Announcement
Collapse
No announcement yet.
525TDS tekniikka kysymyksiä E34
Collapse
X
-
Tänään kun tuota pumppua kääntelin niin sain sen käyntiin kuin palmun alta sitten sammutin ja kokeilin niin ei lähde. Huomasin sitten että pumppu vuotaa dieseliä sieltä mistä lähtee putket suuttimille. Aina starttauksen jälkeen tiputtaa tippoja. Mistäköhän kannattaa lähteä etsimään tiivistettä sinne ja onko millanen homma vaihtaa?
-
-
Originally posted by Jäämies View PostKoitin kääntää pumppua aikasemmalle eli kantta kanteen päin mutta ei se mihinkään liikkunut. Huomenna kun on valoisaa niin kokeilen uudestaan kun ei ole imusarjakaan tiellä. Voisiko hammermode auttaa? Pumpun kannessa ei ainakaan näytä olevan enää sitä erikois kannalla olevaa pulttia, että joku on jo sitä säädellyt.
Voihan sitä koittaa hammermodiakin, mutta pitäs olla kyllä tosi laiska jos se kansi niin paljo on sivussa, ettei käyntiin taho lähtä.
Leave a comment:
-
-
Koitin kääntää pumppua aikasemmalle eli kantta kanteen päin mutta ei se mihinkään liikkunut. Huomenna kun on valoisaa niin kokeilen uudestaan kun ei ole imusarjakaan tiellä. Voisiko hammermode auttaa? Pumpun kannessa ei ainakaan näytä olevan enää sitä erikois kannalla olevaa pulttia, että joku on jo sitä säädellyt.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jäämies View PostHehkut testattu ja todettu toimiviksi. Nyt kun on imusarja irti niin mitä muuta kannattaa ihmetellä samalla.
Kumpaan suuntaan olet sitä pumppua käännellyt?
Leave a comment:
-
-
Hehkut testattu ja todettu toimiviksi. Nyt kun on imusarja irti niin mitä muuta kannattaa ihmetellä samalla.
Leave a comment:
-
-
Mites ne hehkut?
Kylmänä lähtee kyllä kohtuudella käyntiin vaikka olisi myöhäisellä reippaastikin. Kuumana sitten enemmän ongelmia.
Leave a comment:
-
-
Eipä lähe enää bemari ollenkaan käyntiin. Parina viime päivänä saanut sahuuttaa melkein akun tyhjäksi että on lähtenyt.
Leave a comment:
-
-
Luulen että jakoketju venynyt kun pumppu ei ainakaan kääntynyt enää aikaisemmalle
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jäämies View PostAika monella on vikana että kylmänä lähtee käyntiin ja lämpimänä joutuu sahaamaan, mutta itellä on sillei että aivan sama onko kone kylmä vai kuuma niin joutuu starttailemaan.
Eli starttaa mutta ei lähde käyntiin sitten virrat pois ja taas starttaa ja ei lähde käyntiin taas virrat pois ja starttaa niin saattaa jo lähteä käyntiin tai sitten tuota pitää jatkaa vielä muutaman kerran. Ja jos yrittää vain sahuuttaa käyntiin niin ei lähde, pitää ottaa virrat pois välillä.
Onko muilla ollut samoja vikoja ja milläköhän ne on lähtenyt?
Leave a comment:
-
-
Onko autossa ajonestoa? Jos ajonesto temppuilee niin ei käynnisty kirveelläkään
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jäämies View PostAika monella on vikana että kylmänä lähtee käyntiin ja lämpimänä joutuu sahaamaan, mutta itellä on sillei että aivan sama onko kone kylmä vai kuuma niin joutuu starttailemaan.
Eli starttaa mutta ei lähde käyntiin sitten virrat pois ja taas starttaa ja ei lähde käyntiin taas virrat pois ja starttaa niin saattaa jo lähteä käyntiin tai sitten tuota pitää jatkaa vielä muutaman kerran. Ja jos yrittää vain sahuuttaa käyntiin niin ei lähde, pitää ottaa virrat pois välillä.
Onko muilla ollut samoja vikoja ja milläköhän ne on lähtenyt?
Leave a comment:
-
-
Aika monella on vikana että kylmänä lähtee käyntiin ja lämpimänä joutuu sahaamaan, mutta itellä on sillei että aivan sama onko kone kylmä vai kuuma niin joutuu starttailemaan.
Eli starttaa mutta ei lähde käyntiin sitten virrat pois ja taas starttaa ja ei lähde käyntiin taas virrat pois ja starttaa niin saattaa jo lähteä käyntiin tai sitten tuota pitää jatkaa vielä muutaman kerran. Ja jos yrittää vain sahuuttaa käyntiin niin ei lähde, pitää ottaa virrat pois välillä.
Onko muilla ollut samoja vikoja ja milläköhän ne on lähtenyt?
Leave a comment:
-
-
paljonkoha uskaltaa laittaa ahtoja ennen ku kansipaffi pamahtaa, ja mistähän metallista tms. vakion tilalle?
Leave a comment:
-
Leave a comment: