Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mst-Wiesmann "523"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nullzwei
    BTCF Member
    • Oct 2002
    • 11056
    • ?

Ot.
    Pakko kysyä, onko tuossa tenu2000sen viestissä joku kuva? Ei näy mulla.

Comment

• Bmw Master
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2004
      • 13155
      • Kokomo

Originally posted by nullzwei View Post
      Ot.
      Pakko kysyä, onko tuossa tenu2000sen viestissä joku kuva? Ei näy mulla.
      Ei.

..

Comment

• nullzwei
        BTCF Member
        • Oct 2002
        • 11056
        • ?

Originally posted by Bmw Master View Post
        Noissa papereissa lukee valmistenumero ja sama numero lukee omistajan suomalaisessa otteessa. Olisi katsastajalta aikamoista puusilmäisyyttä jos suomalainen ote ja auto ei täsmää toisiinsa.

Onko sulla niihin briefeihin sopivat suomalaiset otteet ja niihin suomalaisiin otteisiin sopivat autot?
        Älä nyt käryä, ainakaan vielä. Kysymys oli nimenomaan tämän ketjun auton identiteetin selvittämisestä. Sen tekeminen olisi ollut huomattavasti helpompaa jos auton dokkarit olisivat olleet luettavissa muutoinkin kuin suttuisista kuvista, viestin nro 300+ jälkeen arvaamalla.

"Suomeen on tuotu helvetin monta hienoa autoa jotka on sitten silputtu, yleensä kolmeen kasaan, esimerkkinä M3 sen oikealla alustanumerolla mutta tekniikka on 316, sitten 316 M3-tekniikalla ja kolmantena M3 wannabe M3 sisustuksella."

Mikä niistä on aito...

Mitä tulee omaan hieman jopa maaniseen keräilyyni niin olen hassunhalvoilla hinnoilla noita briefejä ostellut, enkä todellakaan pidä niitä kuin briefien arvoisina MUTTA ajatuksenomaisesti voisi "hankkia" saman uniikin briefin mukaisen auton perusmallin, näyttää suttuisia kuvia ja väittää että tämä se on... Ooh... Harvinainen... Suomipapereita ei minulla ole, eikä tule, en todellakaan viitsi nähdä vaivaa aloittaa tietyissä piireissä rikolliseksikin tulkittua identiteettivarkautta/eli runkonron vaihtoa... Mutta voishan noista "ennen vanhaan keltainen pörssi ja rallieskortti kirjekuoreen" höpötellä enemmänkin... Joskus toiste, ehkä. Jos ei sitten niin vaikkapa huvin vuoksi...

Jospa tämä selvensi miksi minun on niin helvetin vaikeaa suhtautua vakavasti ns. vittuileviin väitteisiin joitten perustelut eivät ole vedenpitäviä, höystönä mm että "esittelyautot viedään takaisin Saksaan ja paalataan koska wetterin ex-työntekijä sanoo niin". Ja. Viimeisiä saksantuliaisten kauppakirjoja olen nähnyt väärennettävän Tullin jonossa. Suomessa. Et siinäkin syytä skeptisyyteeni... Vai onko jollakulla jäänyt mustapekka käteen kun huoltokirja olikin taitava väärennös. Tai kilsat mulkattu. Tai unfallfrei olikin kolarikorjattu pommi.
        Last edited by nullzwei; 27-11-2014, 08:19.

Comment

• Bmw Master
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2004
          • 13155
          • Kokomo

"Suomeen on tuotu helvetin monta hienoa autoa jotka on sitten silputtu, yleensä kolmeen kasaan, esimerkkinä M3 sen oikealla alustanumerolla mutta tekniikka on 316, sitten 316 M3-tekniikalla ja kolmantena M3 wannabe M3 sisustuksella."

Mikä niistä on aito...
          Kyllä, mutta tässä nyt taitaa kori ja sisusta olla oikeat. Moottori selviää dynossa tai purkamalla. Iskua mittaamalla tietää vain onko siellä 2,8 vai ei. Se ei kerro mitkä nokat siellä on yms.

Comment

• nullzwei
            BTCF Member
            • Oct 2002
            • 11056
            • ?

Kyllä, mutta tässä nyt taitaa kori ja sisusta olla oikeat. Moottori selviää dynossa tai purkamalla. Iskua mittaamalla tietää vain onko siellä 2,8 vai ei. Se ei kerro mitkä nokat siellä on yms.
            Just MELKEIN näin. Ts. onko impi ilman kalvoa jne.

Comment

• 528-Mst
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2014
              • 323
              • suomi

Originally posted by bemu2000 View Post
              PIDÄTTÄKÄÄ HENGITYSTÄ

Tähän niitä rumpupäristyksiä...

.....Auto on sama kuin Hartgen kanssa testissä ollut yksilö! COE-EL 528 Todennäköisesti siis ainut laatuaan, eikä mikään sarjatuotanto malli. Sen takia siitä ei ole enempää tietoa missään. Nyt jos se moottori on sama kuin pajalta lähtöisin oleva, niin ehkä olisi fiksua laittaa auto orkkis kuntoon. Harmi että alkaa olla jo lähes loppuun ajettu.
              ÖÖÖÖÖÖ..Mitenkähän tätä nyt sitte sanoiksi pukisi?Melkoinen pommi heti herätessa!!!!!

Comment

• 528-Mst
                Bimmer Fanatic
                • Oct 2014
                • 323
                • suomi

Originally posted by 528-Mst View Post
                Niin on,mutta Bemarikuskithan on tunnetusti mulkkuja?
                Toki minäkään en ole antanut itsestäni varmaan kovin kilttiä,asiallista tai järkevää kuvaa.Eikä muuten tuo auto ole tulossa myyntiin.Päivittäistä ja joskus kovaakin ajoa,jos ei pysy nipussa niin se on löyhä mikä ei kestä..Tusinapaskan vois paalata mankan irti repimisen jälkeen mutta tuo korjataan...
                Originally posted by Roisto View Post
                Itsestään kun antaa tietyn kuvan niin se pysyy pitkään.. Kaikennäköistä trollia täällä liikkuu, en oo vielä päättäny ootko semmonen, fifty-sixty. Mutta jos et oo ni koita pysyä asiallisena, kaikesta huolimatta..
                Lohduttavaa on se että moni muukaan ei itsestään antanut kovin "mukavaa" kuvaa.. Mä oon ihan normaali ja joidenkin mielestä varmaan jopa ihan kiva jätkä niin kauan ku mulle ei vittuilla.Mä yritän,LUPAAN.

Comment

• Zoui
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2003
                  • 6350
                  • Tampere

No homman pointti on nyt kuitenkin varmaan pohjimmiltaan se, että btcf on autofoorumina aivan ylivertainen, tietoa ja tukea löytyy erittäin kattavasti merkistä ja vähän muiltakin elämän osa-alueilta.

Mielensäpahoittajat nyt aivan turhaan moittivat meitä jäseniä jos vähän tässä topikissa on hassuteltu, tuskin topikissa tietoa etsivä on itseensä mistään ottanut... päinvastoin, artikkelit löydettiin yhdessä ja neuvottiin ottamaan konttoriin yhteyttä ja ongelma ratkesi aika pitkälle ja vielä hyvällä lopputuloksella.

Ehkä itselle tuli topikista hiukan sellaisen ylimielisen merirosvon (tm *arrr*) agressiivinen puuhastelu rautalaivan kanssa, mutta kuten tuossa mainittiin niin jokainen luo omanlaisensa mielikuvan hyvin lyhyiden ensi-poustauksien perusteella.
                  Elämä on pihakivestä.

Comment

• 528-Mst
                    Bimmer Fanatic
                    • Oct 2014
                    • 323
                    • suomi

Rek.otteesta käy ilmi orggis kilvet ja ne näkyy kuvissa.
                    Originally posted by *PexU* View Post
                    No kas! ja aika isolla vielä, jokohan omistaja pyörtyi

Nyt omistajalle se iso peukku, ja hyvä että jaksoi vääntää asiasta meidän "vanhojen partojen" kanssa, mutta todettakoon vielä tähän että niin se metsä vastaa kun sinne huudellaan.

Nyt tosiaan toivotaan että siellä olisi se "oem" kiuas paikoillaan ja sit ei muuta kun kaikki ylimääräinen helevettiin
                    En pyörtyny,tuli vaan sellanen outo tunne ja suusta alkoi kai kuulua kaikenmaailman ihme huutoa ja älinää....Ei haittaa yhtään,uskomatonta vaan että mun tuurilla sattuu jotain tällaista.Menee varmaan hetki ennenku tuon sisäistää...

Comment

• 528-Mst
                      Bimmer Fanatic
                      • Oct 2014
                      • 323
                      • suomi

1836204
                      1836109
                      Originally posted by böntti View Post
                      Noita pitäis varmaan kysyä sieltä auton tehneeltä pajalta, jos se enää on mahdollista.
                      Ehkäpä löytyy autosta sikäli mikäli jäljellä?
                      Ainakin isommasta jakotukista oli kirjoitettu
                      Mua hieman ihmetyttäis jos sieltä pellin alta on jotain kadonnut.Kun jopa takavaimennin on tuo typ e39 mikä lukee papereissa.Ja joku sanoi että ei voi olla aftermarket?

Comment

• TJJ
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jun 2003
                        • 7591
                        • Jyväskylä

Mua hieman ihmetyttäis jos sieltä pellin alta on jotain kadonnut.Kun jopa takavaimennin on tuo typ e39 mikä lukee papereissa.Ja joku sanoi että ei voi olla aftermarket?
                        Eikös siinä nyt ole kiinni vakio takavaimennin eikä se (Eisenmann) mikä papereiden mukaan pitäisi olla?
                        E39 528iA

Comment

• nullzwei
                          BTCF Member
                          • Oct 2002
                          • 11056
                          • ?

Onneksi ei sentään lue E36, heh. "Joku" sanoi myös että Eisenmann ei ole Wiesmann. Eikä autossa ole Eibach-alustasarjaa. Jos moottori on se mikä sen kuuluu olla niin hyvä. Yli 500 viestiä sitäkin on ihmetelty.

Tässä bemareitten ihmeellisessä maailmassa yhtä sun toista katoilee ja löytyy simsalabim. Sulla saattaa olla paras käsitys mitä autossa on ja ei ole. Selvitä mylly ja lyö faktat pöytään.

Comment

• 528-Mst
                            Bimmer Fanatic
                            • Oct 2014
                            • 323
                            • suomi

Originally posted by TJJ View Post
                            Eikös siinä nyt ole kiinni vakio takavaimennin eikä se (Eisenmann) mikä papereiden mukaan pitäisi olla?
                            Kyllä siellä on se Eisenmann.Mikä kuvissakin näkyy.Sen alapinnassa kulahtanut merkintä typ e39.On ne vaan joskus tehty vaimentimetki kestämään.

Comment

• nullzwei
                              BTCF Member
                              • Oct 2002
                              • 11056
                              • ?

Dokkarit näyttää kiinnostavilta mutta ainakaan mä en näe kuvissa pääosin muita kuin "hieroglyfejä".

Comment

• 528-Mst
                                Bimmer Fanatic
                                • Oct 2014
                                • 323
                                • suomi

http://www.btcf.fi/forum/album.php?a...ictureid=12747

Dokkarit näyttää kiinnostavilta mutta ainakaan mä en näe kuvissa pääosin muita kuin "hieroglyfejä".
                                Taidan jättää jo kommentoimatta...

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎