Jep, eli tällaisen luultavasti tarviisin uuden, onkos joku ostanut mistä ja paljonko kustansi? Motonetissä ei ollut.....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Visko 535i E34
Collapse
X
-
Jos visko on lopussa niin auto keittää kun sitä käyttää paikallaan kesällä n.5-15 min. Auton ollessa liikkeellä viskolla ei ole paskan väliä, silloin ajoviima jäähdyttää syyläriä ja samalla viskoa :arrow: visko tuskin kuumenee silloin niin paljoa että voisi alkaa tarrata kiinni. Siks ajon jälkeen myöskin visko ei varmaan ole tarrannut, joten flekti voi hyvinkin pyöriä sen jälkeen kun auton sammuttaa vaikka visko olis ok. Ei se kyllä kovin kauaa silti jaksa pyöriä, jos se pyörii yli minuutin niin sulla on sähköflekti! :wink: :lol:
Comment
-
-
Originally posted by KaitsuEli kun viskotuuletin on kunnossa ja kone tosi kuuma niin tuuletin pitää tosi kovaa huminaa ajossa.
Kerran oon kokeillu "jäykkää" viskoa koneeseen yhessä autossa, se oli hitsattu pisteillä niin että se ei päässy luistamaan :arrow: kone ei meinannu ottaa kierroksia millään, humina oli kun linja-autossa, ja tehoista hävis oikeasti PUOLET siihen flektin pyörittämiseen! Kone ei meinannu jaksaa kiertää ollenkaan ylös asti ees ykkösellä! Niin ja PS: flektin siivistä lähti palat kärjistä kun ne taipu pyöriessään niin kovaa ja otti johonkin kiinni.. :lol: :lol:
Comment
-
-
Tuolta ohjeet :arrow: http://www.bmwe34.net/e34main/upgrad...trical_fan.htm
Mutta mistä ja mitkä osat Suomessa? Ja tietenkin paljonko maksaa ja minkä värisenä saa... :oops:E39 520iA -02
Comment
-
-
Originally posted by sqxoOriginally posted by KaitsuEli kun viskotuuletin on kunnossa ja kone tosi kuuma niin tuuletin pitää tosi kovaa huminaa ajossa.
Kerran oon kokeillu "jäykkää" viskoa koneeseen yhessä autossa, se oli hitsattu pisteillä niin että se ei päässy luistamaan :arrow: kone ei meinannu ottaa kierroksia millään, humina oli kun linja-autossa, ja tehoista hävis oikeasti PUOLET siihen flektin pyörittämiseen! Kone ei meinannu jaksaa kiertää ollenkaan ylös asti ees ykkösellä! Niin ja PS: flektin siivistä lähti palat kärjistä kun ne taipu pyöriessään niin kovaa ja otti johonkin kiinni.. :lol: :lol:e34 530tic & Hestec
Comment
-
-
Originally posted by KaitsuOriginally posted by sqxoOriginally posted by KaitsuEli kun viskotuuletin on kunnossa ja kone tosi kuuma niin tuuletin pitää tosi kovaa huminaa ajossa.
Kerran oon kokeillu "jäykkää" viskoa koneeseen yhessä autossa, se oli hitsattu pisteillä niin että se ei päässy luistamaan :arrow: kone ei meinannu ottaa kierroksia millään, humina oli kun linja-autossa, ja tehoista hävis oikeasti PUOLET siihen flektin pyörittämiseen! Kone ei meinannu jaksaa kiertää ollenkaan ylös asti ees ykkösellä! Niin ja PS: flektin siivistä lähti palat kärjistä kun ne taipu pyöriessään niin kovaa ja otti johonkin kiinni.. :lol: :lol:
Comment
-
-
se hyvä viskossa on että se pitää koneen lämmöt tasaisesti oikeassa eikä heiluta niitä kuuman ja tosikuuman välillä kun sähkö puhallin kytkeytyy ja katkoo.
se bemun viskohan on tosiaan tosi tehokas joten se harvoin pyörii täysin jumissa ja pääsääntöisesti sen toimintaa ei edes kuule (kerran kuulin kovaa ajon jälkeen kun pysähdyin liikenne valoihin ja sitten kun siinä kaasutteli niin humisi)
mutta jos lämmöt ei nouse liikaa niin sittenhän se toimii :(b) :sekasin:
Comment
-
-
Kyl ne lämmöt nouseepi..... ajossa pysyy pari milliä yli keskivälin, mut kaupunkiajossa nousee helposti jo seuraavalle viivalle. Ja jos on kuumempi päivä, voi mennä vielä hieman pitemmälle ja sit pitää jo lyödä lämpöä päälle
Vaihdoin termarin ja paisuntasäiliön korkin, ei auttanu. Huomenna vaihdan vesipumpun ja sit katellaan.
Mun mielestä se visko toimii jotenki ihmeellisesti..... Kun koneen lyö kylmänä päälle, se hyrrää silloin niin per@stii ja välillä kun lämpö on reilustikin yli puolenvälin ja pysäyttää auton, niin vispelin voi ottaa ihan käsin kiinni ja pyöräyttää toiseen suuntaan ja välillä se taasen pyörii ihan kivasti, mut silloinki vaan tosi pienen aikaa.
Tehtiin just kansiremppa, nokka hiottiin ja täytettiin sekä keinut vaihdettiin. Käy ihan kivasti. Öljyn seassa ei näytä olevan vettä ja mitään vaahtoa en oo havainnu. Kansi kyl plaanattiin, mut ei koeponnistettu, mut ei se kyl halki oo. :? se näytti niin hyvältä.
syylarikin on kyl aika ruottanen... eip sitä tiiä, koittamalla se selvinnee
:juoBmw 735ia-92
Comment
-
-
Jos pystyt pysäyttämään kuumalla konetta sen viskon käsin ja esim heittämään väärään suuntaan pyörimään on se aika varmasti hajalla. Oma oli helvetin lähellä keittää kesällä kun en 'jaksanu' vaihtaa ajoissa. No onneks tuli huoattua j nopeesti liikkeelle ja heti putos lämmöt. Aika varma merkki jos alkaa heti paikallaan nostamaan vähän lämpöjä, tietysti lämpöselä säällä huomaa paremmin.BMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527
Comment
-
Comment