Sisäpään nivel mahdollisesti väljä, mutta voi olla myöskin hammastangon "puslassa" kuluneisuutta. Niinkuin mulla, oireet samat, osia ei h-tankoon saa ja korjaajia ilmeisesti kiven alla...?? Uusi maksaa mitä maksaa ja käytetyt on mitä on.
Aika "pahasti" väljän h-tangon katsastuksessa hyväksyneet, vaikkakin huomauttaneet suullisesti kahtena vuonna.
Itselläkin oli heti mielessä tuo hammastanko Se on varmasti kallis vaihtaa tai hankala löytää hyvää/halpaa korjaajaa (noh, tuo taitaa päteä missä vaan asiassa), mutta laitan tuon raidetangon sisäpään tilaukseen. Toivotaan että sillä korjaantuu Ootko siis tutkinu tota asiaa enemmän? Vaihtanu nivelen ja silti väljää esiintyy jommassa kummassa päässä ja ohjaus kolahtelee kun rattia heiluttaa?
Itselläkin oli heti mielessä tuo hammastanko Se on varmasti kallis vaihtaa tai hankala löytää hyvää/halpaa korjaajaa (noh, tuo taitaa päteä missä vaan asiassa), mutta laitan tuon raidetangon sisäpään tilaukseen. Toivotaan että sillä korjaantuu Ootko siis tutkinu tota asiaa enemmän? Vaihtanu nivelen ja silti väljää esiintyy jommassa kummassa päässä ja ohjaus kolahtelee kun rattia heiluttaa?
Jep, molemminpuolin uudet sisäpäät, eikä asia sillä muuttunu miksikään. Vanhat osat olivat täysin "tiiviit", joten sinänsä turha homma. Asia jäi silleen, molemmilla puolilla h-tangossa väljää, varsinkin kuskinpuolella. Ottaa suojakumin pois, näkee sen hammastetun tangon, sitä heiluttaen helppo todeta väljyys, mikäli se h-tangossa on..:(
Auto e39 -97 n. 300tkm.
Comment