Autoharrastaja ihmettelen kyllä tuota repeämistä. Tuollaisen auton vakioalusta on kuitenkin aika pehmeä.. Joku harrastaja vaikka laittaa tuollaisen auton alustaa hieman sporttisemmaksi niin mitä sitten käy?
En tiedä kuinka yleinen vika tuo noissa on, yksittäis tapauksia on aina missä on ollut mitä ihmeellisempiä vikoja..
Jos on ihan normaali vika niin aika huolestuttavaa..
Heitetääs ilmoille vielä yksi puoli...kuinkahan moni hesan 400tkm ajetuista takseista ei ole kertaakaan ollut kolarissa kun alle 100tkm ajetuista takseista hesassa on melkeinpä jokainen kolaroitu jossain vaiheessa. On jopa oiottu robotissa niitä, mutta kun ovat niin arvokkaita laitteita vielä siinä vaiheessa niin eivät mene lunariin.
Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069 Current E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Miksei herra kommentoi pyydettyihin kuviin mitenkään..Ei kameraa, vai kamera rikki/lainassa tms.?
Mites tuo huoltokirja vaikuttaa noihin sun "repeämisiin"????
Parempi kun menisit kertoon "saksan laadusta" vaikka suomi24:lle. Siel on paljon nipponimiehiä, jotka ymmärtää sua....
BS..BS..
Kun kerta noin kauniisit pyydätte fotoa, voi sellaisen huomenissa laittaa.
Tosin en tiedä miten fotoja foorumille linkitetään :/
.. ja taas joku viisas saa sanoa että kylläpä on tollo asentaja...
Kun kerta noin kauniisit pyydätte fotoa, voi sellaisen huomenissa laittaa.
Tosin en tiedä miten fotoja foorumille linkitetään :/
.. ja taas joku viisas saa sanoa että kylläpä on tollo asentaja...
Lataat kamerastasi kuvan tietokoneesi kovalevylle. Tämän jälkeen pienennät kuvan esim Adobe Photoshoppia käyttämällä 800x600 pixelin kokoiseksi ja sitten kun taas huomenna kirjoitat tänne jotain niin katsot siihen sinisen tekstikentän alapuolelle (voit joutua pyörittämään hiiresi rullaa) ja löydät kohdan "Manage attachments"...napsauta sitä ja lisää kyseinen kuva "browse" kohdasta painamalla. Valitset siihen sen piennennetyn kuvan ja painat "upload" kohdasta jonka jälkeen "close this window" linkistä ja painat "submit" nappulaa...sitten viestisi ilmestyy meidän muiden ihailtavaksi kuvan kera
Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069 Current E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Autoharrastaja ihmettelen kyllä tuota repeämistä. Tuollaisen auton vakioalusta on kuitenkin aika pehmeä.. Joku harrastaja vaikka laittaa tuollaisen auton alustaa hieman sporttisemmaksi niin mitä sitten käy?
En tiedä kuinka yleinen vika tuo noissa on, yksittäis tapauksia on aina missä on ollut mitä ihmeellisempiä vikoja..
Jos on ihan normaali vika niin aika huolestuttavaa..
Kato, täällä on kuin onkin muitakin kuin vain bmw-lipun alla purjehtijia..
HIENOA!
Kyse on nyt ylipäätään siitä, ettei tuollaisia autoja saa markkinoille tuoda.
Tuntuu ettei tällä ihmiset osaa erottaa laturivikaa, korin haurastumisesta.
Kori ei todellakaan saa pettää noin nuorena ja noin pehmeällä jousituksella varustettuna.
Tosin, tämän väen mentaliteettiin kuuluu, ettei poikkipuolista sanaa saa sanoa Bemukasta, tai ainakin sellainen kaveri on listittävä.
Täällä otetaan kaikki niin itseensä, eikä kestetä mitään kritiikkiä.
Nämä samat tollot pilaavat bemukan maineen "ky*pänjatkeena" myös koheltamalla liikenteessä.
Mulle se on yksi vi*un maku, mitä te olette mieltä mun itkuista.
Itselläni on rakkineita ollut noin 150kpl ja autoalantuntemusta 7v lähtien.
Siihen on mahtunut jos jonkinlaista menopeliä, eikä niitä ihan vähiten kadehdittuja.
Tiedän mistä puhun ja pidän mielipiteestäni kiinni vaikka sitten oikeusistuimeen asti..
Lataat kamerastasi kuvan tietokoneesi kovalevylle. Tämän jälkeen pienennät kuvan esim Adobe Photoshoppia käyttämällä 800x600 pixelin kokoiseksi ja sitten kun taas huomenna kirjoitat tänne jotain niin katsot siihen sinisen tekstikentän alapuolelle (voit joutua pyörittämään hiiresi rullaa) ja löydät kohdan "Manage attachments"...napsauta sitä ja lisää kyseinen kuva "browse" kohdasta painamalla. Valitset siihen sen piennennetyn kuvan ja painat "upload" kohdasta jonka jälkeen "close this window" linkistä ja painat "submit" nappulaa...sitten viestisi ilmestyy meidän muiden ihailtavaksi kuvan kera
Kiitos robi!
Yritetään hyvin nuskutun yön jälkeen onnistumista
P.S. sysäyksen E39 ostolle antoi juuri tämä Robin hieno BMW tulemalla kehä 3:lla vastaan eräänä kauniina päivänä..
Pitääpä ihan kysyä radolta, montako kertaa olet Helsingin taksin kyydissä istunut? Kyllä ne autot merkistä riippumatta saavat kokea todella kovia, ajetaan lusikka pohjassa, on mukulakiveä, täydellä kuormalla paahdetaan urku auki manskun nupulakivillä ja kiskojen yli. Itse tunnen moniakin taksikuskeja ja kyllä tuo 400kkm on pääkaupunkiseudun taksille melkoinen lukema, rasitus on kuitenkin aivan eri luokkaa mitä pk-seudun taksit saavat kokea kuin sillä inarin ainoalla 800kkm rullatulla taksilla joka ajelee pidempiä reissuja. Jokainen auto on lisäksi yksilönsä, kyllä asiasta varmasti olisi BMW Finlandin toimesta tiedotettu jos kyseisessä vuosimallissa olisi yleisiä korin väsymisiä. Tokihan tuollainen vituttaa, mutta itse en ihan heti entistä taksia lähtisi ostamaan, tiedä kuinka moni on laatannu tuuletusrei'istä sisäänkin.. (Kaveri onnistui mersuun laatat pulauttamaan, meni koko ilmastointi uusiks.) Mikäli itse tunnet että olet aivan totaalisen pettynyt yhden yksilön myötä koko merkkiin, niin en voi muuta sanoa kuin merkkiä vaihtoon, toivottavasti sieltä saat paremman yksilön.
BTCF Team Kännissä Alasti
Ex: E30 325 Cab aka rylläysbussi
Itselläni on rakkineita ollut noin 150kpl ja autoalantuntemusta 7v lähtien.
Se on hyvä että on kokemusta autoista. Nyt seuraavan 10 vuoden ajan voisit keskittyä lukutaidon kehittämiseen. Kaikesta mouhuamisesta huolimatta tässä threadissa ei ole syyllistytty pitämään silmillä BMW laseja, vaan pelkästään kyseenalaistamaan noiden vaurioiden syntymiseen johtavat syyt. Sinun väitteesi on se, että auto on laadullisesti paska ja siitä ne johtuvat. Oletan, että enemmistön epäilyt kohdistuvat auton käyttöhistoriaan, eikä itse autoon. Ja tätä pointtia et tunnu ymmärtävän vaikka kuinka rautalangasta vääntäisi.
Voi olla, että olet tullut kovin väärinymmärretyksi täällä, mutta se on kyllä vain ja ainoastaan oma vikasi.
Toivottavasti kukaan ei lukota tätä threadia kuitenkaan, että saamme jossain välissä nähdä kuvat tuosta vauriosta. Tai jos lukottaa, niin tee uusi thread sitten niistä kuvista. Kuitenkin sen verran ihmeellinen repeäminen on kyseessä, että mielellään näkisi siitä myös kuvat.
"If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill
Pitääpä ihan kysyä radolta, montako kertaa olet Helsingin taksin kyydissä istunut? Kyllä ne autot merkistä riippumatta saavat kokea todella kovia, ajetaan lusikka pohjassa, on mukulakiveä, täydellä kuormalla paahdetaan urku auki manskun nupulakivillä ja kiskojen yli. Itse tunnen moniakin taksikuskeja ja kyllä tuo 400kkm on pääkaupunkiseudun taksille melkoinen lukema, rasitus on kuitenkin aivan eri luokkaa mitä pk-seudun taksit saavat kokea kuin sillä inarin ainoalla 800kkm rullatulla taksilla joka ajelee pidempiä reissuja. Jokainen auto on lisäksi yksilönsä, kyllä asiasta varmasti olisi BMW Finlandin toimesta tiedotettu jos kyseisessä vuosimallissa olisi yleisiä korin väsymisiä. Tokihan tuollainen vituttaa, mutta itse en ihan heti entistä taksia lähtisi ostamaan, tiedä kuinka moni on laatannu tuuletusrei'istä sisäänkin.. (Kaveri onnistui mersuun laatat pulauttamaan, meni koko ilmastointi uusiks.) Mikäli itse tunnet että olet aivan totaalisen pettynyt yhden yksilön myötä koko merkkiin, niin en voi muuta sanoa kuin merkkiä vaihtoon, toivottavasti sieltä saat paremman yksilön.
Kiitos kysymästä.
Monasti en ole istunut, kun muutenkin stadia tulee nykyään tallattua niin piirun harvoin (kesällä tosin mopolla enemmän).
Se että autolla on ajettu 400tkm pelkästään mukulakivillä on täyttä mutua.
Vaikka olisikin, niin edelleenkään siitä ei kori saa väsyä, vaan puslat, iskarit, jouset, elektroniikka yms.
Ei ainakaan alkuperäisestä kantavasta kohdasta.
Eriasia tietenkin olisi kolari, ruostuminen, mäkitornista laskeminen yms.
Tää ei ole ollut mikään rokkikulho, johon kaikki vaippaikäiset laattaavat, kun eivät kykene tuntemaan omia rajojaan.
Autolla on tehty tilauskeikkaa, eikä mitään tolpalta tolpalle norkoilua
Kiitos kysymästä.
Monasti en ole istunut, kun muutenkin stadia tulee nykyään tallattua niin piirun harvoin (kesällä tosin mopolla enemmän).
Se että autolla on ajettu 400tkm pelkästään mukulakivillä on täyttä mutua.
Vaikka olisikin, niin edelleenkään siitä ei kori saa väsyä, vaan puslat, iskarit, jouset, elektroniikka yms.
Ei ainakaan alkuperäisestä kantavasta kohdasta.
Eriasia tietenkin olisi kolari, ruostuminen, mäkitornista laskeminen yms.
Tää ei ole ollut mikään rokkikulho, johon kaikki vaippaikäiset laattaavat, kun eivät kykene tuntemaan omia rajojaan.
Autolla on tehty tilauskeikkaa, eikä mitään tolpalta tolpalle norkoilua
On sillä vedetty tolpalta tolpallekin...ei kolmessa vuodessa tule tilauskeikoilla 400tkm täyteen. Muutama tuttu hesan taksari ajaa kolmessa vuodessa 260-340tkm kun autot menee vaihtoon ja niillä on sekä tilauskeikkaa että tolpalta tolpalle ajoa...saa aika perkeleesti olla tilauksia jos noi kilsat tulee kolmessa vuodessa täyteen
Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069 Current E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
...eikä taatusti kestä letukassa iskarin yläpäät ym.ym. 1/4:aa siitä mitä e39:n jos rytke on samaa tasoa kuin hesalasissa taxeissa...
Tuolta löytyy muuten tuota 530D eastern europe or poor road package keskialuelöysää perssonia, joka tarkoittaa sitä että tunnelin yläpää kestää taxikäytössäkin. Ilman tätä on yläkuppi murteimessa jos kilsat tulee Helsingin keskustassa.
Ko.vaurio on kuitenkin varsin yleinen ja täysin luonnollinen ammattikäytössä.
Mistään korin väsymisestä ei ole kyse, vaan väärin mitoitetusta jousituksesta/iskunvaimennuksesta suhteessa käyttötarkoitukseen.
Näin paljon Helsingin keskustassa ajetussa taxissa tämä on nykyisistä ja tulevista murheista yksi pienemmistä.
Oli ihan kiva peli, mutta tyystin erilainen kuin bemukka
Hmm.... Eikai tää oo se blowerilla varustettu viritelmä, joka oli tossa kolmoskehän varrella yhellä häkkikauppiaalla myynnissä muutamia vuosia sitten ? jos on, niin ei toikaan ihan viaton peli oo ollunna...
540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
Audi A6 C7 S-Line ABT
Hmm.... Eikai tää oo se blowerilla varustettu viritelmä, joka oli tossa kolmoskehän varrella yhellä häkkikauppiaalla myynnissä muutamia vuosia sitten ? jos on, niin ei toikaan ihan viaton peli oo ollunna...
Comment