Noissa papereissa lukee valmistenumero ja sama numero lukee omistajan suomalaisessa otteessa. Olisi katsastajalta aikamoista puusilmäisyyttä jos suomalainen ote ja auto ei täsmää toisiinsa.
Onko sulla niihin briefeihin sopivat suomalaiset otteet ja niihin suomalaisiin otteisiin sopivat autot?
Älä nyt käryä, ainakaan vielä. Kysymys oli nimenomaan tämän ketjun auton identiteetin selvittämisestä. Sen tekeminen olisi ollut huomattavasti helpompaa jos auton dokkarit olisivat olleet luettavissa muutoinkin kuin suttuisista kuvista, viestin nro 300+ jälkeen arvaamalla.
"Suomeen on tuotu helvetin monta hienoa autoa jotka on sitten silputtu, yleensä kolmeen kasaan, esimerkkinä M3 sen oikealla alustanumerolla mutta tekniikka on 316, sitten 316 M3-tekniikalla ja kolmantena M3 wannabe M3 sisustuksella."
Mikä niistä on aito...
Mitä tulee omaan hieman jopa maaniseen keräilyyni niin olen hassunhalvoilla hinnoilla noita briefejä ostellut, enkä todellakaan pidä niitä kuin briefien arvoisina MUTTA ajatuksenomaisesti voisi "hankkia" saman uniikin briefin mukaisen auton perusmallin, näyttää suttuisia kuvia ja väittää että tämä se on... Ooh... Harvinainen... Suomipapereita ei minulla ole, eikä tule, en todellakaan viitsi nähdä vaivaa aloittaa tietyissä piireissä rikolliseksikin tulkittua identiteettivarkautta/eli runkonron vaihtoa... Mutta voishan noista "ennen vanhaan keltainen pörssi ja rallieskortti kirjekuoreen" höpötellä enemmänkin... Joskus toiste, ehkä. Jos ei sitten niin vaikkapa huvin vuoksi...
Jospa tämä selvensi miksi minun on niin helvetin vaikeaa suhtautua vakavasti ns. vittuileviin väitteisiin joitten perustelut eivät ole vedenpitäviä, höystönä mm että "esittelyautot viedään takaisin Saksaan ja paalataan koska wetterin ex-työntekijä sanoo niin". Ja. Viimeisiä saksantuliaisten kauppakirjoja olen nähnyt väärennettävän Tullin jonossa. Suomessa. Et siinäkin syytä skeptisyyteeni... Vai onko jollakulla jäänyt mustapekka käteen kun huoltokirja olikin taitava väärennös. Tai kilsat mulkattu. Tai unfallfrei olikin kolarikorjattu pommi.
"Suomeen on tuotu helvetin monta hienoa autoa jotka on sitten silputtu, yleensä kolmeen kasaan, esimerkkinä M3 sen oikealla alustanumerolla mutta tekniikka on 316, sitten 316 M3-tekniikalla ja kolmantena M3 wannabe M3 sisustuksella."
Mikä niistä on aito...
Kyllä, mutta tässä nyt taitaa kori ja sisusta olla oikeat. Moottori selviää dynossa tai purkamalla. Iskua mittaamalla tietää vain onko siellä 2,8 vai ei. Se ei kerro mitkä nokat siellä on yms.
Kyllä, mutta tässä nyt taitaa kori ja sisusta olla oikeat. Moottori selviää dynossa tai purkamalla. Iskua mittaamalla tietää vain onko siellä 2,8 vai ei. Se ei kerro mitkä nokat siellä on yms.
Just MELKEIN näin. Ts. onko impi ilman kalvoa jne.
.....Auto on sama kuin Hartgen kanssa testissä ollut yksilö! COE-EL 528 Todennäköisesti siis ainut laatuaan, eikä mikään sarjatuotanto malli. Sen takia siitä ei ole enempää tietoa missään. Nyt jos se moottori on sama kuin pajalta lähtöisin oleva, niin ehkä olisi fiksua laittaa auto orkkis kuntoon. Harmi että alkaa olla jo lähes loppuun ajettu.
ÖÖÖÖÖÖ..Mitenkähän tätä nyt sitte sanoiksi pukisi?Melkoinen pommi heti herätessa!!!!!
Niin on,mutta Bemarikuskithan on tunnetusti mulkkuja?
Toki minäkään en ole antanut itsestäni varmaan kovin kilttiä,asiallista tai järkevää kuvaa.Eikä muuten tuo auto ole tulossa myyntiin.Päivittäistä ja joskus kovaakin ajoa,jos ei pysy nipussa niin se on löyhä mikä ei kestä..Tusinapaskan vois paalata mankan irti repimisen jälkeen mutta tuo korjataan...
Itsestään kun antaa tietyn kuvan niin se pysyy pitkään.. Kaikennäköistä trollia täällä liikkuu, en oo vielä päättäny ootko semmonen, fifty-sixty. Mutta jos et oo ni koita pysyä asiallisena, kaikesta huolimatta..
Lohduttavaa on se että moni muukaan ei itsestään antanut kovin "mukavaa" kuvaa.. Mä oon ihan normaali ja joidenkin mielestä varmaan jopa ihan kiva jätkä niin kauan ku mulle ei vittuilla.Mä yritän,LUPAAN.
No homman pointti on nyt kuitenkin varmaan pohjimmiltaan se, että btcf on autofoorumina aivan ylivertainen, tietoa ja tukea löytyy erittäin kattavasti merkistä ja vähän muiltakin elämän osa-alueilta.
Mielensäpahoittajat nyt aivan turhaan moittivat meitä jäseniä jos vähän tässä topikissa on hassuteltu, tuskin topikissa tietoa etsivä on itseensä mistään ottanut... päinvastoin, artikkelit löydettiin yhdessä ja neuvottiin ottamaan konttoriin yhteyttä ja ongelma ratkesi aika pitkälle ja vielä hyvällä lopputuloksella.
Ehkä itselle tuli topikista hiukan sellaisen ylimielisen merirosvon (tm *arrr*) agressiivinen puuhastelu rautalaivan kanssa, mutta kuten tuossa mainittiin niin jokainen luo omanlaisensa mielikuvan hyvin lyhyiden ensi-poustauksien perusteella.
No kas! ja aika isolla vielä, jokohan omistaja pyörtyi
Nyt omistajalle se iso peukku, ja hyvä että jaksoi vääntää asiasta meidän "vanhojen partojen" kanssa, mutta todettakoon vielä tähän että niin se metsä vastaa kun sinne huudellaan.
Nyt tosiaan toivotaan että siellä olisi se "oem" kiuas paikoillaan ja sit ei muuta kun kaikki ylimääräinen helevettiin
En pyörtyny,tuli vaan sellanen outo tunne ja suusta alkoi kai kuulua kaikenmaailman ihme huutoa ja älinää....Ei haittaa yhtään,uskomatonta vaan että mun tuurilla sattuu jotain tällaista.Menee varmaan hetki ennenku tuon sisäistää...
Mua hieman ihmetyttäis jos sieltä pellin alta on jotain kadonnut.Kun jopa takavaimennin on tuo typ e39 mikä lukee papereissa.Ja joku sanoi että ei voi olla aftermarket?
Mua hieman ihmetyttäis jos sieltä pellin alta on jotain kadonnut.Kun jopa takavaimennin on tuo typ e39 mikä lukee papereissa.Ja joku sanoi että ei voi olla aftermarket?
Eikös siinä nyt ole kiinni vakio takavaimennin eikä se (Eisenmann) mikä papereiden mukaan pitäisi olla?
Mua hieman ihmetyttäis jos sieltä pellin alta on jotain kadonnut.Kun jopa takavaimennin on tuo typ e39 mikä lukee papereissa.Ja joku sanoi että ei voi olla aftermarket?
Onneksi ei sentään lue E36, heh. "Joku" sanoi myös että Eisenmann ei ole Wiesmann. Eikä autossa ole Eibach-alustasarjaa. Jos moottori on se mikä sen kuuluu olla niin hyvä. Yli 500 viestiä sitäkin on ihmetelty.
Tässä bemareitten ihmeellisessä maailmassa yhtä sun toista katoilee ja löytyy simsalabim. Sulla saattaa olla paras käsitys mitä autossa on ja ei ole. Selvitä mylly ja lyö faktat pöytään.
Mua hieman ihmetyttäis jos sieltä pellin alta on jotain kadonnut.Kun jopa takavaimennin on tuo typ e39 mikä lukee papereissa.Ja joku sanoi että ei voi olla aftermarket?
Comment