMW:t
            E34 530iA V8 touring
            E36 316i
            E34 535i
            E30 316i

            Comment

            • alspe
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2004
              • 3402
              • Tre

              #21
              Originally posted by Aguél
              Ok. Oikealle puolelle on näköjään jo vaihdettu uusi alatukivarsi. Eikö tohon tukivarteen saa pelkää puslaa vaihdettu ja kannattaako se yleensäkkään kun ainakaan se pallonivel ei tuntunut väljältä?
              Teräksiseen alatukiverteen saa puslan vaihdettua. Eri asia on kannattaako kun sitten jää pallonivel vanhaksi. Väljyyksiä ei helposti sitten huomaa kun osat ovat paikoillaan.
              G30 520d xDrive
              EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎