Sanoisin että pätkäajo ja kaikki muu mikä kondenssia lisää, nostaa tuon jäätymisriskin korkealle. Itsekin sain yhden m52b28 koneen pullauttamaan öljyt ulos kun säilytin autoa talvella ~+5 asteisessa tallissa yöt ja ajoin 2km työmatkaa.
Itse en aja käytännössä ollenkaan pätkäajoa vaan sellaisen 30km lenkin moottoritietä aamuisin. Silti pullautti öljyt väärään kurkkuun
Autona 530ia 2002 aj 200tkm, aamulla rouvan mennessä töihin oli ennen työpaikan pihaan ajoa pöläyttänyt tienoon valkoiseksi/ harmaaksi, savua tulee kuulemma putken täydeltä.
Ajoa Oulunsalo-Liminka 19km, Oulussa on todella kosteaa, muttei kuitenkaan pakkasta. En tunne separaattorin rakennetta, että voiko se tukkeentua ilman pakkasta?
Autona 530ia 2002 aj 200tkm, aamulla rouvan mennessä töihin oli ennen työpaikan pihaan ajoa pöläyttänyt tienoon valkoiseksi/ harmaaksi, savua tulee kuulemma putken täydeltä.
Ajoa Oulunsalo-Liminka 19km, Oulussa on todella kosteaa, muttei kuitenkaan pakkasta. En tunne separaattorin rakennetta, että voiko se tukkeentua ilman pakkasta?
Autona 530ia 2002 aj 200tkm, aamulla rouvan mennessä töihin oli ennen työpaikan pihaan ajoa pöläyttänyt tienoon valkoiseksi/ harmaaksi, savua tulee kuulemma putken täydeltä.
Ajoa Oulunsalo-Liminka 19km, Oulussa on todella kosteaa, muttei kuitenkaan pakkasta. En tunne separaattorin rakennetta, että voiko se tukkeentua ilman pakkasta?
T Jukka
Nyt separaattori vaihdettu, tyhjäkäynti tärisevää ja sytyttää service engine soon valon, herjaa lambdoja. Varmaan imuvuoto jossain.
Mikä huolestuttuvaa on metallinen kilahdus ääni, varmaan imusarjasta, ainoastaan tyhjäkäynnillä kilahtelee. Mikähän siellä voi edes kilahdella?
Comment