Originally posted by Rapamaha
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 523i 2.5L viritys?
Collapse
X
-
Originally posted by M-TechnicMitä jarrupenkillä käynti maksaa? Kannattaisko samalla laittaa lastu niin voisivat sitä säädellä siinä...
Varmaan kannattais samalla säädättää kone kohilleen, mutta ei minulla ainakaan ole pienintäkään aavistusta kuka osaa käpälöidä M52-kiukaiden karttoja. Mitään fyysistä korjauslastuahan noihin ei käsittääkseni tehdä.
Comment
-
-
Originally posted by RapamahaTaitaa olla haarukassa 50-100€ riippuen paikkakunnasta ja penkistä yms.
Varmaan kannattais samalla säädättää kone kohilleen, mutta ei minulla ainakaan ole pienintäkään aavistusta kuka osaa käpälöidä M52-kiukaiden karttoja. Mitään fyysistä korjauslastuahan noihin ei käsittääkseni tehdä.Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
-
Originally posted by -kiki-Hankalaa/kallista/hyödytöntä
kaikkee sa tehdä että saa sen 20 hv ja maksaa jo tuhansia euroja...
ei vielä helpottanut
siis ei helpottanut ollenkaan... eikös tämä oo kuitenkin TUNING CLUB eikä mikään vitun osta auto-club... ja aivan sama että jos on e39 M52B20 moottorilla tai S62B50 koneella mutta jos siihen haluaa lisää tehoja niin pitääkö sitten vaihtaa jo merkkiä että niitä saa... KOSKA NIITÄ SAA, maksaa sitten mitä vaan, en minä ainakaan oo sanonut että 3€:lla pitää saada +150 heppaa autoon. kai sen nyt jokainen tajuaa!
kokeillaan joko nyt riitti tää avautuminen...Last edited by J-Poika; 27-02-2005, 00:26.
Comment
-
-
Originally posted by jam76eipä tainnut laittaa mitään budjettiä ja miks vitussa pitää aina ekana sanoa että maksaa niin saatanasti tai osta se sama paska isommalla koneella... ihan sama jos kysytään miten suskin pv viritetään niin pitäähän siihen vastata että osta se saatanan 1100cm3 pyörä... mua ei ainakaan kiinnosta mikään vitun muu vaihtoehto... jos kerran on sellainen pata pihassa ja siihen haluu lisää kaakkia niin siihen on sitten saatava kaakkia... aivan sama että maksaako 100e vai 1000€, ei mua kiinnosta kunhan vaan tehoja tulee lisää ja jos haluan sen isomman koneen niin silloin ostan sen... YMMÄRRÄTTY???
ei vielä helpottanutF11 535xd, Vw tiguan 2.0tdi 4 motion
Comment
-
-
Originally posted by -kiki-Sen takia pitää sanoa kun se on kallista ja hyödytöntä....
vielä jatkuu tämä sama vitutus näitä turhia postauksia kohtaan koskein virityksiä. eihän tässä kysytty miten / mihin vaihtaa 523 vai luinko mä väärin???Last edited by J-Poika; 27-02-2005, 00:36.
Comment
-
-
Originally posted by jam76mutta ei mua kiinnosta mitä se maksaa vaan MITEN NIITÄ SAA? vissiin liian paha kysymys ymmärrettäväksi...
vielä jatkuu tämä sama vitutus näitä turhia postauksia kohtaan koskein virityksiä. eihän tässä kysytty miten / mihin vaihtaa 523 vai luinko mä väärin???
Olisitko tyytyväisempi jos täällä hehkutettaisiin hyödyttymiä tuunauskikkoja tyyliin "vapaavirtaus-filtteri ja pörinäpönttö antavat 30 heppaa koko kierrosalueelle"?
Comment
-
-
Originally posted by NHBTuskinpa kyselisit 523:sen virvinkkejä, jos sua ei kiinnostaisi se mitä maksaa. Vai oliko syynä sille, että ostit alitehoisen auton, jokin muu kuin raha?
Olisitko tyytyväisempi jos täällä hehkutettaisiin hyödyttymiä tuunauskikkoja tyyliin "vapaavirtaus-filtteri ja pörinäpönttö antavat 30 heppaa koko kierrosalueelle"?
Comment
-
-
Originally posted by jam76mutta ei mua kiinnosta mitä se maksaa vaan MITEN NIITÄ SAA? vissiin liian paha kysymys ymmärrettäväksi...
Toisissa tapauksissa se auton vaihtaminen vaan on helpoin, halvin ja tehokkain tapa parempiin tehoihin. Vanha viisaus kertoo että virittämään kannattaa alkaa vain mallisarjan suurinta moottoria. Se pitää yllättävän hyvin paikkansa.
Sitten jos mieli tekee tuunata jotain ihan rasvaisten käsien tarjoamasta ilosta, kannattaa mieluimmin virittää vaikka sitä edellä mainittua PV:tä. Siinä sentään saa jotain aikaan virityksillä.
Comment
-
-
Kyllä mäkin olen vahvasti sitä mieltä että jos joku kysyy et miten tähän mottiin saa lisää tehoa ni sen tietävät vastatkoon. Mitä HELVETTIÄ koko aiheeseen liittyy UUDEN AUTON OSTAMINEN?!? Tumpelot jotka ei osaa autolleen muuta tehdä ku vaihtaa sen isompaan perustakoon oman autonvaihtothreadin prkl!!
EDIT: Sitäpaitsi KUKA VAAN voi ostaa itselleen tehokkaamman auton, mutta kuinka moni saa siitä pienemmästä myllystä tehoa irti? Sitten on vielä erikseen rahaihmiset ja tee_se_itse_vituiksi- ihmiset. Lahden miitissäkin oli eräs itse turbotettu 2.5 eikä se turbotus niin HIRVEÄSTI loppujen lopuksi maksanut...Last edited by Wiceroid; 27-02-2005, 21:11."You don't f**k with a man's vehicle. It's against the rules. Those motherf**kers should be killed. No trial, no jury, straight to execution." -Pulp Fiction
Comment
-
-
Originally posted by WiceroidKyllä mäkin olen vahvasti sitä mieltä että jos joku kysyy et miten tähän mottiin saa lisää tehoa ni sen tietävät vastatkoon. Mitä HELVETTIÄ koko aiheeseen liittyy UUDEN AUTON OSTAMINEN?!? Tumpelot jotka ei osaa autolleen muuta tehdä ku vaihtaa sen isompaan perustakoon oman autonvaihtothreadin prkl!!
EDIT: Sitäpaitsi KUKA VAAN voi ostaa itselleen tehokkaamman auton, mutta kuinka moni saa siitä pienemmästä myllystä tehoa irti? Sitten on vielä erikseen rahaihmiset ja tee_se_itse_vituiksi- ihmiset. Lahden miitissäkin oli eräs itse turbotettu 2.5 eikä se turbotus niin HIRVEÄSTI loppujen lopuksi maksanut...
remmiahdin sarja maksaa 8000 €, jos ne asentaa sen, niin se maksaa 2500 € lisää.. jarrut a'la Brembo 3500 €, paksummat vakaajat 500 €, VTT mittaus 1500 €, katsastus siihen päälle ei sitten ole mitään = semmonen 16000 € löysää rahaa tarttee sitten olla.
Tosiaan voihan tossa säästää ja rakentaa itse koko paskan käytetyistä osista, mutta sehän on turhaa kun rahaa ei tartte säästää..
Itse kuitenkin ostaisin mieluummin sen 540:n tahi 530D:n, paljon parempia lähtökohtia virittämiselle kuin se mallisarjan toiseksi laiskin.E38 740ia
E39 530 dAT
ex. E34 520i sedan
ex. E39 528i Ac Schnitzer "ACS5"
ex. E36 325i sedan
ex. E36 328i touring
ex. E36 318 iS qp
ex. E36 325i qp -R.I.P-
ex. E21 320i sedan
ex. E30 318i sedan
ex. E3 2500 sedan
Comment
-
-
...joo, mutta samalla pitää ostaa putkisto ja koneeseen ohjauselektroniikka+ruuttajärjestelmä, nokat, männät, veivit, laakerit.
Sitten korkkaa kardaanin ristikot ja laatikko/kytkin joten nekin täytyy vaihtaa esim.530D:stä. Jotta leimalle olisi asiaa täytyy jarrut ja tolpat pistää uusiksi. Samalla jäähdytys+lauhduttimet uusiksi. Säätöä, säätöä ja säätöä...
Sen 16000e:n lisäksi menee em."pikkuosiin" reipas 15000e lisää, mutta sittenhän voidaan olla jo kulkupuolella jo lähellä 540:stä.
Oikeasti pointti on se että e39/m52 523:sta ei voi VIRITTÄÄ, sanan varsinaisessa merkityksessä. Kelpaako tämä vastaukseksi?
Comment
-
Comment