Announcement

Collapse
No announcement yet.

525TDS tekniikka kysymyksiä E34

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jäämies
    replied
    Tänään kun tuota pumppua kääntelin niin sain sen käyntiin kuin palmun alta sitten sammutin ja kokeilin niin ei lähde. Huomasin sitten että pumppu vuotaa dieseliä sieltä mistä lähtee putket suuttimille. Aina starttauksen jälkeen tiputtaa tippoja. Mistäköhän kannattaa lähteä etsimään tiivistettä sinne ja onko millanen homma vaihtaa?

    Leave a comment:


  • joni_wt
    replied
    Originally posted by Jäämies View Post
    Koitin kääntää pumppua aikasemmalle eli kantta kanteen päin mutta ei se mihinkään liikkunut. Huomenna kun on valoisaa niin kokeilen uudestaan kun ei ole imusarjakaan tiellä. Voisiko hammermode auttaa? Pumpun kannessa ei ainakaan näytä olevan enää sitä erikois kannalla olevaa pulttia, että joku on jo sitä säädellyt.
    Joo siitä sen pitäs aikasemmalle mennä. Muistit löysätä myös sen takajalat pultin?

    Voihan sitä koittaa hammermodiakin, mutta pitäs olla kyllä tosi laiska jos se kansi niin paljo on sivussa, ettei käyntiin taho lähtä.

    Leave a comment:


  • Jäämies
    replied
    Koitin kääntää pumppua aikasemmalle eli kantta kanteen päin mutta ei se mihinkään liikkunut. Huomenna kun on valoisaa niin kokeilen uudestaan kun ei ole imusarjakaan tiellä. Voisiko hammermode auttaa? Pumpun kannessa ei ainakaan näytä olevan enää sitä erikois kannalla olevaa pulttia, että joku on jo sitä säädellyt.

    Leave a comment:


  • joni_wt
    replied
    Originally posted by Jäämies View Post
    Hehkut testattu ja todettu toimiviksi. Nyt kun on imusarja irti niin mitä muuta kannattaa ihmetellä samalla.
    Hehkut jos on tosiaan ehjät ja niille tulee oikein virta, niin ei varmaan muuta todennäköstä jää kuin ilmavaivat / ajotus / pumppu vaan niin väljä ettei tee painetta :think

    Kumpaan suuntaan olet sitä pumppua käännellyt?

    Leave a comment:


  • Jäämies
    replied
    Hehkut testattu ja todettu toimiviksi. Nyt kun on imusarja irti niin mitä muuta kannattaa ihmetellä samalla.

    Leave a comment:


  • joni_wt
    replied
    Mites ne hehkut?

    Kylmänä lähtee kyllä kohtuudella käyntiin vaikka olisi myöhäisellä reippaastikin. Kuumana sitten enemmän ongelmia.

    Leave a comment:


  • Jäämies
    replied
    Eipä lähe enää bemari ollenkaan käyntiin. Parina viime päivänä saanut sahuuttaa melkein akun tyhjäksi että on lähtenyt.

    Leave a comment:


  • Jäämies
    replied
    Luulen että jakoketju venynyt kun pumppu ei ainakaan kääntynyt enää aikaisemmalle

    Leave a comment:


  • joni_wt
    replied
    Originally posted by Jäämies View Post
    Aika monella on vikana että kylmänä lähtee käyntiin ja lämpimänä joutuu sahaamaan, mutta itellä on sillei että aivan sama onko kone kylmä vai kuuma niin joutuu starttailemaan.
    Eli starttaa mutta ei lähde käyntiin sitten virrat pois ja taas starttaa ja ei lähde käyntiin taas virrat pois ja starttaa niin saattaa jo lähteä käyntiin tai sitten tuota pitää jatkaa vielä muutaman kerran. Ja jos yrittää vain sahuuttaa käyntiin niin ei lähde, pitää ottaa virrat pois välillä.
    Onko muilla ollut samoja vikoja ja milläköhän ne on lähtenyt?
    Ja hehkut on toki mitattu että pelaa?:think

    Leave a comment:


  • Jäämies
    replied
    e34 vuosmallia 92 en usko että noin vanhassa olisi ajonestoa. Auttaisiko jos pumppua kääntäisi vähän jos ketju on venynyt ja ennakko sen takia pielessä? Ajettu mittarin mukaan vajaa 400 tuhatta.
    Last edited by Jäämies; 20-10-2015, 17:17.

    Leave a comment:


  • KarkkainenL
    replied
    Onko autossa ajonestoa? Jos ajonesto temppuilee niin ei käynnisty kirveelläkään

    Leave a comment:


  • Jäämies
    replied
    Letku vaihettu läpinäkyvään mutta eipä näkyny ilmakuplia.
    Last edited by Jäämies; 19-10-2015, 17:35.

    Leave a comment:


  • KarkkainenL
    replied
    Originally posted by Jäämies View Post
    Aika monella on vikana että kylmänä lähtee käyntiin ja lämpimänä joutuu sahaamaan, mutta itellä on sillei että aivan sama onko kone kylmä vai kuuma niin joutuu starttailemaan.
    Eli starttaa mutta ei lähde käyntiin sitten virrat pois ja taas starttaa ja ei lähde käyntiin taas virrat pois ja starttaa niin saattaa jo lähteä käyntiin tai sitten tuota pitää jatkaa vielä muutaman kerran. Ja jos yrittää vain sahuuttaa käyntiin niin ei lähde, pitää ottaa virrat pois välillä.
    Onko muilla ollut samoja vikoja ja milläköhän ne on lähtenyt?
    Ilmavaivoja, vaihda suodattimen jälkeinen letku syöttöpumpulle asti läpinäkyväksi ellei ole jo ja seuraile liikkuuko letkussa ilmakuplia.

    Leave a comment:


  • Jäämies
    replied
    Aika monella on vikana että kylmänä lähtee käyntiin ja lämpimänä joutuu sahaamaan, mutta itellä on sillei että aivan sama onko kone kylmä vai kuuma niin joutuu starttailemaan.
    Eli starttaa mutta ei lähde käyntiin sitten virrat pois ja taas starttaa ja ei lähde käyntiin taas virrat pois ja starttaa niin saattaa jo lähteä käyntiin tai sitten tuota pitää jatkaa vielä muutaman kerran. Ja jos yrittää vain sahuuttaa käyntiin niin ei lähde, pitää ottaa virrat pois välillä.
    Onko muilla ollut samoja vikoja ja milläköhän ne on lähtenyt?

    Leave a comment:


  • jazuaXXX
    replied
    paljonkoha uskaltaa laittaa ahtoja ennen ku kansipaffi pamahtaa, ja mistähän metallista tms. vakion tilalle?

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎