Originally posted by Hemi
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Ilmastoinnin flekti
Collapse
X
-
Originally posted by HemiEn kyllä ole millään saanut näitä uudempia flektejä pyörähtämään vaikka minkälaisia kytkentäyhdistelmiä on yritetty? Pienen nytkäyksen saa kyllä aikaiseksi, mutta ei pyörimään. Ei tällä nyt muuten mitään merkitystä, mutta aina pitää myytävä "ropelli" testata omassa kiesissä ennenkuin uskaltaa toimivana pistää eteenpäin?
Vanhempi systeemi:
Ei rahaa ostaa uudempaa tai tuunata vanhaa? Se on siis old school!
Comment
-
-
Originally posted by AC-CarsystemsPitäisi ehdottomasti pyöriä helposti. Jos takkuilee niin todennäköisesti laakerilla tullut kilometrit täyteen. Meidän kauttamme saa uusia flektejä.F11 530dA xDrive M-sport -13
Ex:E39 525i Touring M-sport -03
Ex: E38 740iA -98
Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
Ex: E39 523i -96
Ex: E34 520i -89
Comment
-
-
Originally posted by Shadow-lineVaihdoin flektin etuvastuksen, nyt löytyy 2 puhallin nopeutta kun oikosulkee syylärin anturille menevä piuhan. Käytännössä en ole päässyt kokeileen, kun kylmäaineet uupuu. Mutta ensiviikolla nähdään, kuinka pyörii ajossa....
Comment
-
-
Ei.... Tai toki pystyy mutta sitten menee koko auton+moottorin vesikiertojärjestelmä pumppuineen+syyläri+kaikki keulan muovit+nippelit +laatikon lauhduttimet,ym,ym uusiksi. Samalla toki pitäisi vaihtaa koko moottori moottorinohjauksineen jonka jälkeen vaihtoon menee myös laatikko ohjauksineen. Mittaristot ja kakki elektroniikka+koko auton sähköjärjestelmä menee vaihtoon....jne,jne...
9/98-uudemmassa kun ei ole käytännössä yhtään samaa nippelä vanhempien kanssa mm.konehuoneessa eikä sähköissä.
Comment
-
-
Originally posted by Shadow-lineKylmäaineet laitettu, flekti lähtee hissukseen pyöriin kun ilmastoinnin laittaa päälle. Senverran viilee ulkoilma, että ei päässy nurkka-ajossa tyyppaan, pelittääkkö flekti silloin(paineen nousu).
Anyway, uskoisin että järjestelmä toimii niinkuin se on suunniteltukin!Ex-525TDSa Touring -98
Ex-MB E220T CDi -02
E61 520D -09
F11 518d -16
Comment
-
-
Uppia...Lakannu pyörimästä flekti sillä 1-nopeudella(todella hidas), toista etuvastusta katsottaessa ulkokuori "muuttunut" ihan kuparin väriseksi, vrt. toiseen vastukseen, joka täysin musta(uutena siis mustat). Tää toinen nopeus toimii hienosti, eli just esim. helteellä nurkka-ajossa jne.
Taitaa olla toi flektin hivenen takkuava pyöriminen syy vastuksen "palamiseen", i think so? Tosin varmaan käytännön merkitystä tolla 1-nop. ei ollut, mitä se mulla pyöri..
Vanhat risat vastukset olivat molemmat tismalleen tuollaisia kuparin värisiä.
Noooh, ainaskin nyt lähemmäs +30 asteen helteellä paikallaan ollessa flekti tuntuu pyörivän lähes yhtä soittoa ja kylmää pukkaa hienosti!
Comment
-
-
Bentleyn manuaalin mukaan hidas_nopeus lähtee päällä kun nesteen lämpötila on 91 astetta ja nopea_nopeus 104 asteessa(celsiusta)ex. 316i e36 1991
ex. 318iS Coupe e36 1992
ex. 528iA Touring e39 1997
ex 316i e30 1990, vaimon
ex. X5 4.4i e53 2001
ex 316 e46 2003, vaimon
525iX e60 2008
Z4 e85 2003, vaimon
Comment
-
Comment