memebuy23buy

E39 M5 ostamassa III

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by ea_M5 View Post
    M5Boardin pitkäikäisimmät S62:t huitelevat lähellä 500tkm rajapyykkiä avaamattomina
    Niitä ei käynnistetä -20C pakkasessa, eikä kaahata baanalla täysiä ja ymmärretään öljynvaihdot 5000 mailin välein.

    Leave a comment:


  • cook
    replied
    Originally posted by ea_M5 View Post
    M5Boardin pitkäikäisimmät S62:t huitelevat lähellä 500tkm rajapyykkiä avaamattomina
    kyllähän ne kestää jos jengi jaksaa vaihtaa öljyjä yms yms ja muutenki ei kengitä niitä niinkuin renki vanhaa piikaa heinäladossa:think

    Leave a comment:


  • ea_M5
    replied
    M5Boardin pitkäikäisimmät S62:t huitelevat lähellä 500tkm rajapyykkiä avaamattomina

    Leave a comment:


  • Paabo
    replied
    Originally posted by Robi View Post
    Mulla omassa tosiaan 342tkm, kone avaamaton mutta toki nyt talvella ajattelin kk-laakerit vaihtaa ja samalla kurkata jakopään alakautta. Jos siellä jotain ihmeellistä niin pitää sekin laitella samalla. Mutta eipä tossa oikeastaan muu ku vanokset pidä ääntä ja öljyn seassa ei ole ollut metallisilppua niin ei toi kai vielä ihan loppu ole
    Sun auto on muutenkin jotenkin Jumalilla ollut. Huvitti partyilla miten hiljaisesti pyöri sinun satatonnia enemmän rulla ämmä verrattuna omaan.

    Leave a comment:


  • Robi
    replied
    Mulla omassa tosiaan 342tkm, kone avaamaton mutta toki nyt talvella ajattelin kk-laakerit vaihtaa ja samalla kurkata jakopään alakautta. Jos siellä jotain ihmeellistä niin pitää sekin laitella samalla. Mutta eipä tossa oikeastaan muu ku vanokset pidä ääntä ja öljyn seassa ei ole ollut metallisilppua niin ei toi kai vielä ihan loppu ole

    Leave a comment:


  • duuk
    replied
    Originally posted by lj123 View Post
    Itse ostin "halvan" juuri sillä periaatteella, että teettää sen Inspection 3:n itse, ja tietäen että se maksaa tietyn verran.

    Ainakin voi olla varma, että on tehty, ja että mitä on tehty.

    Yli 230 000 oli taulussa jo ostaessa ja endoskoopilla katsottuna ei mitään erikoista näkyvissä. Voisihan tuosta tehdä ainoastaan kk-laakerit nyt, mutta kivempi keskittyä tulevina vuosina muuhun kuin sen ison huollon odottamiseen ja pelkäämiseen.
    Näinhän se just menee. Kerran se kirpaisee, mutta onpahan tehty. Mun showroomissa on kuvia keskilaahaimesta. Aika surullinen sekin jo oli. Että ihan hyvillä mielin sai kyllä vaihtaa..

    Leave a comment:


  • lj123
    replied
    Itse ostin "halvan" juuri sillä periaatteella, että teettää sen Inspection 3:n itse, ja tietäen että se maksaa tietyn verran.

    Ainakin voi olla varma, että on tehty, ja että mitä on tehty.

    Yli 230 000 oli taulussa jo ostaessa ja endoskoopilla katsottuna ei mitään erikoista näkyvissä. Voisihan tuosta tehdä ainoastaan kk-laakerit nyt, mutta kivempi keskittyä tulevina vuosina muuhun kuin sen ison huollon odottamiseen ja pelkäämiseen.

    Leave a comment:


  • hawe
    replied
    Originally posted by jumbo View Post
    En kyllä muista tarkkoja kilsoja, olisko 243tkm, ja Raikku kurkki sieltä alakautta kun oli öljypohjat irti ja sano että hyvässä kunnossa näyttäs olevan. Muistaakseni tarkoitti silloin juurikin sitä keskilaahainta, tuolloin oli 191tkm mittarissa joten onhan tuosta jo aikaa eikä se kunto enää varmasti sama ole
    Itellä oli 239 taulussa ja laahaimista oli muovit + se alumiininen runko alkanu kulumaan ja silppua laakereilla
    Toki ei ollu ennen mua ollu todellakaan parhaalla pidolla. Ylipitkiä öljynvaihtovälejä vaikka muille jakaa. Jälkeenpäin ku miettii ni ois pitäny ostaa joku muu yksilö sillon ku just se facelift

    Leave a comment:


  • jumbo
    replied
    Originally posted by hawe View Post
    Paljo jumbolla taulussa, kattoko raikku sulta sillon jakopään kunnon endoskoopilla:think
    En kyllä muista tarkkoja kilsoja, olisko 243tkm, ja Raikku kurkki sieltä alakautta kun oli öljypohjat irti ja sano että hyvässä kunnossa näyttäs olevan. Muistaakseni tarkoitti silloin juurikin sitä keskilaahainta, tuolloin oli 191tkm mittarissa joten onhan tuosta jo aikaa eikä se kunto enää varmasti sama ole

    Leave a comment:


  • Paabo
    replied
    Originally posted by duuk View Post
    On joo. Mutta tuo jakeluvesimiehen kriteerit kun täyttää niin tiukalle menee vaikka mistä ostaisi että saa alle 200tkm ajetun hyvillä varusteilla olevan suomen kilpiin alle 15t€.
    Ja kun tuota nettiautonki nykytarjontaa kun katsoo niin...
    Joo aika vaikeaa se on,kun puhutaan 15 vuotta vanhasta autosta. Jos ei ole harrastajilla alusta lähtien auto ollut niin muutenkin nuiden historian tosi värikkäitä. Ne jotka tällaisia uusina/uuden karheina ostaa niin usein ihan vitun sama miten niitä pitää,kun rahaa on muutenkin niin, ettei paskalle taivu.

    Leave a comment:


  • hawe
    replied
    Paljo jumbolla taulussa, kattoko raikku sulta sillon jakopään kunnon endoskoopilla:think

    Leave a comment:


  • jumbo
    replied
    Originally posted by Paabo View Post
    Jos ei ole täyttä varmuutta inspection kolmosesta niin ihan sama ostaa halvin pitää kädet ristissä iltaisin ja ajella aikansa ja taskusta kaivaa rahat remppaan kohdalle osuessa.
    Tässä on kädet ristissä menty jo 7,5 vuotta omalla autolla Tai no on siihen ne kk-laakerit vaihdettu, mutta jakopäätä en niin pommina näissä pitäisi. Se kumminkin ääntää(yleensä) ennen totaalituhoa, toisin kuin kk-laakerit.

    Leave a comment:


  • duuk
    replied
    Originally posted by Paabo View Post
    Jos ei ole täyttä varmuutta inspection kolmosesta niin ihan sama ostaa halvin pitää kädet ristissä iltaisin ja ajella aikansa ja taskusta kaivaa rahat remppaan kohdalle osuessa.
    On joo. Mutta tuo jakeluvesimiehen kriteerit kun täyttää niin tiukalle menee vaikka mistä ostaisi että saa alle 200tkm ajetun hyvillä varusteilla olevan suomen kilpiin alle 15t€.
    Ja kun tuota nettiautonki nykytarjontaa kun katsoo niin...

    Leave a comment:


  • Paabo
    replied
    Jos ei ole täyttä varmuutta inspection kolmosesta niin ihan sama ostaa halvin pitää kädet ristissä iltaisin ja ajella aikansa ja taskusta kaivaa rahat remppaan kohdalle osuessa.

    Leave a comment:


  • duuk
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...6&pageNumber=1

    Täydellinen väricombo eikä hintakaan ihmeellinen. Kuvat surkeat ja keulamerkki kaput
    On kyllä hieno. Osta sä

    Leave a comment:

Working...
X