E34 520mosselman ja kasa kysymyksiä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jantzu
    Newbiemmer
    • Mar 2011
    • 18
    • sjoki

    #16
    Originally posted by anza(kla) View Post
    tarvike liikkeestä saa tuota paksumpaa 2.03mm vahvaa pahvia.

    saa toki marmorilta,mutta itse hain varaosa liikkeestä tiipparin ja juuri tuon 2.03mm paksun ja maksoi muistaakseni jopa 34€/kpl.

    samalla kun vaihdat tiivisteen kannattaa nykästä varmuuden vuoks sinne samalla liekkirengas urat lohkoon.
    onnistuu kädettömältäkin tehdä nuo oikealla työkalulla ja kestää pistää pöhinää pönttöön kunhan kahtoo ettei ala naulaan.

    tälläisillä urilla oikein säädettynä todistetusti ajettu 2.1bar paineilla.

    tuolla jotain sekavaa tarinaa m20b20.



    http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=174195
    Mites noi liekkirengas urat tehdään?ei sattunut silmää topicissasi.
    Onko se kansi pahvi ihan massapahvin nimellä sielä?ettei vaan vaihingossa tule normi pahvia tilauttua.

    Comment

    • Jantzu
      Newbiemmer
      • Mar 2011
      • 18
      • sjoki

      #17
      Originally posted by Thuuning View Post
      Joo itselläkin oli aikasemmin ahtimessa hukkaportti mut tein tuohon mosselin satsiin kierteet ja porasin reijän hukkikselle ku siin oli sellanen umpeen valettu paikka valmiina. Taitaa olla sullakin se paikka siin mut se on vaan ummessa kuten mullaki oli.

      kait.. en tiedä varmuudella onko mosselmanin pakosarjoja sit erinmallisia.. :think
      Joo samanlainen pakosarja on mullakin.

      Comment

      • anza(kla)
        Bimmer Fanatic
        • May 2004
        • 969
        • kokkola

        #18
        Originally posted by Jantzu View Post
        Mites noi liekkirengas urat tehdään?ei sattunut silmää topicissasi.
        Onko se kansi pahvi ihan massapahvin nimellä sielä?ettei vaan vaihingossa tule normi pahvia tilauttua.
        jaa,sielä ei vissiin kuvia ollut niistä liekkirenkaista.

        kuitenkin jyrsii lohkon dekki tasoon vaikka 0.5mm syvät urat sylinterin putken ympärille ja siihen uraan vaikkapa pikaliimalla 0.8mm mag-lanka ja pahvi päälle.

        ja tosiaan toi 2.03mm vahva pahvi on vain paksumpi orkkis pahvi.

        toisen paksuutta en nyt tähän hätään muista mutta oisko ollu jotain 1.8mm paksu.

        eli orkkis pahvin (sen paksumman saatavilla olevan) vaan laittaa sinne.
        kyllä vakio pahvi kestää helposti 1.5bar paineen noilla liekkirenkailla kun vaan seos on hyvä eikä lämmitä moottoria liialla ennakolla.

        Comment

        • Jantzu
          Newbiemmer
          • Mar 2011
          • 18
          • sjoki

          #19
          Nyt on bemari taas ehyt ja hyvin toimii.Mutta, ajeltiin 250km ja bensaa meni 45€uron edestä.Matka ajoa oli enimmäkseen ja ihan rajotusten mukaan.onko ihan normaali kulutus?jos ei niin mistä lähtis vikaa etsimään?

          Samalla kun auto oli nosturilla niin huomasin että downpipe kun loppuu niin alkaa 1,5" pakoputki joka on noin 50cm pitkä,Ja siitä jatkuu sitten katin jälkeen vakio putkella.joku vissii ihan ite nyt korjannut putkea.Miten paljon tuo vaikuttaa bensan kulutukseen?Varmaan pakopaineet aika korkealla vai vaikuttaako pakopaineisiin?

          Onko noissa vakiona tasaset männät?
          Last edited by Jantzu; 25-03-2011, 08:31.

          Comment

          • mika44
            Newbiemmer
            • Dec 2009
            • 18
            • Suomi

            #20
            Lainaan vähä tätä topikkia. Löytyykö mosselmanin pakosarjan muttereita mistää? Veikaisin marmoria?

            Comment

            Working...
            X