Ton liittimen saa ilmeisesti purettua jotenkin (jokin muovi osa lähtee pois pinnien vastakappaleiden päältä), että anturi linjat pääsee mittaamaan? Koitin pikaseen ettiä kuvaa liittimestä että tietää mistä löytyy mikäkin linja muttei yhtäkkiä osunut silmään..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
523-99 ABS ja luistoneston valot
Collapse
X
-
Originally posted by Tero891 View PostTon liittimen saa ilmeisesti purettua jotenkin (jokin muovi osa lähtee pois pinnien vastakappaleiden päältä), että anturi linjat pääsee mittaamaan? Koitin pikaseen ettiä kuvaa liittimestä että tietää mistä löytyy mikäkin linja muttei yhtäkkiä osunut silmään..e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Tero891 View PostNo nii nyt on mitailtu abs yksikön liittimeltä ja seuraavan laista löytyi:
left rear 2,39
right rear 2,4
left front 2,38
right front 2,39
aika tasaisia olivat kaikki joten ei ilmeisestikkään kaan se vänkärin taka anturi oo rikki.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Jos valo syttyy paikallaan ollessa, niin väittäisin boksiviaksi.
Itellä teki samaa, vaikka kylmiltä ajoi vain 3km, niin pysähdyksissä valo syttyi eikä sammunut ennenkun antoi jäähtyä. Hassuna knoppina voisi kertoa, että pystyin ajamaan 300km putkeen ilman ongelmia, stoppasin pikaiselle kusipaussille ja kas, seuraavassa startissa valo syttyikin hetipian. Käytin boksin Autoelektrolla korjauksessa ja sieltä löytyi useampi linja jotka olivat juotoksissa enää pyhällä hengellä.N62 Money Spender Club
Comment
-
-
Juu kyl se siltä nyt vaikuttais. Osaatko yhtään sanoa että onko mahdollista, että tuon abs boksivian takia moottori antoi nämä vikakoodit, vai ovatko nämä kenties ihan jostain muusta syystä lähtöisin.
169 MDK output stage control after diagnostic failure
172 Signal PWG-poti potentiometer 1 and 2 short circuit
111 Signal PWG-poti potentiometer 2
Comment
-
-
Originally posted by intfreak View PostJos valo syttyy paikallaan ollessa, niin väittäisin boksiviaksi.
Itellä teki samaa, vaikka kylmiltä ajoi vain 3km, niin pysähdyksissä valo syttyi eikä sammunut ennenkun antoi jäähtyä. Hassuna knoppina voisi kertoa, että pystyin ajamaan 300km putkeen ilman ongelmia, stoppasin pikaiselle kusipaussille ja kas, seuraavassa startissa valo syttyikin hetipian. Käytin boksin Autoelektrolla korjauksessa ja sieltä löytyi useampi linja jotka olivat juotoksissa enää pyhällä hengellä.
Comment
-
-
Originally posted by Tero891 View PostJuu kyl se siltä nyt vaikuttais. Osaatko yhtään sanoa että onko mahdollista, että tuon abs boksivian takia moottori antoi nämä vikakoodit, vai ovatko nämä kenties ihan jostain muusta syystä lähtöisin.
169 MDK output stage control after diagnostic failure
172 Signal PWG-poti potentiometer 1 and 2 short circuit
111 Signal PWG-poti potentiometer 2e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostKyllä väittäisin, että näillä ei ole mitään tekemistä ABS-vian kanssa. Oletko nollat koodit jo ja nuo tulleet uudestaan? Ellen nyt väärin muista niin nuo kaksi viimeistä tulevat kaasupolkimen asennontunnistimesta.
176 PWG-poti 2 adaption
169 MDK output stage control after diagnostic failure
172 signal PWG-poti potentiometer 1 and 2 short circuit
Comment
-
-
Originally posted by Tero891 View PostTäysin samoja oireita mullakin on.. kauanko tuo boksi on ollu sulla käytössä korjauksen jälkeen, tuliko korjaukselle jonkinlaista takuuta ja missä hintaluokassa tuollanen korjaus on about, hintakin on tietysti niin vian laadustakin kiinni.N62 Money Spender Club
Comment
-
-
Originally posted by intfreak View PostPari kuukautta, 125e oli hinta kun oli pelkkä ASC. DSC on kalliimpi. Samalla avauksella laitettiin kaikki tyypillisesti hajoavat paikat kuntoon, hinta on tämän johdosta vakio. Muut kuin tyyppiviat näkyy olevan sitten erikseen. Takuuta annettiin ainakin vuosi, saattoi olla kaksikin, lappu on autossa. Kannattaa katsoa Autoelektron sivuilta lisää, suosittelen
Comment
-
-
Mites muuten tuon kaasupolkimen asentotunnistimen kanssa, kun mul on m52tu kone ja siinä on ihan vaijerilla toi kaasu ja kaapupolkimen alla on yksi kytkin ja se on ilmeisesti kick downin kun kyseessä on tomaatti lootalla oleva versio, niin onko kaasupolkimelle vielä joku muukin tunnistin vai tarkotitko mahdollisesti kaasuläpän asentotunnistinta (vai onko sellasta ollenkaan) vai onko kaasuläpässä joku sisänen kytkimensä? Oon kyllä kaasuläppä kotelon ottanu jokusen kerran irti mut ei muistaaksenii mitää kummempia johtoja siihen menny..
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostEi liitintä pureta mitenkään vaan reikiin työnnetään sopivat johdot. Tästä löytyy perusteet miten mitata: http://www.bimmerfest.com/forums/sho...1&postcount=48
Comment
-
-
Lisää mielenkiintoisia vikoja,ollut tosin jo puolevuotta, mutta kuitenkin. ABS ja ACS valot palaa,523 -99.
Boxi vaihdettu loppukesästä uuteen,tai ainakin piti olla uusi,myyjän mukaan. Boxi kiinni-> Valot sammui,emäntä lähti aamulla töihin ja taas palaa valot,herjaa vikakoodiksi vasenta etuanturia,vaihto -> sammui taas,kunnes seuraavana aamuna taas palaa,joskus saattoi jopa pari päivää olla sammuksissa,välillä syttyi abs valo esim.pikatiellä.
Noh,nyt alkutalvesta vaihdoin taka-vasen anturin,koska nopeusmittari lopetti toimintansa muistaakseni aina kun abs valo syttyi,bocshin anturi tilalle -> ei vaikutusta,herjaa molemmista vasemmanpuoleisista antureista jotka siis vaihdettu.
Viimeviikolla kun pakkaset ylitti ~-12 astetta niin aamulla toimi abs,luistonesto,nopeusmittari 7km ajan,kunnes taas lopetti toimintansa,seuraavana aamuna toimi 700metriä.
Aika mielenkiintoinen vika,"korjaantuu" kun pakkanen ylittää tietyn lukeman,tosin vaan hetkeksi mutta kuitenkin. Nyt kun ollut lauhempaa ja muutama aste pakkasta,ei toimivuudesta tietoakaan. Ilmeisesti täytyy avata toi "uusi" boxi,veikkaan että sieltä se vika löytyy kuitenkin
Comment
-
Comment