mitäs väliä sitten on kiihdytyksistä? eiköhän noin noin ajat jotain kerro muustakin kiihtyvyydestä jos ei vaihdelaatikon välityksiä paljoo rukatta
Olen kyllä oman pulkan kiihtyvyyksiä kellottanut 0-100km/h, ja etenkin 80-120km/h 3/4/5-vaihteilla. Kyllähän ne lukemat kestävät vertailun useimpien vapaasti hengittävien uusienkin 2.0-2.4 litraisten perheautojen kanssa, mutta tiukkaa alkaa tehdä.
>120km/h nopeuksissa tapahtuvista suorituskykymittauksista on vähän huonoja kokemuksia...
Olen kyllä oman pulkan kiihtyvyyksiä kellottanut 0-100km/h, ja etenkin 80-120km/h 3/4/5-vaihteilla. Kyllähän ne lukemat kestävät vertailun useimpien vapaasti hengittävien uusienkin 2.0-2.4 litraisten perheautojen kanssa, mutta tiukkaa alkaa tehdä.
>120km/h nopeuksissa tapahtuvista suorituskykymittauksista on vähän huonoja kokemuksia...
heh, vetääkö kukaan paremmaksi? 2kertaa 3kk sisällä kortti hyllyllä..
törkeä liikenteen vaarantaminen.. ja VITUT sanon minä.
kukaan muu ei ollut vaarassa kun se miliisi..
B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Tuleeko sitten useinkin kiihdyteltyä normaaliliikenteessä 100-180km/h tai 120-180km/h vetoja?
Oman 523:n penkin välissä kuski kiihtyy toisinaan 0-200km/h parissa sekunnin kymmenyksessä... mutta mulla onkin viriviritakapönttö, 98:ia tankissa ja BMC:n korvausfiltteri laatikossa vaatehuoneen hyllyllä
Itseasiassa toisinaan tulee. Viikonloppuna "suljetulla alueella" ( ) 165 @ 100. Kaveri halus nähdä miten mopo kulkee. Aika rivakkaa kiihty ja selkä pysy tukevasti penkissä. Mul on hieman piristetty 325 24V...
Toisinaan kyllä tässäkin autossa kuski kiihtyy nopeammin kuin auto: alavääntö on liian ohutta. Alle 2500rpm on kyllä todella hiljaista moottoripuolella. Kuski sanoo toisinaan muutaman ruman sanan silloin
[QUOTE=Hemi]Hyötysuhde, hyötysuhde, hyötysuhde... Eli saavutetun suorituskyvyn suhde poltettuun bensiinimäärään.
Jos tota nyt hiukan oikaisisi moottorin hyötysuhde on saavutetun hyödyllisen tehon suhde saatuun tehoon ...saadusta tehosta kun vähentää pakokaasut n. 1/3 ja jäähdytys n.1/3 ja jäljelle jää n.1/3 mikä on hyödyllistä tehoa .. että sellasta
Hyötysuhde, hyötysuhde, hyötysuhde... Eli saavutetun suorituskyvyn suhde poltettuun bensiinimäärään.
Jos tota nyt hiukan oikaisisi moottorin hyötysuhde on saavutetun hyödyllisen tehon suhde saatuun tehoon ...saadusta tehosta kun vähentää pakokaasut n. 1/3 ja jäähdytys n.1/3 ja jäljelle jää n.1/3 mikä on hyödyllistä tehoa .. että sellasta
Noni, nyt ku ollaan päästy tähän asti ni joku vois keksiä et miten me otetaan se 99 prosentin hyötysuhde siitä moottorista. Voisi jopa rikastua huimasti..
"You don't f**k with a man's vehicle. It's against the rules. Those motherf**kers should be killed. No trial, no jury, straight to execution." -Pulp Fiction
Ei voi muuta sanoa kuin että: "VOI RISTUS" Johan oli mun topicki saanu kommenttia!!! Buhahaaa Ei kai kukaan joutunu oikeen oikeesti tappelemaan? Noh... Kiitoksia niille jotka pistivät asiallista kommenttia...Ja "pitäkää tunkkinne" te jotka pistitte noita turhia ja vielä turhempia (vaihda auto) kommentteja!!!
Ja kysyä kai saa?
(Vaikkei ko. auton sielunelämään niin tarkasti tiedäkään)
Tässä alkaa itsellä tietty käsitys ns. Bemari miehistä vahvistua.
Kiitetään nyt niitäkin jotka kertoivat että ainoa viritys keino on tuo auton vaihto, tai myllyn vaihto...
Tätä lukiessa tuli sellainen fiilis, että: "Autuaita ovat ne bemari miehet, joilla on järki vielä tallessa!" ja "Pyhimyksiä ovat ne bemari miehet jotka ostavat ko. auton siksi, että se on: kestävä, mukava ajaa, pitää arvonsa, ehkäpä näyttääkin vielä hyvältä" noh... toisaalta mieleen tuli, että: "Ajan helevettihin tuan bemarin romun ja ostaan saatana ooppelin"
(Löytyyhän sieltä asiallista kommenttia, ja kiitokset heille, esim: Jam76, vleivo, jyrka ja muutamat muut jotka jäivät mainitsematta).
Nojoo... eihän se mikään raketti ole, mutta kyllähän tuolla ajelee.
Mukava ja helppo ajaa. Kunhan piruuttani kyselin, että oisko tuohon mitään oikotietä onneen. Mutta vastaukset vastas aikalailla omaa käsitystä.
Pidetään tuota nyt hetki ja myydään sitten pois jos alkaa tympimään.
Mistäs tiesit että minulla on sellainen Omega ollut?
Ja "pitäkää tunkkinne" te jotka pistitte noita turhia ja vielä turhempia (vaihda auto) kommentteja!!!
Kumpiko on sitten turhempaa, neuvoa vaihtamaan autoa vai neuvoa virittämään ilman että kukaan olisi esittänyt yhtään vakavasti otettavaa tapaa virittää sitä konetta...
Nojoo... eihän se mikään raketti ole, mutta kyllähän tuolla ajelee.
Mukava ja helppo ajaa. Kunhan piruuttani kyselin, että oisko tuohon mitään oikotietä onneen. Mutta vastaukset vastas aikalailla omaa käsitystä.
Pidetään tuota nyt hetki ja myydään sitten pois jos alkaa tympimään.
Mistäs tiesit että minulla on sellainen Omega ollut?
offtopic tämäkin, minäkin oon sun omegaa käynyt koeajamassa, ei vaan tullut kauppoja.
Kumpiko on sitten turhempaa, neuvoa vaihtamaan autoa vai neuvoa virittämään ilman että kukaan olisi esittänyt yhtään vakavasti otettavaa tapaa virittää sitä konetta...
OT: Ei voi kyllä enää muuta sanoo ku hehheh ja hahhah. Onneksi sentään jossain
välissä osaan minäkin lopettaa. Onpas elämä rankkaa..
"You don't f**k with a man's vehicle. It's against the rules. Those motherf**kers should be killed. No trial, no jury, straight to execution." -Pulp Fiction
OT: Ei voi kyllä enää muuta sanoo ku hehheh ja hahhah. Onneksi sentään jossain
välissä osaan minäkin lopettaa. Onpas elämä rankkaa..
Heh heh heh. Ihan samaa mieltä sinun kanssa!
Ei kai sitä itteensä nyt joka lauseesta kannata ottaa.
(peukkua vaan kaikille) , Täällä pitäis olla erikseen tälläinen paskan jauhanta/tunteiden purkamis/vittuilu chatti.... ja sit BMW Guru kysy/vastaa palsta. Nyt pitäis olla sitä poliitikon vikaa, niin sais tämän lopetettua
No sanotaan ny vaikka että: Ajatelkaa nyt kohta on taas kesä, ja saa Bemareilla taas ajella pitkin katuja ja tiirailla kissanpesiä, vai oliko se linnun pesiä
Comment