Announcement

Collapse
No announcement yet.

m54 520i vs 525i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • öpel
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2010
    • 253
    • ??????

    #31
    Originally posted by _nixu_ View Post
    Vielä kun saisi CDV:n pois pilaamasta kytkintuntumaa ja lyhyemmät vaihdevälit vaikka Z3:n kepillä niin alkaisi olemaan tuntuma kohdallaan.
    CDV on todella helppo nappaista pois, kuristin vain kokonaan pois välistä, vähän taivuttaa letkua niin menee samoille jegoille sylinteriin. Kannattaa tehdä samalla kun vaihtaa jarru/kytkin nesteet, kun kuitenkin pitää kytkin ilmata. Menee ihan auton alla ryömien.

    Itsekin haaveilen shortshifteristä, mutta en ole vielä saanut mitään aikaiseksi.
    BMW 523i E39 MY1999

    Comment

    • _nixu_
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2006
      • 8972
      • Kellokoski

      #32
      Originally posted by öpel View Post
      CDV on todella helppo nappaista pois, kuristin vain kokonaan pois välistä, vähän taivuttaa letkua niin menee samoille jegoille sylinteriin. Kannattaa tehdä samalla kun vaihtaa jarru/kytkin nesteet, kun kuitenkin pitää kytkin ilmata. Menee ihan auton alla ryömien.
      Kokeilin ryömiä auton alle mutta jäin mahasta kiinni, ilmeiseti tuo M-Sport on sitten vakiota hirvitornia sen verran matalampi että tarvitsee ihan nosturin tuohon hommaan


      Originally posted by öpel View Post
      Itsekin haaveilen shortshifteristä, mutta en ole vielä saanut mitään aikaiseksi.
      Tähän sama. En ole edes saanut aikaiseksi tilata sitä. Jatketaan haaveilua
      E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

      Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

      Comment

      • JKK
        Bimmer Enthusiast
        • May 2006
        • 2325
        • Uusimaa

        #33
        Juu, nyt tämäkin pohdinta sai päätöksensä eilen kun päädyin tekemään kaupat 525iA sedanista. Kyseessä 2001-mallinen facelift. Väri on "stahlblau metallic". Eli tällainen väri kyseessä. Muutenkin on samannäköinen yksilö pitkälti. Kuvan auto ei siis ole mun auto. Oikeita kuvia laitan jahka pääsen auton kanssa kunnolliseen keskusteluyhteyteen ja perehdyttyä hänen sielunelämäänsä...

        Kyseessä on ns. "suomiauto", joka on ollut viimeiset kymmenen vuotta yhdellä ja samalla (aikuisella) ihmisellä käyttöautona. Ja kaikki huollot on tehty Laakkosella, joka ei luonnollisesti takaa yhtään mitään... Mittarilukema on 220.000km.

        Yhteensä omistajia on kaksi ennen minua. Suomiautoksi tässä on ruksittu harvinaiset automaatti-ilmastointi, musta nahkasisusta, sekä M-ratti. Juuri muuta spesiaalia ei ole. Tarkoitus olikin nyt hommata mahdollisimman aikuismainen originaalikuntoinen E39. Nää varusteet oli tässä tapauksessa vaan pelkkää plussaa. Muutama pieni peukalonpään kokoinen ruostetäplä löytyy, mutta ne on tarkoitus laitattaa pian kuntoon. Ja alustan laitan kokonaan uusiksi orggista vastaavilla normipalikoilla.

        Värin suhteen tässä kävi hyvä tuuri, joka on juuri se millaisena olen aina halunnut E39:n. Myös vanteiksi osui suosikkivanteeni "Styling 32:set."
        Last edited by JKK; 14-01-2016, 18:40.
        BMW G30 530e X-Drive

        Myytäviä BMW-varaosia moneen eri malliin

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎