Eikös se jarrupalojen kulutus anturi pidä uusia kun syttyy valo?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tarvike jarrupalat?
Collapse
X
-
Originally posted by Lip_up View Postjuu, suosittelen tuota poikki ja yhteen menetelmää. pääsee paljon helpommalla ja kyllä sen sitten kuulee kun tarvii jarrupaloja vaihdella. ja näkeehän sen kun vaihtaa renkaita kesä/talvi niin tarviiko paloja uusia vai ei...F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Vilahti jarrupalojen kulumis anturin valo palamaanja tsekkasin että tarvii paloja uusia.
Mitäs merkkiä kannattaisi alkaa hankkia? Girling? Ebc? Fedoro? tms
Arvostan hyvää tuntumaa ja jarrutehoa, joten hieman oem palan tasoa taikka parempaa olis hakusessa.
Harkitsin myös teräspunos letkuja kun vanhoissa alkaa olla jo toivomisen varaa.
E39/530Dtouring/-99
Comment
-
-
Originally posted by hempp2_ View PostVilahti jarrupalojen kulumis anturin valo palamaanja tsekkasin että tarvii paloja uusia.
Mitäs merkkiä kannattaisi alkaa hankkia? Girling? Ebc? Fedoro? tms
Arvostan hyvää tuntumaa ja jarrutehoa, joten hieman oem palan tasoa taikka parempaa olis hakusessa.
Harkitsin myös teräspunos letkuja kun vanhoissa alkaa olla jo toivomisen varaa.
E39/530Dtouring/-99BMW E70 X5 käyttismöhkö
MB W639 Kummisetä
Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl
Comment
-
-
Originally posted by Roito View PostATE:n tuotteita suosittelen, orkkis jarruosien valmistaja.
E39:iin nuo ym. paremmat ATE-osat on lopulta suht. edullisia. Juuri laitoin omaan E39:iin koko kierroksen noita ym. ATE-osia ja ei voi kuin suositella
Comment
-
-
Itsekin tuli tossa viikolla vietettyä talli-ilta jarrurempan muodossa, laitoin ihan 530i-mallista satulat eteen että sai järkevämmän näköset jarrut 18tuuman vanteiden sisään ku noi mopomallin jarrut on niin säälittävän pienet.
Tuli jotkut schmiedmannin levyt ja zimmermann palat laitettua, ihan laadukkaan oloset ja levyissäkin on se hopeinen ruostumisenestopinnoite..palat ei ainakaan vielä ole alkanut vinkumaan.Piti aluksi laittaa noi ate:n powerdiscit mutta ei saanut niitä mistään nopealla aikataululla ja muutenkin rupesin miettimään että mitäpä niillä kadulla tekee, nuo edellämainitut kamat mitkä autooni laitoi niin kustansi 173€ yhteensä siis pelkästään etuakselille ja ihan hyvää kamaa tuntuis olevan
Sitten muuten samalla siinä kun jarrunesteet vaihdoin niin vanha jarruneste oli vihreää, onko foorumilla tietoa tästä? Tilalle laitoin ihan motonetin DOT 5.1 mehut.E39 523i Turbo
Comment
-
-
ATE:n kamat siitäkin hyviä että ovat oe-laadun lisäksi edullisempiakin kun esim schmiedin, zimmermanin yms kamat.. esim e39 saa vähän reilu parilla sadalla molempien akselien levyt ja palat, muutama kymppi lisää niin tulee liukutapit ja anturit myös.. toki viikko about kestää että tulee perille.
Varmasti kyllä toimii noillakin sitä en epäile
Ei siis ollut suoraa naikoun postaukseen viittaus tämä, vaan yleisesti, jos täällä joku asiaa pohtii.BMW E70 X5 käyttismöhkö
MB W639 Kummisetä
Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl
Comment
-
-
Originally posted by naikou View PostItsekin tuli tossa viikolla vietettyä talli-ilta jarrurempan muodossa, laitoin ihan 530i-mallista satulat eteen että sai järkevämmän näköset jarrut 18tuuman vanteiden sisään ku noi mopomallin jarrut on niin säälittävän pienet.
Tuli jotkut schmiedmannin levyt ja zimmermann palat laitettua, ihan laadukkaan oloset ja levyissäkin on se hopeinen ruostumisenestopinnoite..palat ei ainakaan vielä ole alkanut vinkumaan.Piti aluksi laittaa noi ate:n powerdiscit mutta ei saanut niitä mistään nopealla aikataululla ja muutenkin rupesin miettimään että mitäpä niillä kadulla tekee, nuo edellämainitut kamat mitkä autooni laitoi niin kustansi 173€ yhteensä siis pelkästään etuakselille ja ihan hyvää kamaa tuntuis olevan
Sitten muuten samalla siinä kun jarrunesteet vaihdoin niin vanha jarruneste oli vihreää, onko foorumilla tietoa tästä? Tilalle laitoin ihan motonetin DOT 5.1 mehut.
Tilannepäivitystä tähän että jarrupalat on alkanu vinkumaan jo varmaan pariviikkoa sitten, tais olla 60-70€ palat ja heti alkaa kitisemään.....buu zimmermann buuuE39 523i Turbo
Comment
-
Comment