memebuy23buy

Kolina ongelma ja muuta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bemu2000
    replied
    Originally posted by TareJR View Post
    Voisko toi tuulilasi kuskinpuolen pyhkijän hyppiminen yli johtua siitä pyhkijänmoottorista tai siitä mikä menee pyhkimille se varsi sieltä moottorista?

    Kyllä sieltä on todennäköisesti boori sileänä. Oletko nyt vieläkään irroittanut sitä pyyhkijän vartta akselilta ja katsonut?

    Olet varmaan löysännyt pulttia, jos ei enää liiku koko pyyhkijä. Ei se kiristämällä ainakaan huonone...

    Leave a comment:


  • tonnizi
    replied
    Voisko toi tuulilasi kuskinpuolen pyhkijän hyppiminen yli johtua siitä pyhkijänmoottorista tai siitä mikä menee pyhkimille se varsi sieltä moottorista?

    Leave a comment:


  • tonnizi
    replied
    Originally posted by Osmis View Post
    Veikkaus että boorit paskana, jonka johdosta pääsee liikkumaan liikaa. Irrota pyyhkiä ja tarkista ne nyt näin alkuun.

    Ja se naks mahtaa kuulua polkimen alla olevasta jarruvalo kytkimestä. Osaa jumia pohjaan jos parhaat päivänsä nähnyt.
    toimii normaalisti se jarruvalon kytkin mutta se oli vähän huonosti kiinni siellä ja se lähti eilen irti . mutta ny se on taas kiinni.

    Leave a comment:


  • Osmis
    replied
    Veikkaus että boorit paskana, jonka johdosta pääsee liikkumaan liikaa. Irrota pyyhkiä ja tarkista ne nyt näin alkuun.

    Ja se naks mahtaa kuulua polkimen alla olevasta jarruvalo kytkimestä. Osaa jumia pohjaan jos parhaat päivänsä nähnyt.

    Leave a comment:


  • tonnizi
    replied
    Originally posted by SushiX View Post
    Onko se varsi jämäkän tuntuinen eli tuntuuko, että on kunnolla kiinni siinä vivustossa/moottorissa? Uuta vartta tilaukseen jos varren boorit on paskat. Lopettaa sit jossain vaiheessa toimintansa jos ne varren boorit on niin paskat ettei ota "kontaktia"..

    Eikös jarrupolkimen "alla" ole "kytkin"? Ei ole väliä onko tomaatti vaiko manuaali.. Viisaammat voipi korjata..
    juu pitää katoo se varsi.

    ja epäilen tossa jarru jutus että sinne jääny ilmaa

    Leave a comment:


  • SushiX
    replied
    Originally posted by TareJR View Post
    no kiiremälle sitä ei pysty laitaa, muuten liiku koko pyyhkiä.

    Ja muutes kertokaas mulle samalla miks jarru polkimen luolta kuulluu naks ku sen painaa pohjaa ja päästää irti niin jää jarru valot päälle ja heti ku toinen naks kuuluu niin sammuu? muuten jarrut valot jne toimii normaalisti niinku kuuluuki.
    Onko se varsi jämäkän tuntuinen eli tuntuuko, että on kunnolla kiinni siinä vivustossa/moottorissa? Uuta vartta tilaukseen jos varren boorit on paskat. Lopettaa sit jossain vaiheessa toimintansa jos ne varren boorit on niin paskat ettei ota "kontaktia"..

    Eikös jarrupolkimen "alla" ole "kytkin"? Ei ole väliä onko tomaatti vaiko manuaali.. Viisaammat voipi korjata..

    Leave a comment:


  • tonnizi
    replied
    Originally posted by Micce///M View Post
    Tai voihan sitä sen aikaa ajella apukuskin puoleisesta ikkunasta katsellen.

    Veikkaan että sulla on varren kiinnitysmutteri/pultti löysällä siitä akselin päästä, ja pääsee sopivasti hyppäämään booriltaan. Muistaakseni ne boorit aika hentoset tekeleet, niin ei tarvitse paljonkaan löystyä kun jo hyppää.
    no kiiremälle sitä ei pysty laitaa, muuten liiku koko pyyhkiä.

    Ja muutes kertokaas mulle samalla miks jarru polkimen luolta kuulluu naks ku sen painaa pohjaa ja päästää irti niin jää jarru valot päälle ja heti ku toinen naks kuuluu niin sammuu? muuten jarrut valot jne toimii normaalisti niinku kuuluuki.

    Leave a comment:


  • Micce///M
    replied
    Tai voihan sitä sen aikaa ajella apukuskin puoleisesta ikkunasta katsellen.

    Veikkaan että sulla on varren kiinnitysmutteri/pultti löysällä siitä akselin päästä, ja pääsee sopivasti hyppäämään booriltaan. Muistaakseni ne boorit aika hentoset tekeleet, niin ei tarvitse paljonkaan löystyä kun jo hyppää.

    Leave a comment:


  • Elementti
    replied
    Vähän "5sateesta" ikkunaan, niin ei tarvii käyttää paniikkipyyhintä enää

    Leave a comment:


  • Valtsude
    replied
    Originally posted by TareJR View Post
    pyhkiöitä kun ei käytä niin jää se pyyhkiä se mikä pyyhkii niin ikkunan ala osasta noin puol sentiä ylös päin. mutta kun on sellanen sade keli että toisiks nopein ei riitä että se on täysil niin hyppää kuskin puolemainen pyyhkiä yli jää sihen sivu peilin ja perjateessa oven väliin. eli ei palaudu enään takas tuulilasille että joutuu käsin palautaa sen että se rupee taas tuuli lasia pyhkimään.
    No eipä siinä silloin säätövaraa asennossa enää ole, jos puoli senttiä vaan jää alalaidasta. Väljä vivusto taitaa olla. Ei kyllä tosin omalle kohdalle ole vielä sellaista sadetta edes sattunut, jossa tuota himoraivonopeutta pyyhkijöissä olisi edes tarvinnut.

    Originally posted by TareJR View Post
    perjaateessa
    PS: Toi pyyhkijä-sanan j-kirjain on karannut pari kertaa väärään sanaan. Kyllä vain, nussin. Anteeksi.

    Leave a comment:


  • tonnizi
    replied
    Originally posted by SushiX View Post
    Kokeiles kiristää se varsi.. Voihan se vivusto olla loppuun käytetty.. Missä asennossa/kohdassa se sun pyyhin on vapaasti?
    pyhkiöitä kun ei käytä niin jää se pyyhkiä se mikä pyyhkii niin ikkunan ala osasta noin puol sentiä ylös päin. mutta kun on sellanen sade keli että toisiks nopein ei riitä että se on täysil niin hyppää kuskin puolemainen pyyhkiä yli jää sihen sivu peilin ja perjateessa oven väliin. eli ei palaudu enään takas tuulilasille että joutuu käsin palautaa sen että se rupee taas tuuli lasia pyhkimään.

    Leave a comment:


  • BmwPunisher
    replied
    Originally posted by Juhi$ View Post
    Mites se e34 siihen vaikuttaa ettei voisi ajaa sateella rajoitusten mukaan Jos vain näkyvyyttä riittää, niin renkaathan ne ratkaisee eniten millaisia nopeuksia kannattaa sateella ajella.
    Tuli vain ensimmäisenä mieleen, kun luin topicia yöllä, kun olin juuri ajanut rankka sateessa max 100 nopeutta töihin, eikä ollut mikään hauska kokemus, tosin tähän vaikutti myös pimeä tie asiaan..

    Ylhäälläkin painotin TODELLA kovaa sadetta.. muistuu mieleeni tilanne, kun ajoin TODELLA kovassa sateessa päiväs aikaan E34:lla, eikä silloinkaan olisi uskaltanut ajaa yli 100, että ei se valoisuuskaan aina vaikuta..

    Mutta nyt loppuu mun osalta sateen pohtiminen, kun ylhäällä tulikin jo paljon fiksumpia neuvoja ja annan ääneni väljälle vivustolle..

    Leave a comment:


  • SushiX
    replied
    Originally posted by TareJR View Post
    kuskinpuolen tuulilasin pyhkijä hyppää yli vasemasta reunasta siis ihan kokonaan, jää sivupeilin ja oven tai sen jutun väliin perjaateessa.
    Kokeiles kiristää se varsi.. Voihan se vivusto olla loppuun käytetty.. Missä asennossa/kohdassa se sun pyyhin on vapaasti?

    Leave a comment:


  • tonnizi
    replied
    Originally posted by Juhi$ View Post
    Mites se e34 siihen vaikuttaa ettei voisi ajaa sateella rajoitusten mukaan Jos vain näkyvyyttä riittää, niin renkaathan ne ratkaisee eniten millaisia nopeuksia kannattaa sateella ajella.



    Tuo tuli itselläkin mieleen. Mulla ainakin juuri vänkärinpuoleinen varsi meinaa ottaa konepeltiin kiinni ja sitä on täytynyt nostaa irti ja asettaa hieman ylemmäs.
    kuskinpuolen tuulilasin pyhkijä hyppää yli vasemasta reunasta siis ihan kokonaan, jää sivupeilin ja oven tai sen jutun väliin perjaateessa.

    Leave a comment:


  • Juhi$
    replied
    Originally posted by BmwPunisher View Post
    Enpä tiedä, mutta jos sataa TODELLA rankasti vettä, en suosittele ajamaan 120 vauhtia vanhalla kolmenelosella..
    Mites se e34 siihen vaikuttaa ettei voisi ajaa sateella rajoitusten mukaan Jos vain näkyvyyttä riittää, niin renkaathan ne ratkaisee eniten millaisia nopeuksia kannattaa sateella ajella.

    Originally posted by Spetke View Post
    Hyppääkö kuskinpuolen sulka siis yli tuulilasin vasemmasta reunasta vai miten?
    Ei kai tuossa muuta vaihtoehtoa ole kuin vanha väsynyt / väljä vivusto tai väärässä asennossa oleva pyyhkijän varsi.
    Ainahan noissa vanhoissa E34 väljistyy se kuskinpuolen pivotti ja varsi hankaa konepellistä maalit pois, niin onko joku joskus mennyt nostamaan varttaa hiukan ylemmäksi jotta se ei osuisi konepeltiin? :think
    Tuo tuli itselläkin mieleen. Mulla ainakin juuri vänkärinpuoleinen varsi meinaa ottaa konepeltiin kiinni ja sitä on täytynyt nostaa irti ja asettaa hieman ylemmäs.
    Last edited by Juhi$; 19-09-2012, 09:55.

    Leave a comment:

Working...
X