Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mst-Wiesmann "523"

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kama
    BTCF Member
    • Dec 2002
    • 1264
    • Savonmua

    Originally posted by 528-Mst View Post
    on se 2494
    ok eli tuossain lappusesa lienee typo, kun on laitettu vakio cc vaikka pitäs olla se 2.8 .


    2494cc ja 232ps tuntus äkkisestään aika korkealta viritykseltä.

    Mikä tuo lehti muutes on missä auto on esitelty? Kannattas bongilla vaikka ebayltä irtonumeroo, kuuluu kuitenkin kai tavallaan auton historiaan.
    E24 - M88/3 N/A
    E85 - M54 Supercharged
    G26 - M50 Supercharged
    IG:kamamikko

    Comment

    • 528-Mst
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2014
      • 323
      • suomi

      Originally posted by TJJ View Post
      Eikös siinä nyt ole kiinni vakio takavaimennin eikä se (Eisenmann) mikä papereiden mukaan pitäisi olla?
      Originally posted by nullzwei View Post
      Onneksi ei sentään lue E36, heh. "Joku" sanoi myös että Eisenmann ei ole Wiesmann. Eikä autossa ole Eibach-alustasarjaa. Jos moottori on se mikä sen kuuluu olla niin hyvä. Yli 500 viestiä sitäkin on ihmetelty.

      Tässä bemareitten ihmeellisessä maailmassa yhtä sun toista katoilee ja löytyy simsalabim. Sulla saattaa olla paras käsitys mitä autossa on ja ei ole. Selvitä mylly ja lyö faktat pöytään.
      Huomenna aamusta vaihtuu venakopan tiiviste niin saan teille vielä epäileville ihmisille niitä helvetin paljon puhuttuja faktoja pöytään.Ainakin sen iskunpituuden ja nokkien nostot yms.

      Comment

      • Jesper
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2004
        • 1447

        Originally posted by 528-Mst View Post
        Taidan jättää jo kommentoimatta...
        En tiedä sitten muista mutta mä en ainakaan saa noista pikkukuvien teksteistä juuri mitään selvää.

        Comment

        • 528-Mst
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2014
          • 323
          • suomi

          Originally posted by kama View Post
          ok eli tuossain lappusesa lienee typo, kun on laitettu vakio cc vaikka pitäs olla se 2.8 .


          2494cc ja 232ps tuntus äkkisestään aika korkealta viritykseltä.

          Mikä tuo lehti muutes on missä auto on esitelty? Kannattas bongilla vaikka ebayltä irtonumeroo, kuuluu kuitenkin kai tavallaan auton historiaan.
          Kai se on siksi sinne merkattu ku alkuperäinen 523?Olettaisin...

          Comment

          • 528-Mst
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2014
            • 323
            • suomi

            Originally posted by 528-Mst View Post
            Taidan jättää jo kommentoimatta...
            Originally posted by Jesper View Post
            En tiedä sitten muista mutta mä en ainakaan saa noista pikkukuvien teksteistä juuri mitään selvää.
            Miksi pitää niistäkin vielä valittaa kun tarjolla on kissankokoisilla kirjaimilla ja numeroilla kaikki tarpeellinen näkyvillä??

            Ne pikkukuvat on nyt sitte deletoitu niin eipähän ketään häiritse..
            Last edited by 528-Mst; 27-11-2014, 10:41.

            Comment

            • Pazi88
              Moderator
              • Jan 2007
              • 11163
              • Oulu

              Originally posted by 528-Mst View Post
              Kyllä siellä on se Eisenmann.Mikä kuvissakin näkyy.Sen alapinnassa kulahtanut merkintä typ e39.On ne vaan joskus tehty vaimentimetki kestämään.
              Eikö tässä aiemmin jo todettu että vakio äänenvaimennin siellä on? Löytyy ne orkkis värinänvaimentimet ja kaikki. Eisenmannissa/wiesmannissa tms. olisi selvät merkinnät kyllä.
              Last edited by Pazi88; 27-11-2014, 10:44.

              Instagram, YouTube kanava
              ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

              Comment

              • Jesper
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2004
                • 1447

                Originally posted by 528-Mst View Post
                Miksi pitää niistäkin vielä valittaa kun tarjolla on kissankokoisilla kirjaimilla ja numeroilla kaikki tarpeellinen näkyvillä??

                Ne pikkukuvat on nyt sitte deletoitu niin eipähän ketään häiritse..
                Onko sulla hiekkaa pimpissä vai miksi otat kaiken ittees?

                Comment

                • 528-Mst
                  Bimmer Fanatic
                  • Oct 2014
                  • 323
                  • suomi

                  Originally posted by Pazi88 View Post
                  Eikö tässä aiemmin jo todettu että vakio äänenvaimennin siellä on? Löytyy ne orkkis värinänvaimentimet ja kaikki. Eisenmannissa/wiesmannissa tms. olisi selvät merkinnät kyllä.
                  Siis joku totesi kuvan perusteella.Jos saksan papereissa lukee että loppuvaimennin on Eisenmann typ e39,ja paikallaan olevassa vaimentimessa on merkintä typ e39 niin eikö se ole silloin jo aika selvä asia?Ja jälleen kerran niitä faktoja pöytään siitä että tuon ikäisessä Eisenmannin vaimentimessa on firman kaiverrukset.Puhumattakaan ulostulojen koko,ja sisäänmenoputken koko.Mitatkaa joku "orkkis" 523:sesta sisäänmeno ja ulostulojen koot ja vielä valokuva siitä merkinnästä niin sitten uskon vakioksi jos samat ku mulla.

                  Comment

                  • 528-Mst
                    Bimmer Fanatic
                    • Oct 2014
                    • 323
                    • suomi

                    Originally posted by Jesper View Post
                    Onko sulla hiekkaa pimpissä vai miksi otat kaiken ittees?
                    Sen hoksais jos olisin ottanu itteeni..Ja siellä ei varmasti ole hiekkaa,vaan kiviä ja männynkäpyjä.

                    Comment

                    • Antti O
                      Bimmer Enthusiast
                      • May 2005
                      • 6937
                      • N/A

                      Olen seurannut tätä ketjua, aika huikeaa jos tämä kyseinen yksilö on sama kuin tuossa testissä. Taitaa melko vaikeaa olla löytää alkuperäisiä mst wiesmann vanteita.. ei taida olla enää niitä missään, harmi kun ne on joku entinen omistaja hukannut. Eisenmannin takavaimentajat ainakin uudemmat selvästi erottaa siitä että niissä on peltinen lätkä joko hitsattuna tai niitattuna missä lukee eisenmann, ja pöntöt ovat kiiltävää rosteria.

                      Comment

                      • BeamR
                        BTCF Member
                        • Jul 2007
                        • 13363
                        • Espoon takametsät

                        Originally posted by 528-Mst View Post
                        Siis joku totesi kuvan perusteella.Jos saksan papereissa lukee että loppuvaimennin on Eisenmann typ e39,ja paikallaan olevassa vaimentimessa on merkintä typ e39 niin eikö se ole silloin jo aika selvä asia?Ja jälleen kerran niitä faktoja pöytään siitä että tuon ikäisessä Eisenmannin vaimentimessa on firman kaiverrukset.Puhumattakaan ulostulojen koko,ja sisäänmenoputken koko.Mitatkaa joku "orkkis" 523:sesta sisäänmeno ja ulostulojen koot ja vielä valokuva siitä merkinnästä niin sitten uskon vakioksi jos samat ku mulla.
                        Tuon kuvan perusteella on aivan mahdoton sanoa idioottivarmasti mitä siellä takana on, mutta:
                        - Originaalipöntössä on aina vain yksi ulostulo, joka EI näy takapuskurin alta ja se on taitettu alaspäin.
                        - Eisenmann on aina rosteria, ja siinä on kaksi suoraa ulostuloa, jotka voi olla joko 2x76mm TAI 2x83mm, riippuen kumpi malli on valittu. Alla vielä kuva Eisenmann-takapöntöstä.

                        typ e39 -teksti ei kyllä itsessään vielä todista mitään (tai ole todistamatta), koska se teksti tarkoittaa vain että ko pönttö on tarkoitettu BMW E39:n, ja sellainen teksti voi löytyä ihan mistä tahansa muustakin pöntöstä, Marteliuksesta Supersprintiin tai johonkin no-name -kiinanpönttöön.

                        yritin zoomailla vielä sitä artikkelia, mutta siinä on niin huono skannaus, että siitä ei ota mitään tolkkua että mikä pönttö siinä autossa on ollut artikkelin tekohetkellä.

                        F46 Gran Tourer -20
                        Boxster 2.5 -97

                        Comment

                        • Bmw Master
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2004
                          • 13155
                          • Kokomo

                          Originally posted by Jesper View Post
                          En tiedä sitten muista mutta mä en ainakaan saa noista pikkukuvien teksteistä juuri mitään selvää.

                          Comment

                          • 528-Mst
                            Bimmer Fanatic
                            • Oct 2014
                            • 323
                            • suomi

                            Originally posted by Pazi88 View Post
                            Eikö tässä aiemmin jo todettu että vakio äänenvaimennin siellä on? Löytyy ne orkkis värinänvaimentimet ja kaikki. Eisenmannissa/wiesmannissa tms. olisi selvät merkinnät kyllä.
                            Originally posted by 528-Mst View Post
                            Siis joku totesi kuvan perusteella.Jos saksan papereissa lukee että loppuvaimennin on Eisenmann typ e39,ja paikallaan olevassa vaimentimessa on merkintä typ e39 niin eikö se ole silloin jo aika selvä asia?Ja jälleen kerran niitä faktoja pöytään siitä että tuon ikäisessä Eisenmannin vaimentimessa on firman kaiverrukset.Puhumattakaan ulostulojen koko,ja sisäänmenoputken koko.Mitatkaa joku "orkkis" 523:sesta sisäänmeno ja ulostulojen koot ja vielä valokuva siitä merkinnästä niin sitten uskon vakioksi jos samat ku mulla.
                            Originally posted by Antti O View Post
                            Olen seurannut tätä ketjua, aika huikeaa jos tämä kyseinen yksilö on sama kuin tuossa testissä. Taitaa melko vaikeaa olla löytää alkuperäisiä mst wiesmann vanteita.. ei taida olla enää niitä missään, harmi kun ne on joku entinen omistaja hukannut. Eisenmannin takavaimentajat ainakin uudemmat selvästi erottaa siitä että niissä on peltinen lätkä joko hitsattuna tai niitattuna missä lukee eisenmann, ja pöntöt ovat kiiltävää rosteria.
                            Originally posted by BeamR View Post
                            Tuon kuvan perusteella on aivan mahdoton sanoa idioottivarmasti mitä siellä takana on, mutta:
                            - Originaalipöntössä on aina vain yksi ulostulo, joka EI näy takapuskurin alta ja se on taitettu alaspäin.
                            - Eisenmann on aina rosteria, ja siinä on kaksi suoraa ulostuloa, jotka voi olla joko 2x76mm TAI 2x83mm, riippuen kumpi malli on valittu. Alla vielä kuva Eisenmann-takapöntöstä.

                            typ e39 -teksti ei kyllä itsessään vielä todista mitään (tai ole todistamatta), koska se teksti tarkoittaa vain että ko pönttö on tarkoitettu BMW E39:n, ja sellainen teksti voi löytyä ihan mistä tahansa muustakin pöntöstä, Marteliuksesta Supersprintiin tai johonkin no-name -kiinanpönttöön.

                            yritin zoomailla vielä sitä artikkelia, mutta siinä on niin huono skannaus, että siitä ei ota mitään tolkkua että mikä pönttö siinä autossa on ollut artikkelin tekohetkellä.

                            Siis niissä saksan papereissa lukee aivan selvästi saksaksi että takavaimennin Eisenmann typ e39.
                            Eli vakiovaimennin se ei ole koska on kahdella ulostulolla.Ja on se voinut joskus näyttää tuolta mutta jos äänenvaimennin on melkein 20 vuotta vanha niin ei se enää näytä siltä miltä on näyttänyt uutena.Kaksi suoraa ulostuloa jotka taittuu lievästi alaspäin,ihan kuten tuossa uuden vaimentimen kuvassa.Ei sillä että koko asialla olisi juurikaan merkitystä,mutta vahva epäilys on että tuo on juuri se vaimennin mikä on papereihin(saksalaisen esimerkillisesti) merkattu.
                            Last edited by 528-Mst; 27-11-2014, 14:07.

                            Comment

                            • 528-Mst
                              Bimmer Fanatic
                              • Oct 2014
                              • 323
                              • suomi

                              Juuri tuolla se lukee aivan selvästi.

                              Comment

                              • 528-Mst
                                Bimmer Fanatic
                                • Oct 2014
                                • 323
                                • suomi



                                Siinä ois sekin kuva sitten
                                Siis mittaristosta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎