Voisko olla että siellä on joku termari mikä laukeaa pienemmissä lämmöissä? Mites jos siihen vaihtaa esim. 91 asteisen termarin?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 lämmöt ei nouse ja kylmällä tyhjäkäynti notkahtaa
Collapse
X
-
Originally posted by hazysVoisko olla että siellä on joku termari mikä laukeaa pienemmissä lämmöissä? Mites jos siihen vaihtaa esim. 91 asteisen termarin?Ex: -90 520i, -97 520i, -00 525ia, -01 520ia, -04 530Da, -01 525i Touring
Vikakoodienlukua ja perustason koodausta -96-08 bemareista.Alavus ja lähialueet, privalla tavoittaa.
BMW Freude Am Fahren
Comment
-
-
Originally posted by creative 22Mahtaakohan minunkin autossani (e39) tuo termari pikkuisen falskata.Ennemmin lämmöt nousi nopeasti puoleen väliin mittarissa,
nyt syksykeleillä lämmön nousu on hieman hitaampaa ja viisari ei nouse
läheskään puoleen väliin, vai onko tämä normaalia?E34 tuuppasi lämmityslaitteesta kyllä huomattavasti kuumempaa muistikuvien mukaan.
Originally posted by hazysVoisko olla että siellä on joku termari mikä laukeaa pienemmissä lämmöissä? Mites jos siihen vaihtaa esim. 91 asteisen termarin?
Originally posted by 5erNoniin nyt taas lämmöt nousee normaalisti. Termostaatti oli sökö ja samaan syssyyn vaihdettiin vesipumppu.
Tyhjäkäynti kylmänä vielä välillä notkahtaa. Vikakoodeja kuulema ei antanut ja TJJ:n linkittämän kuvan ilmaputki vaikuttaisi ehjältä. Hieman tuntuisi kyllä väännön kadonneen ja kulutuksen nousseen. Rauhallista taajama/maantie ajoa vie hiukka alta kympinAutossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
-
Originally posted by KFZ-KoenigEi siihen montaa kilometriä pitäisi mennä, että nousee viisari puoleen väliin. Termari taitaa olla sökönä sullakin ja varsinkin jos se viisari ei nouse enää missään tilanteessa puoleen väliin, kuten mun autossa tapahtui.
Ei niitten lämpötilojen kanssa kannata alkaa pelata, kun alkuperäsillä osillakin pitäis toimia...
Arvailua, mutta katottiinko siitä sun autosta samalla, jos vaikka ilmamäärämittarin jännitteet ei ole ihannealueella? Eli mittari toimisi vielä sen verran hyvin, ettei anna vikakoodia, mutta olisi juuri menossa rikki? Viisaammat päät korjatkoon voisiko tämä aiheuttaa ko. ongelman...Ex: -90 520i, -97 520i, -00 525ia, -01 520ia, -04 530Da, -01 525i Touring
Vikakoodienlukua ja perustason koodausta -96-08 bemareista.Alavus ja lähialueet, privalla tavoittaa.
BMW Freude Am Fahren
Comment
-
-
Originally posted by creative 22Ei nouse puoleen väliin enää vaikka polkis kuinka..Sinisen alueen viisari nousee lähes silmissä mutta sitten hidastuu selvästi ja kunnolla kuumaa ei kyllä tule millään..eikä ole edes vielä pakkasia..eikös noissa orgis-wahler-termareissa olekin ollut sitä että toinen sakara murtuu poikki?jokuhan tästä kertoikin?ex E60 530iA -07 M-Sport
ex E39 528iA -99
Comment
-
-
Originally posted by 5erTyhjäkäynti kylmänä vielä välillä notkahtaa.
Comment
-
-
Originally posted by 5erJoo minulla oli toinen sakara poikki. Kyllä siellä jotain häikkää on, itsellä nopeesti nousee lämmöt puoleenväliin. Mulla maksoi orggis termari koteloineen 80€
Eli auto on 9/97 mallia m52 koneella.Ex: -90 520i, -97 520i, -00 525ia, -01 520ia, -04 530Da, -01 525i Touring
Vikakoodienlukua ja perustason koodausta -96-08 bemareista.Alavus ja lähialueet, privalla tavoittaa.
BMW Freude Am Fahren
Comment
-
-
Originally posted by creative 22Ei nouse puoleen väliin enää vaikka polkis kuinka..Sinisen alueen viisari nousee lähes silmissä mutta sitten hidastuu selvästi ja kunnolla kuumaa ei kyllä tule millään..eikä ole edes vielä pakkasia..eikös noissa orgis-wahler-termareissa olekin ollut sitä että toinen sakara murtuu poikki?jokuhan tästä kertoikin?Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
-
Nostetaas taas vähä tätä juttua esiin, eli talvi on tulla tyrkänny ja mulla ei vaan meinaa kärry (e39) lämmetä.Erikoista tossa hommassa on se että lämpö nousee nopeasti tuon mittarin sinisen alueen ja sitten selvästi hidastuu.Eikä nouse millään puoleen väliin vaan jää reippaasti alle sen.
Vähintäänkin yhtä erikoista on se että alavesiletku kyllä pysyy kylmänä koko ajan??Eli niinkuin termari vuotais mutta mihin se vuotaa jos tuo letku pysyy kylmänä?
Lämmönsäätö venttiilit ja apukiertopumppu kyllä tuntuisivat toimivan.Lämmityslaitteen kennolle menevät putketkaan ei kyllä ole erityisen
kuumat eli jostain syystä tuo pannu ei nyt lämpene.Ex: -90 520i, -97 520i, -00 525ia, -01 520ia, -04 530Da, -01 525i Touring
Vikakoodienlukua ja perustason koodausta -96-08 bemareista.Alavus ja lähialueet, privalla tavoittaa.
BMW Freude Am Fahren
Comment
-
Comment