Niin tuli hankittua -93 vuoden manuaali 540 kesäpirssiksi, ja muutamia kysymyksiä mieltäni askarruttaa.
Puhaltimen siivikko hankaa johonkin ja pitää hyvin ärsyttävää ääntä. Onko tuo jokin tyyppivika? helppo varmaankin korjata mutta purkamista helpottais jos joku kertois missä puhallin on.
Ohjauksessa on keskellä "tyhjää" kimpoilee kovassa vauhdissa raiteisella tiellä aika rajusti, kaupungissa ei haittaa. Renkaina 245/40 r18 Onko jokin tyyppivika, ja mistä vikaa etsisin? raidetangon ulommat päät silmämääräisesti ja kädellä kokeillen ok.
onkos autossa hammastanko vai simpukka?
Autossa on perimätiedon mukaan 750 perämurikka, Kuulemma tiheämpi kuin alkuperäinen? auto on alunperin automaatti ja on myöhemmin varustettu vanhemmalla 5 vaihteisella manuaalilla. mitä 6 vaihteinen loota maksaa yleeensä ?
Moottori on kuulemma "lastutettu" voiko tuota edes lastuttaa?
Moottorijarrutuksessa posauttelee vähän putkessa välillä, siitä sitten maantienopeudessa pienehköillä kierroksilla painaa kaasua taas varovasti, pikkuisen miettii ennekuin alkaa mitään tekemään, mihin tämä viittaa? jotain vialla vai ominaisuus? lambda? kaauläpän anturi? moottori antaa aikamoisen "potkun" neljäntonnin jälkeen, onko tuo luonteeltaa tommonen? jotenkin ohuelta vaikuttaa alavääntö, mutta tosiaan ei ole aikaisempaa kokemusta.
menovettä palaa aika reippaasti, minun raskaalla jalalla 15-18 litraa, minkäverran tuon pitäisi viedä? pensaahan saa jokaiselta huoltamolta mutta kysyn nyt kuitenkin ajo ollut joko lämä lattiassa tai sit ihan hissukseen.
Itse epäilen että vähän vähemmällä pitäs selvitä, jotain vialla siis, voikos tuosta vikakoodit lukea ja tuleeko niistä hullua hurskaammaksi?
mikä olis helpoin tapa asentaa sivuvilkut? ajattelin alkuperäiset laittaa.
18" m6 replikat myynnissä, päällä kohtuulliset talvikumit kokoa 225/40
Puhaltimen siivikko hankaa johonkin ja pitää hyvin ärsyttävää ääntä. Onko tuo jokin tyyppivika? helppo varmaankin korjata mutta purkamista helpottais jos joku kertois missä puhallin on.
Ohjauksessa on keskellä "tyhjää" kimpoilee kovassa vauhdissa raiteisella tiellä aika rajusti, kaupungissa ei haittaa. Renkaina 245/40 r18 Onko jokin tyyppivika, ja mistä vikaa etsisin? raidetangon ulommat päät silmämääräisesti ja kädellä kokeillen ok.
onkos autossa hammastanko vai simpukka?
Autossa on perimätiedon mukaan 750 perämurikka, Kuulemma tiheämpi kuin alkuperäinen? auto on alunperin automaatti ja on myöhemmin varustettu vanhemmalla 5 vaihteisella manuaalilla. mitä 6 vaihteinen loota maksaa yleeensä ?
Moottori on kuulemma "lastutettu" voiko tuota edes lastuttaa?
Moottorijarrutuksessa posauttelee vähän putkessa välillä, siitä sitten maantienopeudessa pienehköillä kierroksilla painaa kaasua taas varovasti, pikkuisen miettii ennekuin alkaa mitään tekemään, mihin tämä viittaa? jotain vialla vai ominaisuus? lambda? kaauläpän anturi? moottori antaa aikamoisen "potkun" neljäntonnin jälkeen, onko tuo luonteeltaa tommonen? jotenkin ohuelta vaikuttaa alavääntö, mutta tosiaan ei ole aikaisempaa kokemusta.
menovettä palaa aika reippaasti, minun raskaalla jalalla 15-18 litraa, minkäverran tuon pitäisi viedä? pensaahan saa jokaiselta huoltamolta mutta kysyn nyt kuitenkin ajo ollut joko lämä lattiassa tai sit ihan hissukseen.
Itse epäilen että vähän vähemmällä pitäs selvitä, jotain vialla siis, voikos tuosta vikakoodit lukea ja tuleeko niistä hullua hurskaammaksi?
mikä olis helpoin tapa asentaa sivuvilkut? ajattelin alkuperäiset laittaa.
18" m6 replikat myynnissä, päällä kohtuulliset talvikumit kokoa 225/40
Comment