Eli. Kyseistä kokoonpanoa ollaan rakentamassa.
Turbo, Garrett gt32 Imu 47,5mm / pako 54mm a/r73
Cooler 450*300*76 (kenno)
Suuttimet uutta.
Kansi koneistuksessa ja siistitään kanavat, ei turhia avarruksia.
Alakerta kunnostettu, hädin sisään ajettu.
Pumppu vaihdettu mekaaniseen ja rakennettu pp-diesel, nykyinen t03 kolmonen herää todella herkästi.. Jopa mustaa löytyy Elementti koko siis vielä auki, mikä olisi sopiva? kokemuksia?
Tarkoituksena alhaalta vääntävä, jokapäivän luotettava käyttis josta kuitenkin tehoa irtoaisi tarvittaessa 230-270hv..
Mahdoton yhtälö vaiko vain turhaa epäröintiä?
Entinen kansipahvi oli lentänyt pihalle ahtojen ja syöttöjen leikkimisestä johtuen tuolla pikku turbolla.
Kokemuksia ja vinkkejä jotka oikeasti tehnyt m21d24 tehokkaan ja kestävän.
Ja tottahan priima B-osat kelpaa, ahtoputkia, cooler, turboa. Mitään ei hankittu, mutta uutta laitetaan jos käytettyä ei kävele vastaan
Ja ken tietää, kertokoon mistä kannentiiviste mikä kestää..
Turbo, Garrett gt32 Imu 47,5mm / pako 54mm a/r73
Cooler 450*300*76 (kenno)
Suuttimet uutta.
Kansi koneistuksessa ja siistitään kanavat, ei turhia avarruksia.
Alakerta kunnostettu, hädin sisään ajettu.
Pumppu vaihdettu mekaaniseen ja rakennettu pp-diesel, nykyinen t03 kolmonen herää todella herkästi.. Jopa mustaa löytyy Elementti koko siis vielä auki, mikä olisi sopiva? kokemuksia?
Tarkoituksena alhaalta vääntävä, jokapäivän luotettava käyttis josta kuitenkin tehoa irtoaisi tarvittaessa 230-270hv..
Mahdoton yhtälö vaiko vain turhaa epäröintiä?
Entinen kansipahvi oli lentänyt pihalle ahtojen ja syöttöjen leikkimisestä johtuen tuolla pikku turbolla.
Kokemuksia ja vinkkejä jotka oikeasti tehnyt m21d24 tehokkaan ja kestävän.
Ja tottahan priima B-osat kelpaa, ahtoputkia, cooler, turboa. Mitään ei hankittu, mutta uutta laitetaan jos käytettyä ei kävele vastaan
Ja ken tietää, kertokoon mistä kannentiiviste mikä kestää..
Comment