turhaaa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39:iin jälkiasennus vakionopeudensäädin
Collapse
X
-
Originally posted by buksin-1 View PostNappipaneelit ja johtosarja, ohjelmointia ei tarvi tehdä♦♦♦ Pohjanmaa Connection ♦♦♦
Comment
-
-
Originally posted by Kusilaitu View PostLöytyskö mitään kuvia mihkä tuo johtosarja menee kiinni, jos sen kävis yhestä purkuautosta nyppimässä. Tai sitten varaosanro? Slipringi tuolla ratissa on varmaan valmiina?
Asennuohjeet A4:lla voi pyytää samalla esim. merkkiliikkeestä.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by buksin-1 View PostAika hankala on ehjänä purkaa sellaisen "valmiin" johtosarjan varsinkin, jos siinä autossa on tehtaalta asti ollut vakkari. Tuolla nrolla saa valmiin johtosarjan 61 12 0 022 875, slipring on jo olemassa.
Asennuohjeet A4:lla voi pyytää samalla esim. merkkiliikkeestä.♦♦♦ Pohjanmaa Connection ♦♦♦
Comment
-
-
Originally posted by Kusilaitu View PostRattipaneeli menee varmaan E46sta?
From 12/95 to 09/96 the steering wheel controls connected to a separate control unit mounted under the dash via 3 wires, which sent out the IBus data on one wire and the cruise control data on another.
From 09/96 to 03/99 (end of production of the type of steering wheel and slipring that will fit an E36) all the electronics were moved into the button housings on the wheel itself, having IBus and cruise data outputs directly, with two slight variants.
1) From 09/96 to 09/97, the steeing wheel button for "cruise off" was marked with an "O" only, it was used with a separate "cruise on" switch on the dashboard.
2) From 09/97 to 03/99, the steering wheel button for "cruise on/off" was marked "I/O" and the separate "cruise on" switch was deleted.
Comment
-
-
Originally posted by comanche View PostEi ole vikaa paikannettu :(. Auto seisonnassa talven, menen luetuttamaan koodit ja livedatan sitten kun on taas ajossa.
Tässä on nappiratin retrofit johtosarjan varaosanumero: 61 12 0 022 875. Itse hain Keravan Autosalpasta, saa kaikkialta missä myydään BMW:tä.'01 E39 520iA
Comment
-
-
Tämä ketju ja monta jenkkifoorumia luettu MUTTA en ole vieläkään löytänyt selkeästi mitä tarvitaan 03/98 autoon 523i vakionopeudensäätimen jälkiasennukseen sekä monitoimiratin.
Ainakin:
Se vakkarin moottori (actuator) konetilaan vaijerilla
Bägi monitoimitoiminnoilla (autossa perus nelipuolainen ruori ilman hienouksia)
Slipring
Jotain johtosarjoja?
Mitä muuta?
Onko helpoin ottaa kaikki tarvittava jostain luovuttaja-autosta vai miten? Ilmeisesti vuosimalleissa 96-97 osassa on se vakkarin päällelaittonappi kojelaudassa, sopiiko osat myös sellaisesta?
Jos joku on homman tehnyt ja tuntee, neuvot olisivat tervetulleita. Epäilen että yksi Suomen parhaimmassa kunnossa olevista pre-FL E39:stä, ansaitsisi mielestäni vakkarin.
Comment
-
-
Originally posted by juki150 View PostEdelliseen viestiin vastausta edelleen odotellessa. Auto edelleen siis 02/98 523i. Ratti on nyt hankittu samanikäisestä, kolmipuolainen sport-ratti monitoimitoiminnoilla.
Olisiko pelkät radion napit helppo saada toimimaan tähän rattiin jos cruisen jättäisi laittamatta?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Comment