memebuy23buy

Oi laadukas E 39 !!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rado
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2006
    • 716

    Oi laadukas E 39 !!

    Nyt tuli sekin sitten oikein itse koettua, mitä tarkoitetaan saksanlaadulla..

    Omasta E39 530D on etujousien "kupit" halki konehuoneen puolelta.
    Miten mäkpersonit voivat rasittaa "ylälautasta" muka niin kovasti ettei se halkeilematta sitä kestäisi?

    Laatua saksasta =)

    Luulisi maahantuojan olevan vastuussa korista, koska kyseessä on sentään -03 eikä meidän aikasemmatkaan -90luvun rassit kuin suostuneet tuolta, mutta että HALKI!!

    Molemmilla puolilla samat hiushalkeamat joten odottelemme etujousien hyppäämistä konehuoneen puolelta esiin..

    PRKL
  • Calypsocoupe
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2003
    • 2932
    • EFNU

    #2
    Originally posted by Rado
    Omasta E39 530D on etujousien "kupit" halki konehuoneen puolelta.
    Miten mäkpersonit voivat rasittaa "ylälautasta" muka niin kovasti ettei se halkeilematta sitä kestäisi?
    Joku miljoonan ajettu vanha taksi jolla on jyrätty nupukivellä kabiini täynnä humalaisia?
    - 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -

    Comment

    • Sickness
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2003
      • 1923
      • Helsinki

      #3
      Originally posted by Rado
      Nyt tuli sekin sitten oikein itse koettua, mitä tarkoitetaan saksanlaadulla..

      Omasta E39 530D on etujousien "kupit" halki konehuoneen puolelta.
      Miten mäkpersonit voivat rasittaa "ylälautasta" muka niin kovasti ettei se halkeilematta sitä kestäisi?

      Laatua saksasta =)

      Luulisi maahantuojan olevan vastuussa korista, koska kyseessä on sentään -03 eikä meidän aikasemmatkaan -90luvun rassit kuin suostuneet tuolta, mutta että HALKI!!

      Molemmilla puolilla samat hiushalkeamat joten odottelemme etujousien hyppäämistä konehuoneen puolelta esiin..

      PRKL
      Mitä muuta olet tehnyt asialle kuin tullut tänne itkemään? Onko asiaa siis tutkittu esim. maahantuojan toimesta, että mistähän tuo johtuu? Jos olet vaan kotona itkenyt huonoa onneasi, niin en usko että kukaan tulee sinne sun kotiovelle korjaamaan asiaa. Ja toisaalta, jos taas olet asialle tehnyt jotain niin sen olisi vaikka voinut kirjoittaa tuohon ensimmäiseen postiin, jotta tämä ei olisi ihan niin
      E39 520iA -02

      Comment

      • Rado
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2006
        • 716

        #4
        Kertokoon tuo jotain paskasta laadusta!

        Just äsken vasta huomasin asian kun menin täyttämään kusijussii.

        Täytyy siis varmaan huomenna suunnata laakkoselle, hymyssä suin.

        Kohta ei ainakaan tarvitse vaihtaa iskareita, kun ei ole mitään mihin kiinnittäis ne

        (ei hyvää päivää, millaista on 2000-luvun laatu)

        Auto taxi ja mittarissa 400tkm.
        Sama vaikka autolla olis ajettu rataa, niin kyllä "kunnon merkkejen" korit tuon kestää

        Ruostuminen oliskin asia erikeseen..

        Comment

        • -Tapi
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2004
          • 3121
          • Välisuomi

          #5
          Originally posted by Rado
          kyllä "kunnon merkkejen" korit tuon kestää
          Minkä merkkien? 400tkm ilman mekaanisia kulumia/väsymisiä?
          ---

          Comment

          • Hemi
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2004
            • 18880
            • Pirkanmaa

            #6
            Siis onko nyt halki jousien ylälautaset vai perssonitunnelien yläpäät(korissa)?

            Comment

            • Rado
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2006
              • 716

              #7
              Originally posted by Hemi
              Siis onko nyt halki jousien ylälautaset vai perssonitunnelien yläpäät(korissa)?
              Perssonitunnelien yläpäät!
              Huomen menee tsekkaukseen ja saavat musta todella vittumaisen asiakkaan.
              Mun 81 starlettikin (vaikka mätä on) niin kestää sentään alkuperäisistä saumoista saati suorasta original pellistä

              3vuotta vanha auto!!

              salli mun nauraa

              Comment

              • Bullitt
                BTCF Member
                • Jul 2002
                • 2786
                • Turku

                #8
                Ja todelliset kilometrit ehkä jopa 2 x 400 tkm.

                Mistä ostit auton?
                Last edited by Bullitt; 14-03-2006, 13:14.


                Comment

                • Janzki
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2005
                  • 4947
                  • Lohja

                  #9
                  Originally posted by Rado
                  Perssonitunnelien yläpäät!
                  Huomen menee tsekkaukseen ja saavat musta todella vittumaisen asiakkaan.
                  Mun 81 starlettikin (vaikka mätä on) niin kestää sentään alkuperäisistä saumoista saati suorasta original pellistä

                  3vuotta vanha auto!!

                  salli mun nauraa
                  Mitäs ostit, olisit pysynyt vaan riisissä. Osta ens kerralla parempi auto niin ei tarvii tulla itkemään.
                  Sähköposti.
                  IG: janzki_

                  Comment

                  • Polar
                    Bimmer Enthusiast
                    • Dec 2003
                    • 2045
                    • Espoo

                    #10
                    Mulla on kanssa toi touring vanha taksi ja ajettukki jo enemmän ku toi sun. Silti on vielä ehjänä noi paikat ja varmasti on saanut kovaa ajoa sen mitä muutkin e39:t. Eli kyllä taitaa olla yksilövika sulla kyseessä.
                    Kalustoa: E60 530D, E24 Turbo, 1502, 633Csi, Ford F250, Dodge Twinturbo Swinger, Pontiac GTO -66, Buick Skylark -68, jne
                    - Official member of Team Järki & Kohtuus -
                    - You gotta pay to play -

                    Comment

                    • Rado
                      Bimmer Fanatic
                      • Feb 2006
                      • 716

                      #11
                      Originally posted by Bullitt
                      Ja todelliset kilometrit ehkä jopa 2 x 400 tkm.

                      Mistä ostit auton?
                      Edelleen vaikka olis ajettu 1.5miljoonaa, niin kyllähän nyt korin pitää tollaisista turvallisuuden kannalta tärkeistä kohdista kestää.
                      Kuuloistaisko kivalta, 2v vanha taksi ja motarilla pettää takatukivarsi, kun oli liian heikkoa metallia ja sinä istut takapenkillä pokana..

                      Hesasta ostin ja nyt sanot että sillä on ajettu 600tkm, eikö vain =)

                      Comment

                      • Hemi
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2004
                        • 18880
                        • Pirkanmaa

                        #12
                        e39:n tunnelien yläpäät eivät ole tehty kestämään sitä kyytiä mihin varsinkin hesalaisten +400tkm ajetut taksit joutuu. Näihin on saanut jotain east-european/taxi vahvistuksia perssonien yläpäihin, joita ei näissä Suomitaxeissa kuitenkaan ole. Ilmaisia aterioita ei tässäkään ole ja kyllä se vain on niin että e39:n rakenteet eivät ole suunniteltu työkäyttöön samassa määrin kuin esim.
                        E210 väyrysmersut joille tuo ajosuorite jopa helsingin taksissa on hieman karrikoiden vasta sisäänajo.
                        Auton edullisuus ei ole pelkästään ostohinnassa vaan sen edullisuus punnitaan vasta kun ostohintaan on lisätty käyttö+huoltokulut vähennettynä myyntihinnalla. Eli ostohinnaltaan edullisin ei useinkaan ole se halvin vaihtoehto....köyhälle varsinkaan.

                        Comment

                        • Rado
                          Bimmer Fanatic
                          • Feb 2006
                          • 716

                          #13
                          Originally posted by Janzki
                          Mitäs ostit, olisit pysynyt vaan riisissä. Osta ens kerralla parempi auto niin ei tarvii tulla itkemään.
                          Taitaa todellakin jäädä ensimmäiseksi ja viimeiseksi
                          *ihan itkettää*

                          Comment

                          • Rado
                            Bimmer Fanatic
                            • Feb 2006
                            • 716

                            #14
                            nimimerkillä laadukas opel-taxi ex:änä ja mittarissa 700tkm.
                            EI ongelmia korissa, tosin muualla.

                            Opelissa ei kestä tekniikka, mutta oi niin mahtavassa bemarissa ei kestä korikaan =))

                            Comment

                            • Arnolds
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jun 2005
                              • 3310
                              • Kajjjaani

                              #15
                              Ei se baijerin rautakaan kaikkea kestä. Kunhan ei olis hyppyytetty kunnolla täys poka päällä ja iskarit sitten pohjanneet. Normi ajolla kestää varmasti.
                              Mutta jos merkki ei kinnosta niin ainahan siitä voi luopua.
                              F26 xDrive20d TwinPower

                              EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

                              Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

                              Comment

                              Working...
                              X