Niin tässä on juurikin kun en tiedä. Se km ja vin koodauksen teki siis toinen kaveri. Ja hänellä ei ollut tietoa tästä varustekoodauksesta, miten helposti sen kuuluisi mennä. Eikä siinä mitään, eihän siinä ns.kustu mitään (ongelmiahan oli paljon kun lcm oli sillä X5 moodilla), vedin sitten ohjeiden mukaan sen tyhjän man tiedoston. Kaikkihan alkoi toimimaan PAITSI se akseleiden mukaan korkeussäätö. Toki se noin menee katsastuksesta läpi mutta olisi kiva saada järjestelmä toimimaan.
Sitten tuli ohje hakea uudet datet, sen tein. Tein uusiksi tyhjän man tiedoston. Oikein mistään saanut tietoa onko esim.mittariston päivitys tarpeen, lcm on tavallaan can väylällä sen alla.
Olen ollut ja olen edelleen kiitollinen avusta ja edelleen voin kuskata auton Turku/Tampere yms suunnille. Vaikkakin tämä on ollut kyllä jo opettaivaisia ensiaskeleita.
Sitten tuli ohje hakea uudet datet, sen tein. Tein uusiksi tyhjän man tiedoston. Oikein mistään saanut tietoa onko esim.mittariston päivitys tarpeen, lcm on tavallaan can väylällä sen alla.
Olen ollut ja olen edelleen kiitollinen avusta ja edelleen voin kuskata auton Turku/Tampere yms suunnille. Vaikkakin tämä on ollut kyllä jo opettaivaisia ensiaskeleita.
Comment