Onko kierrokset katsottu salavalikosta vai viisarista? Näissä kuitenkin aika monessa mittaristo käytetty auki pikselivian takia, niin voi olla viisari väärässä kohdassa. Tyhjäkäyntiä on testerillä myös mahdollista säätää muistaakseni +-100rpm.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 535i vm1999 tyhjäkäynti
Collapse
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by HTK12 View PostOnko kierrokset katsottu salavalikosta vai viisarista? Näissä kuitenkin aika monessa mittaristo käytetty auki pikselivian takia, niin voi olla viisari väärässä kohdassa. Tyhjäkäyntiä on testerillä myös mahdollista säätää muistaakseni +-100rpm.
Comment
-
-
EX: Ford mondeo -96 "isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
Comment
-
-
Originally posted by JiiVee92 View Post
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostOnko kierrokset katsottu salavalikosta vai viisarista? Näissä kuitenkin aika monessa mittaristo käytetty auki pikselivian takia, niin voi olla viisari väärässä kohdassa. Tyhjäkäyntiä on testerillä myös mahdollista säätää muistaakseni +-100rpm.
Comment
-
-
Originally posted by ekkoo1 View PostMjoo se on saattanut hyvinkin imeä ilmaa siitä kaasuläpän rungon tiivisteestä jos se ei ole ollut kireällä. Mutta tarkoititko siis että tyhjäkäynti lämpimänä on alle 500 rpm? Riippuu vähän onko ilmastointi ja kylmärikastukset päällä mutta olisin odottanut enemmänkin 600-700 rpm, ei ihme jos se ei oikein tahdo pysyä käynnissä.
Jees, tuo ja se öljyinen imusarja viittaa kyllä siihen että se huohotusventtiili on paskana myös. Sen vaihtamalla moottorin pitäisi taas olla vähän tyytyväisempi.
Comment
-
-
Originally posted by Momoke View PostNyt on kaikki tiivisteet vaihettu, myös se taka kansikalvo systeemi ja samalla ostin sen huohotus putken mikä menee imusarjan alapuolella ni se pää mikä tulee jakopää koppaan ni siellä päässä sisällä heilu joku holkki? Oli aika vaikee saaha uus putki paikallee et kuuuluuko sen heilua siellä sisällä vai kuulusko sen olla kiinni:thinkE39 540i -96 Ajamisen iloa
E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin
Comment
-
-
Originally posted by ekkoo1 View PostSe on muistaakseni jousitettu se holkki, se on tarkotus painaa pohjaan keulaa kohti ensin, sitten asettaa imusarja paikalleen ja sitten painaa putkea taaksepäin niin se löytää paikkansa (se jää nalkkiin sen huohotinkalvon ja jakokopan väliin).
Vikakoodit katoin ni mitä on paskana kun koodiks tulee: additive mixture adaption,bank 2 control reached ja sama koodi bank 1.... koitin ettiä tietoo foorumilta mutta en saanu oikee selvää vastausta.
Comment
-
-
Originally posted by Momoke View PostJuu sain paikallee.
Vikakoodit katoin ni mitä on paskana kun koodiks tulee: additive mixture adaption,bank 2 control reached ja sama koodi bank 1.... koitin ettiä tietoo foorumilta mutta en saanu oikee selvää vastausta.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Momoke View PostElikkä varmaa 4kpl uusia lambdoja tilaukseen?
Vikakoodista varmistat tuon mitä HTK12 sanoi, todennäköisesti se on plussasuuntaan ja syynä imuvuoto, MAF tai bensanpaine. Imuvuodot lienee nyt kunnossa kun olet niitä jo tarkistellut, jos vain sait sen jakopäästä tulevan huohotinputken oikein paikalleen.
Mikäli sen huohotinputken vastakappale heiluu jakopään kopassa, on ketjuremppaa tehdessä jätetty laittamatta keskiohjuriin paikalleen lukitusruuvi joka painaa tuon tiukkaan. Voi aiheuttaa ongelmia tiiveyden kanssa.Last edited by Cell; 19-02-2020, 15:09.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Momoke View PostElikkä varmaa 4kpl uusia lambdoja tilaukseen?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostEi.
Vikakoodista varmistat tuon mitä HTK12 sanoi, todennäköisesti se on plussasuuntaan ja syynä imuvuoto, MAF tai bensanpaine. Imuvuodot lienee nyt kunnossa kun olet niitä jo tarkistellut, jos vain sait sen jakopäästä tulevan huohotinputken oikein paikalleen.
Mikäli sen huohotinputken vastakappale heiluu jakopään kopassa, on ketjuremppaa tehdessä jätetty laittamatta keskiohjuriin paikalleen lukitusruuvi joka painaa tuon tiukkaan. Voi aiheuttaa ongelmia tiiveyden kanssa.
Nii ja liekkö tää vika johtuu nuista koodista et tuo tekee välillä sillee että kun lähtee kiihyttää ni ku kirrokset on jossai 1200 ni se kiihtyvyys niiku hidastuu siinä ja ku on 2000kierroksia ni sit se kiihtyvyys palaa ennalleen tolla välillä on joku kohta et se lopettaa vetämisen.. ja tuolleen käy vain välillä
Niin ja joo sain sen putken sinne sillee ku pitiki mutta se ohjuri siellä sisällä heilu myös vähän sivusuunnassaLast edited by Momoke; 19-02-2020, 16:06.
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostEi.
Vikakoodista varmistat tuon mitä HTK12 sanoi, todennäköisesti se on plussasuuntaan ja syynä imuvuoto, MAF tai bensanpaine. Imuvuodot lienee nyt kunnossa kun olet niitä jo tarkistellut, jos vain sait sen jakopäästä tulevan huohotinputken oikein paikalleen.
Mikäli sen huohotinputken vastakappale heiluu jakopään kopassa, on ketjuremppaa tehdessä jätetty laittamatta keskiohjuriin paikalleen lukitusruuvi joka painaa tuon tiukkaan. Voi aiheuttaa ongelmia tiiveyden kanssa.
Comment
-
-
Originally posted by Momoke View PostNyt huomasin en ennen kiinnittäny huomioo mut toi kansi missä on se kalvo ni siinä on 2letkun lähtöä ja auton edestäpäin katsottuna oikeeseen lähtöön ei tuu letkua ollenkaa:think siihenku laittaa sormen eteen ni suhina loppuu.. mihin siitä kuulus lähtee letku?
Yhdessä niissä on ainakin normaalisti tulppa.
Comment
-
Comment