Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 Kysymyksiä ja vastauksia X

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AEP
    BTCF Member
    • Jul 2013
    • 216
    • Hämeenlinna

    #16
    Originally posted by Fethry View Post
    Mitä mieltä tästä yksilöstä? Pitäisi saada E39 saada alle ja 528 ylöspäin olen katsellut: http://www.nettiauto.com/bmw/528/7445503
    Onko jonkun foorumilaisen? Kun tarra löytyy kontin kulmasta.
    Autosta en mitään tiedä, mutta voin myydä sigun pari vuotta tuoreemman 530iA:n samaan rahaan.

    Taitaisi kuulua enempi nettiautosta bongailtua topiciin.
    L322 4.4TDV8 -11 SUV Barolo Black
    E86 3.0si -06 Coupe Silbergrau

    E39 B10 -02 Touring Titansilber
    E39 D10 -01 Touring Oxfordgrün II
    E46 318i -98 Sedan Farngrün
    E30 320i -89 Cabrio Diamantschwarz
    E30 318is -88 2D Sedan Alpinweiss II

    Comment

    • eeneljäkuus46
      Bimmer Rookie
      • Sep 2014
      • 37
      • suomi

      #17
      Onkohan huohotin antautumassa? Auto tärisee tyhjäkäynnillä, pakoputkesta kuuluu outoa putputusta ja tänään kun pidin autoa noin 3minuuttia tyhjäkäynnillä alaväännöt olivat täysin kateissa. Kaasua painaessa auto kiihtyi todella lusmusti ja tärisi, kunnes pääsi 3t kierrokseen ja alkoi taas vetämään normaalisti. Sammutin auton ja vika katosi. Nopeasti vilkaisin ja kovin öljyiseltä ainakin näytti sieltä huohottimen luonta.

      auto 520 -99

      Comment

      • ^^jaani^^
        Newbiemmer
        • Nov 2014
        • 14
        • Haapavesi

        #18
        Joo elikkä seiso ekaa kertaa oston jälkeen pitempään toi auto pihalla 530d ja kävin käyttää käynnissä. Akku kuulosti menneen melko tyhjäksi (pakkasta välistä -20) Lähti kuitenkin hyvin käyntiin, mutta takapään jousituksesta herjasi tietokoneessa jotai airsuppension inactive? Perä kuitenkin normaali korkeudessa, voiko tuo vaan olla kun akku niin tyhjä, että kompura ei lähde päälle ja siksi herjaa vai mikä siihen tuli?
        Autolla pääsen ajamaan vasta torstaina.

        Comment

        • Jii_Koo
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2013
          • 785
          • Jkl

          #19
          Originally posted by ^^jaani^^ View Post
          Joo elikkä seiso ekaa kertaa oston jälkeen pitempään toi auto pihalla 530d ja kävin käyttää käynnissä. Akku kuulosti menneen melko tyhjäksi (pakkasta välistä -20) Lähti kuitenkin hyvin käyntiin, mutta takapään jousituksesta herjasi tietokoneessa jotai airsuppension inactive? Perä kuitenkin normaali korkeudessa, voiko tuo vaan olla kun akku niin tyhjä, että kompura ei lähde päälle ja siksi herjaa vai mikä siihen tuli?
          Autolla pääsen ajamaan vasta torstaina.
          Mulla on joskus tyhjähköllä akulla kylmäkäynnistyksessä tullut sama herja, johtunee vain siitä alhaisesta varaustasosta. Sähkötsydeemit "kyykkää" käynnistyksessä (tällöin paloivat hetken myös akun merkkivalo, abs-valo ja luistoneston valo).
          '00 Audi TT 1.8T Quattro//'92 Lexus LS400//'89 205 Green//'96 Ford Bronco Eddie Bauer//'99 Xsara VTS "Endurance Saloon" Project

          Comment

          • holisti72
            BTCF Member
            • Aug 2012
            • 336
            • Siilinjärvi

            #20
            Onko miten yleistä näissä, että öljypohjan ja lohkon välistä tihkuu öljyä? Tuli vaan tänään konttorilla käyttäessä huomattua, että siitä välistä on tihkunut.. Ja kyseessä tuo sigun e39 528
            - Pena -

            BMW E39 528iA -99 orientblau
            ex BMW e34 525 tds -92

            Comment

            • luikas
              Bimmer Fanatic
              • Sep 2004
              • 644
              • Oulu area

              #21
              Originally posted by holisti72 View Post
              Onko miten yleistä näissä, että öljypohjan ja lohkon välistä tihkuu öljyä? Tuli vaan tänään konttorilla käyttäessä huomattua, että siitä välistä on tihkunut.. Ja kyseessä tuo sigun e39 528
              Yleisempää on öljynsuodattimen jalan ja lohkon välisestä tiivisteestä tai huohottimen jäätyessä kannentiivisteen välistä tulevat öljyvuodot. Ylikiristämällä öljypohjan pultit on kyllä mahdollista aiheuttaa öljyvuoto kun tiiviste puristuu epätasaisesti pintojen välissä.
              Current:F31 LCI 320d xdrive M-Sport -19
              Past:
              F07 LCI 530d xdrive GT M-Sport -15
              F31 318d xdrive -14
              F07 530d GT-11
              E90 330xda LCI -09
              E70 X5 3,0sd M-Sport -07
              E39 530d M-Sport -03
              E39 530iA M-Sport -02
              E39 528i -97
              E30 320i -88

              Comment

              • Ivl
                Bimmer Fanatic
                • Mar 2007
                • 216
                • Oulunsalo

                #22
                Moi,

                Mikä ero on M- alustan iskunvaimentimessa ja tavallisessa?

                Onko esim kiinnityksessä eroa? Hinnassa ainakin melkoinen.

                T Jukka
                Bmw X5 2011
                Vw caddy 2019

                Comment

                • Pazi88
                  Moderator
                  • Jan 2007
                  • 11082
                  • Oulu

                  #23
                  Noista touringin takaluukun kaasujousista. Niin osallistuuko lasin pumput myös koko kontin luukun nostoon, vai hoitaako sen pelkästään luukun isot pumput? Omassa luukku pysyy juuri ja juuri ylhäällä ja lasin pumput on aivan totaallisen kuoleet. Niin mietin että vaihtaisko vain pelkän lasin pumput, jos se vaikuttais myös koko luukun ylhäällä pysymiseen. Kyseessä kummiskin hinnat alkaen käyttis, niin ei viitsisi kaikkia remonttirahoja noinkin turhaan laittaa.

                  Instagram, YouTube kanava
                  ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

                  Comment

                  • Muurahainen
                    BTCF Member
                    • Dec 2006
                    • 9194
                    • Nurmijärvi

                    #24
                    Originally posted by Pazi88 View Post
                    Noista touringin takaluukun kaasujousista. Niin osallistuuko lasin pumput myös koko kontin luukun nostoon, vai hoitaako sen pelkästään luukun isot pumput? Omassa luukku pysyy juuri ja juuri ylhäällä ja lasin pumput on aivan totaallisen kuoleet. Niin mietin että vaihtaisko vain pelkän lasin pumput, jos se vaikuttais myös koko luukun ylhäällä pysymiseen. Kyseessä kummiskin hinnat alkaen käyttis, niin ei viitsisi kaikkia remonttirahoja noinkin turhaan laittaa.
                    Tietääkseni vaikuttaa.

                    Comment

                    • leppis8181
                      Newbiemmer
                      • Nov 2015
                      • 19
                      • helsinki

                      #25
                      saisko tähän jotain tulkintaa

                      http://aijaa.com/wFUs9j toinen ilmeisesti hehku tai hehkuyksikkö rikki :S auto kyllä toimii moitteetta mut tuo dde kiinostais mitä meinaa?? ilmeisesti jännitteen pitäis olla 12v? 5v sijasta... sit livedatasta kun katso kohtaa battery niin näytti vaan 7-8v akku on ehjä kyllä ja lataa mut lämmityslaitteen ilmakanavien servot ei toimi valot kyllä paneelissa syttyy kun painaa päälle mut ite kanavat ei sano mitään puhaltaa ainoastaan jalkoihin :SS ymmärrys rupee loppumaan

                      Comment

                      • Jaan
                        Newbiemmer
                        • Nov 2015
                        • 10
                        • Turku

                        #26
                        Originally posted by Pazi88 View Post
                        Noista touringin takaluukun kaasujousista. Niin osallistuuko lasin pumput myös koko kontin luukun nostoon, vai hoitaako sen pelkästään luukun isot pumput? Omassa luukku pysyy juuri ja juuri ylhäällä ja lasin pumput on aivan totaallisen kuoleet. Niin mietin että vaihtaisko vain pelkän lasin pumput, jos se vaikuttais myös koko luukun ylhäällä pysymiseen. Kyseessä kummiskin hinnat alkaen käyttis, niin ei viitsisi kaikkia remonttirahoja noinkin turhaan laittaa.
                        Lasin pumput osallistuu myös aika paljon koko kontin luukun nostoon. Ajelin pari päivää ilman lasin pumppuja (sain väärät pumput) ja kyllä oli eroa kun laittoi uudet lasin pumput myös.

                        Comment

                        • turomu
                          Bimmer Fanatic
                          • Mar 2005
                          • 310
                          • Kuusamo

                          #27
                          Originally posted by Jaan View Post
                          Lasin pumput osallistuu myös aika paljon koko kontin luukun nostoon. Ajelin pari päivää ilman lasin pumppuja (sain väärät pumput) ja kyllä oli eroa kun laittoi uudet lasin pumput myös.
                          Juu, vaikka olisi uudet luukunjouset mutta lasin jouset huonot niin ei jaksa pysyä auki
                          X3 30d M-sport
                          exät:e39 M5, x3, e39 523iA,e32 730i,e46 316i,e39 520d,e39 523iA touring, e39 523iA, e30 325 cabriolet, e34 525i 12v, e34 524 TD, e34 535, e34 525 TDSA, e34 525 24v ja e30 316

                          Comment

                          • Kiwes
                            BTCF Member
                            • Nov 2010
                            • 707
                            • JKL

                            #28
                            Jarrupoljin kivikova tänään liikkeelle lähtiessä. tehostimessa mitä suuremmalla todennäkösyydellä vettä joka veti jäähän nyt kun tuli ensimmäistä kertaa pakkasta. oisko tuohon joku oikotie onneen, vai onko vaan vaihettava tehostin?

                            Jarrut pelittää kyllä niinku pitääkin, ja absitkin tuntu rallattelevan kun reilummin polkas jarrua. poljin tuntuma vaan hieman kankeahko.

                            Koodeja en vielä kerenny lukee, mut ei kai tuollasesta koodia tulekkaan ku ei valot pala tms. ?

                            Mikäli menee vaihtohommiks, niin käykö kaikkien e39 tehostimet ristiin? bensa vs. riisseli, preFL vs. FL ? Onkelmi siis tuossa -02 530D:ssä

                            e. jatketaas tähän samaan. Millanen operaatio on ottaa pöydälle tuo tehostin? TIS kadonnu netistä (venäläinen löytyy kyllä ja käännökset mitä sattuu näköjään) mehut tulee ulos luultavasti jokatapauksessa, mutta olikos tässä sillein, et tarttee läppärillä ilmata jos pääsylinterin tyhjää?
                            Last edited by Kiwes; 17-12-2015, 08:27.
                            Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
                            INPA, BMW Scanner 1.4.0

                            Nykynen:E39 530dA tourinki -02
                            EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta

                            Comment

                            • Arnolds
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jun 2005
                              • 3311
                              • Kajjjaani

                              #29
                              Originally posted by Kiwes View Post
                              Jarrupoljin kivikova tänään liikkeelle lähtiessä. tehostimessa mitä suuremmalla todennäkösyydellä vettä joka veti jäähän nyt kun tuli ensimmäistä kertaa pakkasta. oisko tuohon joku oikotie onneen, vai onko vaan vaihettava tehostin?

                              Jarrut pelittää kyllä niinku pitääkin, ja absitkin tuntu rallattelevan kun reilummin polkas jarrua. poljin tuntuma vaan hieman kankeahko.

                              Koodeja en vielä kerenny lukee, mut ei kai tuollasesta koodia tulekkaan ku ei valot pala tms. ?

                              Mikäli menee vaihtohommiks, niin käykö kaikkien e39 tehostimet ristiin? bensa vs. riisseli, preFL vs. FL ? Onkelmi siis tuossa -02 530D:ssä

                              e. jatketaas tähän samaan. Millanen operaatio on ottaa pöydälle tuo tehostin? TIS kadonnu netistä (venäläinen löytyy kyllä ja käännökset mitä sattuu näköjään) mehut tulee ulos luultavasti jokatapauksessa, mutta olikos tässä sillein, et tarttee läppärillä ilmata jos pääsylinterin tyhjää?
                              Ei siinä oikotietä onneen ole. KAtso millainen on paikallaan ja samalainen sinne on laitettava. Kysy vaikka Bematorilta.
                              Vaihto onnistunee niin ettei tartte nesteitä tyhjentää. Irroitat vaan pääsylinteri tehostajasta. Teettää työtä jso ensimmäistäkertaa teet mutta onnistuu kyllä.
                              F26 xDrive20d TwinPower

                              EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

                              Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

                              Comment

                              • Kiwes
                                BTCF Member
                                • Nov 2010
                                • 707
                                • JKL

                                #30
                                Originally posted by Arnolds View Post
                                Ei siinä oikotietä onneen ole. KAtso millainen on paikallaan ja samalainen sinne on laitettava. Kysy vaikka Bematorilta.
                                Vaihto onnistunee niin ettei tartte nesteitä tyhjentää. Irroitat vaan pääsylinteri tehostajasta. Teettää työtä jso ensimmäistäkertaa teet mutta onnistuu kyllä.
                                Tutulla olis purussa e39 niin sillä noita sopivuuksia kyselin, josko siitä kävis... eli ei auta ku kurkata millanen hökötin sieltä löytyy ja sen mukaan sit vertailla
                                Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
                                INPA, BMW Scanner 1.4.0

                                Nykynen:E39 530dA tourinki -02
                                EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎