Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39:n kynnyskoteloiden(tunkinpaikkojen) alkava ruoste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bmw Dreamer
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2004
    • 2762
    • Kouvola

    #16
    Jos se paukkupullo tekee tohon vähän lisää kovaa peltiä, niin sitte sillä selviää, mut kyllä toi leikkaa liimaa askartele hommiks aika varmasti menee.

    Toi näyttää mielestäni pahemmalta ku oma, ja omassa jo läpireikä ulkopokkauksessa.
    BMW 520d Touring '06 314tkm
    BMW 530D Touring '99 552tkm
    BMW 320da Touring '02 427tkm
    Volvo V70 D5 '02
    Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
    Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
    Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja

    Case IH 5140 Maxxum

    Comment

    • petterihi
      Bimmer Fanatic
      • Apr 2015
      • 622
      • Kerava

      #17
      Yksisarvisen etsintä jatkuu edelleen. Tämä E39 touring oli päältäpäin todella siisti, takakontti mukaan lukien. Mutta tunkinpaikat jäivät mietityttämään, joten jahkailuksi meni tämänkin kanssa. Toinen näyttää aika siistiltä mutta toisessa oli alkanut kuplimaan ja lisäksi reuna on turvonnut, joten taitaa olla valmista tavaraa sisältä. Vai mitä ovat muut mieltä?

      Pitäisi varmaan vaan ostaa tunteella ja kiroilla sitten myöhemmin...


      Attached Files
      E39 523iA Touring -00
      --
      E39 523 osia edullisesti
      Vuokrataan E39 Touring isojen puslien ulosvetäjää

      Comment

      • hander
        Bimmer Rookie
        • Sep 2013
        • 152
        • Mylly

        #18
        Originally posted by petterihi View Post
        Yksisarvisen etsintä jatkuu edelleen. Tämä E39 touring oli päältäpäin todella siisti, takakontti mukaan lukien. Mutta tunkinpaikat jäivät mietityttämään, joten jahkailuksi meni tämänkin kanssa. Toinen näyttää aika siistiltä mutta toisessa oli alkanut kuplimaan ja lisäksi reuna on turvonnut, joten taitaa olla valmista tavaraa sisältä. Vai mitä ovat muut mieltä?

        Pitäisi varmaan vaan ostaa tunteella ja kiroilla sitten myöhemmin...


        Omaan hankintaan verrattuna helvetin siistin oloiset paikat vielä

        Sigun autoa kun menin kattomaan, oli etummaisen nostokohdan edestä pohjamuovi rikkoutunut ja sitä kautta hiekkapuhallus pilannut koko helman sisältä ainakin 200mm matkalta. Tunkatessa nostokohta painui sisään.

        Tinkasin reippaasti ja ajoin kuitenkin auton kotiin ja tuumasin että voi olla kettumainen homma, mutta kun tuolla autolla vaan on niin hyvä ajaa, että jonkin verran viitsii kuitenkin askarrella sen eteen

        Eiköhän tän ikäisissä kolmeyseissä ala kaikissa olemaan tuota hapanta enemmän tai vähemmän. Tai kun ylipäätään vanhaa autoa ostaa, niin viatonta ja ongelmatonta sellaista ei ole, piste. Hankkii sellaisen mistä ite tykkää ja kiroilee myöhemmin. Huonosta nyt ei tietenkään kannata ihan älyttömiä summia maksella..
        - vw

        Menneet:
        e34 520, vw, vw, e36 318, vw, vw, e38 740,
        vw, vw, e39 540, vw, vw, 1966 Ford Fairlane, vw.

        Comment

        • Pazi88
          Moderator
          • Jan 2007
          • 11085
          • Oulu

          #19
          Originally posted by petterihi View Post
          Yksisarvisen etsintä jatkuu edelleen. Tämä E39 touring oli päältäpäin todella siisti, takakontti mukaan lukien. Mutta tunkinpaikat jäivät mietityttämään, joten jahkailuksi meni tämänkin kanssa. Toinen näyttää aika siistiltä mutta toisessa oli alkanut kuplimaan ja lisäksi reuna on turvonnut, joten taitaa olla valmista tavaraa sisältä. Vai mitä ovat muut mieltä?

          Pitäisi varmaan vaan ostaa tunteella ja kiroilla sitten myöhemmin...
          Ei oo ees paha. Osta pois

          Instagram, YouTube kanava
          ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

          Comment

          • lihakimpale
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2017
            • 261
            • Oulu

            #20
            Tietääkö kukaan Oulusta pätevää hitsaajaa?

            Comment

            • walopower
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2012
              • 294
              • Espoo

              #21
              Kynnyslistat kun ottaa pois niin alta paljastuu oivat ruostesuojausreiät. Itse ruiskutin Bilteman airosol pellavaöljyä, siitä on hyviä kokemuksia. Harmi että tajusin tehdä sen vasta ensimmäisen sisäänpainuneen nostokohdan jälkeen. Ruostesuoja-aineen voi vaihtaa mieleisekseen, kunhan suojaa! Varsinkin takakohdat. Listat on kyllä hankala laittaa takas ainakaan samalla tavalla kuin tehtaalta.
              Bemari ohjelmistot, myös uusimmat autot.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎