Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tarvike jarrupalat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jookuj
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2009
    • 940
    • Kemi

    #16
    Eikös se jarrupalojen kulutus anturi pidä uusia kun syttyy valo?
    ___________________
    BMW G30 520d -17
    ----------------------------------------------------------------------
    MB c350 -11
    BMW F11 M550D -14
    Volvo s60 -13 R-Design Rebel Blue
    MB w211 -07
    BMW e39 525i -01
    BMW e36 325i -93
    BMW e36 320i -92

    Comment

    • Lip_up
      Newbiemmer
      • Nov 2014
      • 16
      • turenki

      #17
      juu, suosittelen tuota poikki ja yhteen menetelmää. pääsee paljon helpommalla ja kyllä sen sitten kuulee kun tarvii jarrupaloja vaihdella. ja näkeehän sen kun vaihtaa renkaita kesä/talvi niin tarviiko paloja uusia vai ei...

      Comment

      • peto2
        BTCF Member
        • Jan 2007
        • 8262
        • Järvikylä (Nakkila)

        #18
        Originally posted by Lip_up View Post
        juu, suosittelen tuota poikki ja yhteen menetelmää. pääsee paljon helpommalla ja kyllä sen sitten kuulee kun tarvii jarrupaloja vaihdella. ja näkeehän sen kun vaihtaa renkaita kesä/talvi niin tarviiko paloja uusia vai ei...
        Muutama kuukausi, suola tekee tehtävänsä ja PLING
        F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
        ex:
        E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
        Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
        Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
        Nakkaa privaa jos tarvetta.

        Comment

        • hempp2_
          Newbiemmer
          • May 2011
          • 20
          • Pirkanmaa

          #19
          Vilahti jarrupalojen kulumis anturin valo palamaanja tsekkasin että tarvii paloja uusia.
          Mitäs merkkiä kannattaisi alkaa hankkia? Girling? Ebc? Fedoro? tms
          Arvostan hyvää tuntumaa ja jarrutehoa, joten hieman oem palan tasoa taikka parempaa olis hakusessa.
          Harkitsin myös teräspunos letkuja kun vanhoissa alkaa olla jo toivomisen varaa.
          E39/530Dtouring/-99

          Comment

          • Roito
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2009
            • 3921
            • Tavastila/Kotka

            #20
            Originally posted by hempp2_ View Post
            Vilahti jarrupalojen kulumis anturin valo palamaanja tsekkasin että tarvii paloja uusia.
            Mitäs merkkiä kannattaisi alkaa hankkia? Girling? Ebc? Fedoro? tms
            Arvostan hyvää tuntumaa ja jarrutehoa, joten hieman oem palan tasoa taikka parempaa olis hakusessa.
            Harkitsin myös teräspunos letkuja kun vanhoissa alkaa olla jo toivomisen varaa.
            E39/530Dtouring/-99
            ATE:n tuotteita suosittelen, orkkis jarruosien valmistaja.
            BMW E70 X5 käyttismöhkö
            MB W639 Kummisetä

            Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl

            Comment

            • JKK
              Bimmer Enthusiast
              • May 2006
              • 2324
              • Uusimaa

              #21
              Originally posted by Roito View Post
              ATE:n tuotteita suosittelen, orkkis jarruosien valmistaja.
              Justiisa näin! Ja vielä kun ottaa levyt PowerDiskinä ja palat Ceramic-osana niin ei paljon jarruosat siitä enaa parane.

              E39:iin nuo ym. paremmat ATE-osat on lopulta suht. edullisia. Juuri laitoin omaan E39:iin koko kierroksen noita ym. ATE-osia ja ei voi kuin suositella
              BMW G30 530e X-Drive

              Myytäviä BMW-varaosia moneen eri malliin

              Comment

              • naikou
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2010
                • 1749
                • vihti

                #22
                Itsekin tuli tossa viikolla vietettyä talli-ilta jarrurempan muodossa, laitoin ihan 530i-mallista satulat eteen että sai järkevämmän näköset jarrut 18tuuman vanteiden sisään ku noi mopomallin jarrut on niin säälittävän pienet.

                Tuli jotkut schmiedmannin levyt ja zimmermann palat laitettua, ihan laadukkaan oloset ja levyissäkin on se hopeinen ruostumisenestopinnoite..palat ei ainakaan vielä ole alkanut vinkumaan. Piti aluksi laittaa noi ate:n powerdiscit mutta ei saanut niitä mistään nopealla aikataululla ja muutenkin rupesin miettimään että mitäpä niillä kadulla tekee, nuo edellämainitut kamat mitkä autooni laitoi niin kustansi 173€ yhteensä siis pelkästään etuakselille ja ihan hyvää kamaa tuntuis olevan

                Sitten muuten samalla siinä kun jarrunesteet vaihdoin niin vanha jarruneste oli vihreää, onko foorumilla tietoa tästä? Tilalle laitoin ihan motonetin DOT 5.1 mehut.
                E39 523i Turbo

                Comment

                • Roito
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2009
                  • 3921
                  • Tavastila/Kotka

                  #23
                  ATE:n kamat siitäkin hyviä että ovat oe-laadun lisäksi edullisempiakin kun esim schmiedin, zimmermanin yms kamat.. esim e39 saa vähän reilu parilla sadalla molempien akselien levyt ja palat, muutama kymppi lisää niin tulee liukutapit ja anturit myös.. toki viikko about kestää että tulee perille.

                  Varmasti kyllä toimii noillakin sitä en epäile

                  Ei siis ollut suoraa naikoun postaukseen viittaus tämä, vaan yleisesti, jos täällä joku asiaa pohtii.
                  BMW E70 X5 käyttismöhkö
                  MB W639 Kummisetä

                  Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl

                  Comment

                  • naikou
                    Bimmer Enthusiast
                    • Dec 2010
                    • 1749
                    • vihti

                    #24
                    Originally posted by naikou View Post
                    Itsekin tuli tossa viikolla vietettyä talli-ilta jarrurempan muodossa, laitoin ihan 530i-mallista satulat eteen että sai järkevämmän näköset jarrut 18tuuman vanteiden sisään ku noi mopomallin jarrut on niin säälittävän pienet.

                    Tuli jotkut schmiedmannin levyt ja zimmermann palat laitettua, ihan laadukkaan oloset ja levyissäkin on se hopeinen ruostumisenestopinnoite..palat ei ainakaan vielä ole alkanut vinkumaan. Piti aluksi laittaa noi ate:n powerdiscit mutta ei saanut niitä mistään nopealla aikataululla ja muutenkin rupesin miettimään että mitäpä niillä kadulla tekee, nuo edellämainitut kamat mitkä autooni laitoi niin kustansi 173€ yhteensä siis pelkästään etuakselille ja ihan hyvää kamaa tuntuis olevan

                    Sitten muuten samalla siinä kun jarrunesteet vaihdoin niin vanha jarruneste oli vihreää, onko foorumilla tietoa tästä? Tilalle laitoin ihan motonetin DOT 5.1 mehut.

                    Tilannepäivitystä tähän että jarrupalat on alkanu vinkumaan jo varmaan pariviikkoa sitten, tais olla 60-70€ palat ja heti alkaa kitisemään.....buu zimmermann buuu
                    E39 523i Turbo

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎