Tuli availtua konepeltiä eka kertaa pitkästä aikaa, vietyä asc-boksi korjaukseen ja tutkailtua muutenkin tilannetta.
Seuraavanlaisia juttuja tuli esille:
Yksikkö kannattaa irroittaa varovaisesti. Yksi kara oli vähän juminut kiinni, joka aiheutti ympyröidyn kelan pomppaamisen. Toivottavasti pysyi liitokset ehjänä...
Turbon puolen ahtoputken irroitettuani löysin sieltä öljyjäämiä. Tuonne uraan oli kertynyt muutaman tipan verran. Onko turboremontti odotettavissa, vai kuuluuko vielä asiaan?
Tällainen pätkä lojui konehuoneen lattialla. Apulaitehihna siis vaihtoon. Mitä kaikkea tuosta tieltä täytyy purkaa, jotta homman saa tehtyä?
Mikä on tämä musta muovinen möhkäle turbon vieressä ja missä on sen alkuperäinen kiinnityspaikka? Nyt lojui tuolla irrallaan ja siinä oli kiinni lohjennut pellinpalanen, joka ilmeisesti on joskus toimittanut kiinnityksen virkaa...
Seuraavanlaisia juttuja tuli esille:
Yksikkö kannattaa irroittaa varovaisesti. Yksi kara oli vähän juminut kiinni, joka aiheutti ympyröidyn kelan pomppaamisen. Toivottavasti pysyi liitokset ehjänä...
Turbon puolen ahtoputken irroitettuani löysin sieltä öljyjäämiä. Tuonne uraan oli kertynyt muutaman tipan verran. Onko turboremontti odotettavissa, vai kuuluuko vielä asiaan?
Tällainen pätkä lojui konehuoneen lattialla. Apulaitehihna siis vaihtoon. Mitä kaikkea tuosta tieltä täytyy purkaa, jotta homman saa tehtyä?
Mikä on tämä musta muovinen möhkäle turbon vieressä ja missä on sen alkuperäinen kiinnityspaikka? Nyt lojui tuolla irrallaan ja siinä oli kiinni lohjennut pellinpalanen, joka ilmeisesti on joskus toimittanut kiinnityksen virkaa...
Comment