Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mst-Wiesmann "523"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Supra^
    BTCF Member
    • Jul 2005
    • 5150
    • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

En oikein vieläkään ymmärrä tämän homman hienoutta. Toki on hienoa jos auto on todella harvinainen tai jopa ainut laatuaan, ja hyvä että joku siitä kiksejä saa. Tuo auto nyt vaan sattuu olemaan ihan helvetin loppuun poljettu kaameassa kunnossa oleva suht tuntemattomalla pajalla modattu kolmeysi, jota ei alkuperäiskuntoon ihan pienellä rahamäärällä/työllä saateta.
    Asia olisi vähän toisenlainen jos auto olisi vähän ajettu/ajamaton ja täydellinen kaikin puolin noiden dokumenttien kera, silloin autolla voisi tulevaisuudessa olla jotain muutakin arvoa kuin pelkkä käyttöarvo.

Tämä oli vain minun mielipide, ei herneitä. Hyvä että omistajalle kelpaa, sehän on pääasia. Ja onpahan ainakin jotain mitä kellään muulla ei luultavasti ole.
    Jään mielenkiinnolla seuraamaan sivusta sitä kokoajan lähenevää "onnellista loppua".
    Musti 8HP
    Nokivasara M47
    TeiniCoupé DCT
    E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

Ex:
    E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

Comment

• 528-Mst
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2014
      • 323
      • suomi

Originally posted by Supra^ View Post
      En oikein vieläkään ymmärrä tämän homman hienoutta. Toki on hienoa jos auto on todella harvinainen tai jopa ainut laatuaan, ja hyvä että joku siitä kiksejä saa. Tuo auto nyt vaan sattuu olemaan ihan helvetin loppuun poljettu kaameassa kunnossa oleva suht tuntemattomalla pajalla modattu kolmeysi, jota ei alkuperäiskuntoon ihan pienellä rahamäärällä/työllä saateta.
      Asia olisi vähän toisenlainen jos auto olisi vähän ajettu/ajamaton ja täydellinen kaikin puolin noiden dokumenttien kera, silloin autolla voisi tulevaisuudessa olla jotain muutakin arvoa kuin pelkkä käyttöarvo.

Tämä oli vain minun mielipide, ei herneitä. Hyvä että omistajalle kelpaa, sehän on pääasia. Ja onpahan ainakin jotain mitä kellään muulla ei luultavasti ole.
      Jään mielenkiinnolla seuraamaan sivusta sitä kokoajan lähenevää "onnellista loppua".
      Ei herneitä joo...Se hinta mitä tuosta autosta maksettaisiin on täysin toisarvoinen asia.Ja kuten sanoit,kyllä minä siitä kiksit saan ja saisi varmaan kaveri jos toinenkin.Todennäköisesti meikäläisellä ei ole mahdollisuutta saattaa tuota lähellekkään alkuperäistä kuntoa ihan käytännön syistä.se on mun auto jolla ajetaan ja sillä selvä.

Comment

• Peltsii
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2007
        • 7060
        • Turenki

En nyt ihan "tuntemattomaksi" sanoisi kuitenkaan Wiesmannia :think S85 mosa kuvan autossa ja bemarin tekniikan ympärillehän he noita omia rakentavat

DUCATI 1098 RACING EVO

Comment

• Zmuli
          BTCF Member
          • Apr 2008
          • 1048
          • Pori

Joko sä samalla vaivalla kun nyt (ehkä) vaihdat/vaihdatutat sen venakopantiivarin, niin pesisit/pesetyttäisit tuon auton ja ottaisit jotain oikeita kuvia edes muutaman. Ei noita 600x400 resosia kuvia enää vuonna 2014 voi edes kuviksi sanoa.

Jos ei itseltä onnistu, niin varmasti löytyy joku foorumilainen lähikylältä joka voi auttaa kuvailussa. Kenties jopa siinä pesemisessä..
          -Pori Connection-

Comment

• *PexU*
            BTCF Member
            • Aug 2002
            • 1989
            • Vantaa

Originally posted by 528-Mst View Post
            Ei herneitä joo...Se hinta mitä tuosta autosta maksettaisiin on täysin toisarvoinen asia.Ja kuten sanoit,kyllä minä siitä kiksit saan ja saisi varmaan kaveri jos toinenkin.Todennäköisesti meikäläisellä ei ole mahdollisuutta saattaa tuota lähellekkään alkuperäistä kuntoa ihan käytännön syistä.se on mun auto jolla ajetaan ja sillä selvä.
            Ymmärrän kyllä tuonkin näkökannan, se tulee viemään rahaa ja aikaa ja paljon! Autolla on kilometrejä takana ~400tkm?, vissiin on rokattukin aika hyvin? Harmi vaan että sen taru tulee loppumaan tänne suolan ja loskan keskelle

Jos vain olisi mahdollisuus ja pannukin vielä se mikä lehdessä, jostain kaivaisin tallipaikan ja menisin hattu nöyränä pankkiin tms ja alkaisin kunnostamaan peliä, hitaasti mutta varmasti.

Joku ei varmaan ole tiennyt mitä aikanaan on tuliaisiksi sieltä tuonut, tai sitten ei ole kiinnostellut vaan..

Ja mun mielestä, auton ollessa kuosissaan tai jos sitä alkaisi rakentamaan kohti priimaa, arvostaisin sen kyllä aika korkealle, Alpinoiden yms sellaisten valmistusmäärät olisivat moninkertaisia tähän (1kpl?) verrattuna:think.
            Se lienee kuitenkin kiistatta selvää että sama auto on testissä ja sulla alla

Originally posted by Zmuli View Post
            Joko sä samalla vaivalla kun nyt (ehkä) vaihdat/vaihdatutat sen venakopantiivarin, niin pesisit/pesetyttäisit tuon auton ja ottaisit jotain oikeita kuvia edes muutaman. Ei noita 600x400 resosia kuvia enää vuonna 2014 voi edes kuviksi sanoa.

Jos ei itseltä onnistu, niin varmasti löytyy joku foorumilainen lähikylältä joka voi auttaa kuvailussa. Kenties jopa siinä pesemisessä..
            Tämän allekirjoitan myös, 110%, nuo fotot ovat lähinnä sieltä kultaiselta -90 luvulta..
            AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!

E61 530xd M-Sport Touring -07
            Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
            Duunissa: F11 520d x-drive -17

Comment

• 528-Mst
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2014
              • 323
              • suomi

Huomenna aamusta vaihtuu venakopan tiiviste niin saan teille vielä epäileville ihmisille niitä helvetin paljon puhuttuja faktoja pöytään.Ainakin sen iskunpituuden ja nokkien nostot yms.
              Originally posted by Zmuli View Post

Niinhän tuo vähän oli puhe....Asia on niin että mä oon sairaslomalla oleva tavallinen duunari,jolla rahapolitiikka on mitä on,paikkaa missä pestä itse ei ole,en sitä uskaltaisi tehdäkään koska ei ole varaa saada silmään mitään ylimääräistä(varsinkaan liuottimia) eikä tuota näillä keleillä ole mitään järkeä edes pestä koska se näyttäisi vuorokauden päästä samalta.Suurin osa kuvista on kyllä otettu ihan pätevällä kameralla,mutta kuvaajana en ehkä ole paras mahdollinen.

Comment

• 528-Mst
                Bimmer Fanatic
                • Oct 2014
                • 323
                • suomi

Originally posted by *PexU* View Post
                Ymmärrän kyllä tuonkin näkökannan, se tulee viemään rahaa ja aikaa ja paljon! Autolla on kilometrejä takana ~400tkm?, vissiin on rokattukin aika hyvin? Harmi vaan että sen taru tulee loppumaan tänne suolan ja loskan keskelle

Jos vain olisi mahdollisuus ja pannukin vielä se mikä lehdessä, jostain kaivaisin tallipaikan ja menisin hattu nöyränä pankkiin tms ja alkaisin kunnostamaan peliä, hitaasti mutta varmasti.

Joku ei varmaan ole tiennyt mitä aikanaan on tuliaisiksi sieltä tuonut, tai sitten ei ole kiinnostellut vaan..

Ja mun mielestä, auton ollessa kuosissaan tai jos sitä alkaisi rakentamaan kohti priimaa, arvostaisin sen kyllä aika korkealle, Alpinoiden yms sellaisten valmistusmäärät olisivat moninkertaisia tähän (1kpl?) verrattuna:think.
                Se lienee kuitenkin kiistatta selvää että sama auto on testissä ja sulla alla

Tämän allekirjoitan myös, 110%, nuo fotot ovat lähinnä sieltä kultaiselta -90 luvulta..
                Taitaa olla n.333tkm.
                Ja anteeksi taas kielenkäyttöni mutta sinne pankkiin on täysin turha mennä vaikka olisi hattu perseeseen sullottuna kun ei ole luottotietoja.(Vielä)
                Olisihan se mukava tehdä siitä alkuperäinen,mutta se on vaan niin pirun hankalaa.Niinkuin olisi varmaan suurelle osalle meistä.Kukaan auton omistajista tuskin on tiennyt millä ajaa tai myy....Kaikki viittaa kyllä kiistattomasti siihen että omistan artikkelin kuvassa olevan Mst 528i:n.

Comment

• 528-Mst
                  Bimmer Fanatic
                  • Oct 2014
                  • 323
                  • suomi

Originally posted by Peltsii View Post
                  En nyt ihan "tuntemattomaksi" sanoisi kuitenkaan Wiesmannia :think S85 mosa kuvan autossa ja bemarin tekniikan ympärillehän he noita omia rakentavat

En minäkään...Kuten joku jo aikaisemmin totesi että jos hartge ja Mst on ollut samassa vertailussa niin kyllä se jotain pitäisi kertoa asiasta ymmärtäville ihmisille.

Comment

• ilkka 330 ci
                    Bimmer Rookie
                    • Apr 2012
                    • 129
                    • varkaus

kyllä mulle kelpais..autohan on yhtä harvinainen ku niilinjalokivi..muhun voi ottaa yhteyttä ku tekköö mieli luopuu

Comment

• Zoui
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2003
                      • 6350
                      • Tampere

Originally posted by ilkka 330 ci View Post
                      kyllä mulle kelpais..autohan on yhtä harvinainen ku niilinjalokivi..muhun voi ottaa yhteyttä ku tekköö mieli luopuu
                      Ehdottomasti nyt kannattaisi myydä ja hankkia parempikuntoinen normaali käyttö e39, siis jos/kun ei itsellä ole resursseja, siis tilaa/aikaa/välineitä/silmää/mielenkiintoa saattaa autoa priimaksi. Voisi äkkiä ajatella arvon vähintään tuplaantuneen näin varmistetun historian ja mallitiedon myötä.
                      Elämä on pihakivestä.

Comment

• 528-Mst
                        Bimmer Fanatic
                        • Oct 2014
                        • 323
                        • suomi

Originally posted by ilkka 330 ci View Post
                        Hahaa,, Olit ensimmäinen joka joka edes viittaa tuohon suuntaan.

No joo,voin mä sen myydä jos summa on oikea,privalla voi yrittää tarjota jos kiinnostaa.Katsotaan tuleeko varteenotettavia tarjouksia.
                        Last edited by 528-Mst; 27-11-2014, 15:47.

Comment

• 528-Mst
                          Bimmer Fanatic
                          • Oct 2014
                          • 323
                          • suomi

Originally posted by Zoui View Post
                          Ehdottomasti nyt kannattaisi myydä ja hankkia parempikuntoinen normaali käyttö e39, siis jos/kun ei itsellä ole resursseja, siis tilaa/aikaa/välineitä/silmää/mielenkiintoa saattaa autoa priimaksi. Voisi äkkiä ajatella arvon vähintään tuplaantuneen näin varmistetun historian ja mallitiedon myötä.
                          Se minua vähän ihmetyttää että millä perusteella kaikki määrittelee tuon aivan paskakuntoiseksi ja loppuunajetuksi?..Olen kyllä nähnyt ihan helvetin paljon huonommassa kunnossa olevia monta vuotta uudempia laitteita.Se vielä että jos otetaan huomioon se summa mitä minä siitä maksoin,niin tuota ei myydä likimainkaan tuplasti sillä hinnalla....Pelkästään korjauksiin/osiin/kaikkeen muuhun vastaavaan menny jo erinäinen määrä massia.

Tietenkin KAIKKI on myytävänä jos summa on oikea.Halpahan se ei ole,se on varma mutta jos jollain erityistä kiinnostusta ostoon niin privaa tulemaan.
                          Last edited by 528-Mst; 27-11-2014, 15:50.

Comment

• Zoui
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2003
                            • 6350
                            • Tampere

Se minua vähän ihmetyttää että millä perusteella kaikki määrittelee tuon aivan paskakuntoiseksi ja loppuunajetuksi?..Olen kyllä nähnyt ihan helvetin paljon huonommassa kunnossa olevia monta vuotta uudempia laitteita.Se vielä että jos otetaan huomioon se summa mitä minä siitä maksoin,niin tuota ei myydä likimainkaan tuplasti sillä hinnalla....Pelkästään korjauksiin/osiin/kaikkeen muuhun vastaavaan menny jo erinäinen määrä massia.

Tietenkin KAIKKI on myytävänä jos summa on oikea.Halpahan se ei ole,se on varma mutta jos jollain erityistä kiinnostusta ostoon niin privaa tulemaan.
                            En minä kyllä näin ole ainakaan sanonut, mutta ihan matemaattisen kaavan kautta jos ajatellaan niin esimerkkinä arvon kaksinkertaistumisella on se vaikutus että voi hankkia nyt myös kaksi kertaa kalliimman! Kyllä se väkisinkin auttaa löytämään parempikuntoisen. Jos joku on toista parempikuntoinen niin ei se toisesta huonokuntoista tee.
                            Elämä on pihakivestä.

Comment

• 528-Mst
                              Bimmer Fanatic
                              • Oct 2014
                              • 323
                              • suomi

En minä kyllä näin ole ainakaan sanonut, mutta ihan matemaattisen kaavan kautta jos ajatellaan niin esimerkkinä arvon kaksinkertaistumisella on se vaikutus että voi hankkia nyt myös kaksi kertaa kalliimman! Kyllä se väkisinkin auttaa löytämään parempikuntoisen. Jos joku on toista parempikuntoinen niin ei se toisesta huonokuntoista tee.
                              Enkä minä sinua mistään syyttänytkään..

Comment

• ilkka 330 ci
                                Bimmer Rookie
                                • Apr 2012
                                • 129
                                • varkaus

Ja kyllähän täs saa btcf olla tyytyväinen et tälläinen harvinaisuus täältä löytyy,nyt voi esim jenkkilään kehuu ootteko kuullu tälläsesta

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎