E39 M5 ostamassa III
Collapse
X
-
No käytetyistä vanteista pyydetään älyttömyyksiä mutta onneksi uusia saa kohtuu rahaan.
-
-
Originally posted by mikki666 View Post
Mittarilukema on kyllä positiivinen puoli, mutta edessä taitanee olla minimissään kiertokangen laakeriremontti ja josain kohtaa jakopää + vanokset..
Jos väritys ja varusteet ovat mieleiset niin ei muuta kun ostamaan, ebaystä sitten vaan ovaalia taustapeiliä ja hellan etuvaloa niin saa optiikkaa kohdalleen.
Alkuperäisten vanteiden perään kannattaa myös kysellä, ovat käytettyinä nykyään ihan hyvissä hinnoissa.. :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikki666 View Post:think
Leave a comment:
-
-
Leave a comment:
-
-
Originally posted by lj123 View PostEi kai tuohon kymppitonnia nyt sentään tarvitse varata? Ellei sitten myös esim. perä ja vaihteisto ole rikki myös, ja vaadi lisäksi paljon ruostekorjauksia ja maalaamista. Jakopää, laakerit ja vanokset maksaa totta kai joitain tonneja teetettynä, mutta jos autoa ei aio pitää pitkään niin silloin jättäisin itse nekin tekemättä, olettaen, että vielä toimii kaikki kuten pitää.
Mutta tonneja kuitenkin on hyvä olla huoltoja varten. Eikä tuota pyyntihintaa kannata maksaa tietenkään, varsinkaan tuolla puuttuvalla historialla.
Kun tuolla ei ole huoltohistoriia, niin minkälaisilla öljyillä ja öljynvaihto väleillä on ajettu. Kun venttiilikopat avaa niin siellä voi olla vaikka tälläinen näkymä vastassa:
Tuollaisen ostaminen on riski. Toki voi olla hyvässä kunnossa eikä tarvitse kalliilla remontoida, mutta aika mahdoton sitä on tietää ellei sitten tarkista autoa tähän malliin: https://www.youtube.com/watch?v=b9cWZxb-HGY. Tuollaisen huoltokirjattoman italian tuonnin kanssa saa varautua yllätyksiin.
Leave a comment:
-
-
Toi minun kyllä kohta poistuu chättiautosta kun saadaan käyttis ( x3) taas kasaan, eli lähiaikana kun nyt hinattiin toiseen korjaamoon kun oli lojunnut 6 viikkoa enimmäisessä ilman että saatiin työ loppuun asti. On se vaikea vaihda starttia..
Ihan turha näitä ämmiä talvisin yrittää myydä. Kolme nuorukaisia piti tulla potkimaan renkaita, eikä ei yhtäkään saapunut paikanpäällä....vaihtotarjouksia kyllä on tullut huimasti mutta kun en oikein innostunut mihinkään, ainakin toistaiseksi...pari anonyymisiä tarjoukisa on saatu, mutta ne suuttuu kun en ole valmis tinkiä yhtään, en ole vieläkään oppinut maan tapoihin.:think
Leave a comment:
-
-
Tälle ainakin löytyy omistaja ihan täältä foorumilta, joten lisätietoja saanee helposti. Kilsat ei ole alle 200 000, mutta eipä tuossa omassakaan mitään näkyvää vielä jakopäässä ole. Ja onhan täällä se yli 300 000 ajettuihin, jossa jakopää ymmärtääkseni vielä avaamatta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by duuk View PostHyvä huomio. Väittäisin että jos saa niin välittömästi kauppa kiinni..
Kyllä alle 200tkm ajettu ja rempat tehty pyörii muusta kunnosta riippuen siellä 20te tietämillä.
Eihän nuo normaalista autosta eroa sinänsä kuin teholtaan (ja varaosien hinnassa), joten ei niiden muu huoltaminen sen erikoisempaa ole. Jos itse osaa ja on paikka tehdä niin säästää paljonkin. Ja 200 000 ajettu e39 on kuitenkin eri kuin vaikka 200 000 ajettu Corolla, ei ne kilsat ehjässä autossa tunnu.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikki666 View PostJuu ihan ok yksilöltä vaikuttaa... mutta ei taida saada alle 200tkm ajettua johon tehty kaikki tärkeimmät ennaltaehkäisevät rempat 15 tonniin.
Kyllä alle 200tkm ajettu ja rempat tehty pyörii muusta kunnosta riippuen siellä 20te tietämillä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikki666 View PostJuu ihan ok yksilöltä vaikuttaa... mutta ei taida saada alle 200tkm ajettua johon tehty kaikki tärkeimmät ennaltaehkäisevät rempat 15 tonniin.
Ei kannata omasta mielestäni laittaa mitään ehdotonta km-rajaa. Uusimmatkin kun alkaa olla siinä 15 vuotta vanhoja niin muu merkkaa enemmän.
Yli 200 000 ajettu, mutta hyvin pidetty voi olla paljon parempi kuin huonosti pidetty tai rällätty vähemmän ajettu, tai halvoilla osilla "korjattu".
Leave a comment:
-
-
Originally posted by lj123 View PostKoeajoin tuota 1,5 vuotta sitten. Sisältä oli siistissä kunnossa ja hyvin pidetyn oloinen. Peltejä en kovin tarkasti tutkinut, mutta silloin ei mikään suoraan silmään pistänyt.
Moottori veti hyvin eikä ajossa huomannut mitään erikoista. Huoltohistoria oli aika kattava kuten tuossa sanotaan eikä tainnut aukkoja olla. Saksasta alunperin taisi olla tuotu. Mutta noita isompia moottoriremontteja ei oltu tehty, jos niiden osalta valmista hakee.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikki666 View Post
Moottori veti hyvin eikä ajossa huomannut mitään erikoista. Huoltohistoria oli aika kattava kuten tuossa sanotaan eikä tainnut aukkoja olla. Saksasta alunperin taisi olla tuotu. Mutta noita isompia moottoriremontteja ei oltu tehty, jos niiden osalta valmista hakee.
Leave a comment:
-
Leave a comment: