Originally posted by ea_M5
View Post
E39 M5 ostamassa III
Collapse
X
-
-
-
M5Boardin pitkäikäisimmät S62:t huitelevat lähellä 500tkm rajapyykkiä avaamattomina
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Robi View PostMulla omassa tosiaan 342tkm, kone avaamaton mutta toki nyt talvella ajattelin kk-laakerit vaihtaa ja samalla kurkata jakopään alakautta. Jos siellä jotain ihmeellistä niin pitää sekin laitella samalla. Mutta eipä tossa oikeastaan muu ku vanokset pidä ääntä ja öljyn seassa ei ole ollut metallisilppua niin ei toi kai vielä ihan loppu oleHuvitti partyilla miten hiljaisesti pyöri sinun satatonnia enemmän rulla ämmä verrattuna omaan.
Leave a comment:
-
-
Mulla omassa tosiaan 342tkm, kone avaamaton mutta toki nyt talvella ajattelin kk-laakerit vaihtaa ja samalla kurkata jakopään alakautta. Jos siellä jotain ihmeellistä niin pitää sekin laitella samalla. Mutta eipä tossa oikeastaan muu ku vanokset pidä ääntä ja öljyn seassa ei ole ollut metallisilppua niin ei toi kai vielä ihan loppu ole
Leave a comment:
-
-
Originally posted by lj123 View PostItse ostin "halvan" juuri sillä periaatteella, että teettää sen Inspection 3:n itse, ja tietäen että se maksaa tietyn verran.
Ainakin voi olla varma, että on tehty, ja että mitä on tehty.
Yli 230 000 oli taulussa jo ostaessa ja endoskoopilla katsottuna ei mitään erikoista näkyvissä. Voisihan tuosta tehdä ainoastaan kk-laakerit nyt, mutta kivempi keskittyä tulevina vuosina muuhun kuin sen ison huollon odottamiseen ja pelkäämiseen.
Leave a comment:
-
-
Itse ostin "halvan" juuri sillä periaatteella, että teettää sen Inspection 3:n itse, ja tietäen että se maksaa tietyn verran.
Ainakin voi olla varma, että on tehty, ja että mitä on tehty.
Yli 230 000 oli taulussa jo ostaessa ja endoskoopilla katsottuna ei mitään erikoista näkyvissä. Voisihan tuosta tehdä ainoastaan kk-laakerit nyt, mutta kivempi keskittyä tulevina vuosina muuhun kuin sen ison huollon odottamiseen ja pelkäämiseen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jumbo View PostEn kyllä muista tarkkoja kilsoja, olisko 243tkm, ja Raikku kurkki sieltä alakautta kun oli öljypohjat irti ja sano että hyvässä kunnossa näyttäs olevan. Muistaakseni tarkoitti silloin juurikin sitä keskilaahainta, tuolloin oli 191tkm mittarissa joten onhan tuosta jo aikaa eikä se kunto enää varmasti sama ole
Toki ei ollu ennen mua ollu todellakaan parhaalla pidolla. Ylipitkiä öljynvaihtovälejä vaikka muille jakaa. Jälkeenpäin ku miettii ni ois pitäny ostaa joku muu yksilö sillon ku just se facelift
Leave a comment:
-
-
Originally posted by hawe View PostPaljo jumbolla taulussa, kattoko raikku sulta sillon jakopään kunnon endoskoopilla:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by duuk View PostOn joo. Mutta tuo jakeluvesimiehen kriteerit kun täyttää niin tiukalle menee vaikka mistä ostaisi että saa alle 200tkm ajetun hyvillä varusteilla olevan suomen kilpiin alle 15t€.
Ja kun tuota nettiautonki nykytarjontaa kun katsoo niin...
Leave a comment:
-
-
Paljo jumbolla taulussa, kattoko raikku sulta sillon jakopään kunnon endoskoopilla:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Paabo View PostJos ei ole täyttä varmuutta inspection kolmosesta niin ihan sama ostaa halvin pitää kädet ristissä iltaisin ja ajella aikansa ja taskusta kaivaa rahat remppaan kohdalle osuessa.Tai no on siihen ne kk-laakerit vaihdettu, mutta jakopäätä en niin pommina näissä pitäisi. Se kumminkin ääntää(yleensä) ennen totaalituhoa, toisin kuin kk-laakerit.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Paabo View PostJos ei ole täyttä varmuutta inspection kolmosesta niin ihan sama ostaa halvin pitää kädet ristissä iltaisin ja ajella aikansa ja taskusta kaivaa rahat remppaan kohdalle osuessa.
Ja kun tuota nettiautonki nykytarjontaa kun katsoo niin...
Leave a comment:
-
-
Jos ei ole täyttä varmuutta inspection kolmosesta niin ihan sama ostaa halvin pitää kädet ristissä iltaisin ja ajella aikansa ja taskusta kaivaa rahat remppaan kohdalle osuessa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bmw Master View Posthttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...6&pageNumber=1
Täydellinen väricombo eikä hintakaan ihmeellinen. Kuvat surkeat ja keulamerkki kaput
Leave a comment:
-
Leave a comment: