Originally posted by TJJ
Aktivsitze jälkeenpäin.
Collapse
X
-
E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
-
-
Omaan kun noita penkkejä vaihtelin niin tuli havaittua että ainakin sporttipenkit käy ristiin E39 ja E38 välillä niin miksei muutkin.
Liukuva takaluukun lattia on hyvä silloin kun keuljettaa jotainb oikeasti raskasta, mutta jos sitä ei välttämättä tarvitse niin se 5cm enemmän korkeutta tavaratilassa on ihan tarpeellista.
Sporttirattia ei todellakkaan saa lämmityksellä vaan se on aina se nelipuolainen monitoimiratti..olisi ihan kiva varuste myös sporttirattiin.Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
-
-
kun lukee Hassisenkoneen ja Tapin "tarpeista", niin eikö olis paljon parempi että vuokraatte kunnon mustapukuinen kuljettaja autoonne. Niin ettei jää harmittaa että ratti ois liian viileä aamulla...Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by EPDMkun lukee Hassisenkoneen ja Tapin "tarpeista", niin eikö olis paljon parempi että vuokraatte kunnon mustapukuinen kuljettaja autoonne. Niin ettei jää harmittaa että ratti ois liian viileä aamulla...---
Comment
-
-
Vanhaan aiheeseen jatkoa.. Onneksi on hyväntahtoisia kavereita, joilla on tarjota hyviä autoja myyntiin.. Kaveri ei näe ilmeisesti hinnoissa merkittävää eroa verratessa 01-03 530d:ta ja 05 535d:ta.. No joka tapauksessa jos tämä auto kiinnostaa forumin lukijaa ostomielessä, minulta saa yhteystiedot privalla.
"Dear Mr. --------,
I just remembered you were looking for a BMW Touring for your collection of cars !
Due to certain circumstances I have bought a new car and I am selling my car
(in which you have driven when you were here in Metzingen).
I know it is not the same car you were looking for (and it is more expensive) but may
Be you are insterested ? (or may be you know somebody interested ?)
Enclosed and below you find the specifications of the car and I can send you pictures of you
are interested.
BMW 535 d
Carbon-black-metallic
Leather Dakota chestnut brown
Date of original delivery 01/2005
48.000 km
M sport package
Automatic shifting
Panaroma glas-roof
Electric memory seats with heating
Xenon lights (with curve lighting)
Parc distance control
Large Navigation-System professional
Hi-Fi
Bluetooth mobile phone
(otherwise as enclosed sheet)
There is a small damage at the left rear fender which was caused by a
Snow chain which broke during driving (I think you saw it when you were here).
Price, ex Metzingen € 48.500,--
(including 16 % VAT which can be deducted if we invoice to a company outside Germany)"---
Comment
-
-
Originally posted by HassisenKoneOlen 100% samaa mieltä.
Varsinkin jos edellisessä autossa oli joku varuste, mitä ei ole uudessa (esim. ratinlämmitin, aukeva takaluukku). Ketuttaa joka kerta kun avaat sen kurasen luukun käsin ja sitten palellutat vielä näppisi rattiin, vaikka ois webasto.
Tekniikkaosaston oppikokemuksena =
- Ei ole olemassa turhia lisävarusteita,
- Eikä lisävarusteita voi koskaan olla liikaa.
- Uusien lisävarusteiden laittaminen on yhteiskunnallisesti hyväksyttävää (vaikka jälkiasennuksena, ettei ketuta)
Sitten vain autokaupoille $$$$$$
Comment
-
-
Originally posted by -TapiEi. Turvalasit/pansaarilasit ovat erikseen. Tuplalasit eristävät lämpöä ja ääntä vakioita tehokkaammin. Myös huurtuminen on kuulopuheiden mukaan pienempää.
Huurtuminen on varmasti todella vähäistä.
Muistaakseni ikkunan lämmönläpäisykerroin on ~6/(lasien lkm)^2 eli yhdelle 6 ja kahdelle 1,5. Neljä kertaa pienempi lämpöhukka...G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Originally posted by alspeNuo tuplalasit olis kyllä Suomen oloihin todella asialliset. Joskus 20 asteen pakkasilla auton on aivan kylmä kun olet 15 min kaupassa. Ja mistähän lämpö karkaa...
Huurtuminen on varmasti todella vähäistä.
Muistaakseni ikkunan lämmönläpäisykerroin on ~6/(lasien lkm)^2 eli yhdelle 6 ja kahdelle 1,5. Neljä kertaa pienempi lämpöhukka...Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
-
Originally posted by KFZ-KoenigJa kesällä samat lasit eristää lämmön ulkopuolelle.Last edited by alspe; 15-06-2006, 21:01.G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostKyllähän -Tapi asensi nuo penkit (ja lasit).
Pitäisi myös nuo tuplalasit askarrella jossain vaiheessa, lasit+tiivisteet riittää?
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostAsensi koko penkit? Ajattelin asentaan pelkät hieronta systeemit penkeistä toisiin. Millainen tuo jakkaran pers'osa on purkaa ja meneekö nestepussit bolt-on vai pitääkö vaihtaa koko tyynyosa?
Pitäisi myös nuo tuplalasit askarrella jossain vaiheessa, lasit+tiivisteet riittää?
Laseista en enää muista, niissä taisi olla joku muukin juttu (se muovikehys?), mutta oliko se vain takana ja silloin jos takaovissa on aurinkoverhot.
Comment
-
Comment