Tuosta "virittelystä" vielä, siis siinä olisi vaihdettava ohjausakselin/pylvään osia uudemman mallin osiin jotta slipringin saa kiinni, mitään nippuside-viritystä ei voi tehdä. Samalla menee uusiksi myös pesu- ja vilkkuviikset, ne kun uudemmassa ratissa on samassa kehikossa tuon slipringin kanssa. Niin joo, minullahan olisikin nuo ja slipring myynnissä, siis uudemman malliset. Pitääkin tänään lähettää Vekulle niistäkin kuvia.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 '01-> monitoimiratti?
Collapse
X
-
Originally posted by TJJTuosta "virittelystä" vielä, siis siinä olisi vaihdettava ohjausakselin/pylvään osia uudemman mallin osiin jotta slipringin saa kiinni, mitään nippuside-viritystä ei voi tehdä. Samalla menee uusiksi myös pesu- ja vilkkuviikset, ne kun uudemmassa ratissa on samassa kehikossa tuon slipringin kanssa. Niin joo, minullahan olisikin nuo ja slipring myynnissä, siis uudemman malliset. Pitääkin tänään lähettää Vekulle niistäkin kuvia.
3\99 -> valmistettuun malliin menisi tuo ratti muutakuin heittää.
Oliskohan viisainta myydä toi ratti ja metsästää tuohon sopiva ruori..?
Tuo e46 ratti ois vaan pirun näppärän näköinen ruori..kelpaisi sitä käännellä
Mutta vielä ei heitetä kirvestä ..bemun kylkeen.F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by vekuJopas kuulostaa sanoisinko ..huonolta..paljon vaihdettavia osia
Comment
-
-
Tekisi mieli vaihtaa vakio nelipuolainen puu/nahka nappihelvettiratti kolmepuolaiseen kokonahkarattiin. Auto on kyhätty aivan 2002 lopulla ja e39 on kyseessä joten ns. uusin mahdollinen e39 ym. malleihin soveltuva 3-puolaratti tulenee kyseeseen. Ilmeisesti airbag ei käy vanhasta ratista heittämällä 3-puolaiseen? Näitä "uudempia" 3-puolaratteja näkyy ebayssa olevan 400-500 euroon, bagittomat vähän halvemmalla..
Mites on, kannattanee ottaa bagillinen versio? Asennuksessa ei liene muita ongelmia muuta kun 4-puolaisen möhköratin myynti?
Comment
-
-
Originally posted by BayernE39 View PostTekisi mieli vaihtaa vakio nelipuolainen puu/nahka nappihelvettiratti kolmepuolaiseen kokonahkarattiin. Auto on kyhätty aivan 2002 lopulla ja e39 on kyseessä joten ns. uusin mahdollinen e39 ym. malleihin soveltuva 3-puolaratti tulenee kyseeseen. Ilmeisesti airbag ei käy vanhasta ratista heittämällä 3-puolaiseen? Näitä "uudempia" 3-puolaratteja näkyy ebayssa olevan 400-500 euroon, bagittomat vähän halvemmalla..
Mites on, kannattanee ottaa bagillinen versio? Asennuksessa ei liene muita ongelmia muuta kun 4-puolaisen möhköratin myynti?Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity, BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Originally posted by BayernE39 View PostTekisi mieli vaihtaa vakio nelipuolainen puu/nahka nappihelvettiratti kolmepuolaiseen kokonahkarattiin. Auto on kyhätty aivan 2002 lopulla ja e39 on kyseessä joten ns. uusin mahdollinen e39 ym. malleihin soveltuva 3-puolaratti tulenee kyseeseen. Ilmeisesti airbag ei käy vanhasta ratista heittämällä 3-puolaiseen? Näitä "uudempia" 3-puolaratteja näkyy ebayssa olevan 400-500 euroon, bagittomat vähän halvemmalla..
Mites on, kannattanee ottaa bagillinen versio? Asennuksessa ei liene muita ongelmia muuta kun 4-puolaisen möhköratin myynti?
Minultakin voisi ko.paketteja löytyä.
Comment
-
-
Originally posted by BayernE39 View PostTekisi mieli vaihtaa vakio nelipuolainen puu/nahka nappihelvettiratti kolmepuolaiseen kokonahkarattiin. Auto on kyhätty aivan 2002 lopulla ja e39 on kyseessä joten ns. uusin mahdollinen e39 ym. malleihin soveltuva 3-puolaratti tulenee kyseeseen. Ilmeisesti airbag ei käy vanhasta ratista heittämällä 3-puolaiseen? Näitä "uudempia" 3-puolaratteja näkyy ebayssa olevan 400-500 euroon, bagittomat vähän halvemmalla..
Mites on, kannattanee ottaa bagillinen versio? Asennuksessa ei liene muita ongelmia muuta kun 4-puolaisen möhköratin myynti?Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostMiten niin "bagillinen versio"?. Se käytetty bagi maksaa siis x2-3 enemmän kuin itse ratti?
Minultakin voisi ko.paketteja löytyä.
Rustaan yv:t molemmille hintatiedusteluin.
Comment
-
-
Originally posted by BayernE39 View PostJuu, vähän epäselvä ilmaisutapa, eli jos vanhan ratin airbag kävisi M-sport rattiin suoraan heittämällä niin siinätapauksessa ostaisi ratin ilman bägiä Eli todennäköisesti ei sitten käy?
Rustaan yv:t molemmille hintatiedusteluin.
Kai vielä huomioit, että M-Sport ratti on erilainen kuin pelkkä Sport?
Comment
-
-
09/98
Olen tässä kahlaillu näitä monitoimiratti keskusteluja , mutta vielä jäi epäselväks.... eli kyseessä 09/98 523i "perusratilla" mistä vuosimallista käy monitoimiratti kyseiseen autoon ja vaatiiko johtosarjaa ynnä muuta tiedossa olis 99 vuosmallista peräisin oleva ratti mut valmistusajankohdasta ei tarkkaa tietoo....
Comment
-
-
Originally posted by bmw523i View PostOlen tässä kahlaillu näitä monitoimiratti keskusteluja , mutta vielä jäi epäselväks.... eli kyseessä 09/98 523i "perusratilla" mistä vuosimallista käy monitoimiratti kyseiseen autoon ja vaatiiko johtosarjaa ynnä muuta tiedossa olis 99 vuosmallista peräisin oleva ratti mut valmistusajankohdasta ei tarkkaa tietoo....Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by buksin-1 View PostJos se MF ratti on 03/99 tai uudemmasta autosra, niin ei silloin käy autoosi. Mutta jos vanhemmasta, on silloin johtosarjan lisäksi asennettava mekaaninen härveli konetilaan vakkaria varten eli homma on huomattavasti hankalampi kuin esim. 03/99->, jossa tuo on sähköisesti ohjattu.
Kiitos tiedosta. Täytynee ilmeisesti unohtaa tämä projekti kun menee liian monimutkaiseksi.
Comment
-
-
Originally posted by buksin-1 View PostJos se MF ratti on 03/99 tai uudemmasta autosra, niin ei silloin käy autoosi. Mutta jos vanhemmasta, on silloin johtosarjan lisäksi asennettava mekaaninen härveli konetilaan vakkaria varten eli homma on huomattavasti hankalampi kuin esim. 03/99->, jossa tuo on sähköisesti ohjattu.
Comment
-
-
[quote = TJJ; 1837308] Se on sähköisesti ohjattu jo 9 / 98 alkaen. Eli piuhat ja oikeantyyppinen Ratti riittää (jos auton Valmistusaika piti paikkansa). [/ Quote] väliin
Kyllä valmistusajankohta on selvitetty vin koodin perusteella ja auto ns. uudemmalla tekniikalla eli tuplavanos ym. Ilmeisesti rateissa ei eroa onko diesel vai bensa vehkeestä.
Niin ja oisko se oikeantyyppinen ratti mallia 9/98-2/99?Last edited by bmw523i; 16-11-2009, 21:50.
Comment
-
Comment