Varmaan ihan toimiva noinkin mutta ihmetyttää tuo isohko työmäärä sen suhteen että on pitänyt tuoda nuo plus ja miinus konehuoneeseen vaika itse Ctek on parhaassa paikassa eli repsikan jalkatilassa josta olisi matkaa sulaketaululle vain parikymmentä senttiä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Webasto + CTEK
Collapse
X
-
Originally posted by -Tapi View PostVarmaan ihan toimiva noinkin mutta ihmetyttää tuo isohko työmäärä sen suhteen että on pitänyt tuoda nuo plus ja miinus konehuoneeseen vaika itse Ctek on parhaassa paikassa eli repsikan jalkatilassa josta olisi matkaa sulaketaululle vain parikymmentä senttiä.-530 d touring automaatti -02 237 tkm-
Comment
-
-
Originally posted by -Tapi View PostVarmaan ihan toimiva noinkin mutta ihmetyttää tuo isohko työmäärä sen suhteen että on pitänyt tuoda nuo plus ja miinus konehuoneeseen vaika itse Ctek on parhaassa paikassa eli repsikan jalkatilassa josta olisi matkaa sulaketaululle vain parikymmentä senttiä.
Comment
-
-
Originally posted by dhr View PostOnkos tuohon sulaketaulukytkentään joku tehnyt ohjeita jossain?---
Comment
-
-
Originally posted by dhr View PostOnkos tuohon sulaketaulukytkentään joku tehnyt ohjeita jossain?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostNiin periaatehan oli kerrottu jo tässä samassa topikissa kaksi sivua taaksepäin. Hifi-versiossa pinnin hankkiminen lienee hankalin osuus. Tai sitten tekee semi-kötöstellen, että juottaa johdon lattasulakkeen toiseen jalkaan varoiksi kutistesukalla suojaten. Sitten pujottaa kaapelin tyhjän sulakepaikan läpi painaen sulakkeen paikalleen ja liittää laturin plussaan. Virtakiskon puoleinen pinni on valmiina tyhjässäkin sulakepaikassa.
Comment
-
-
Te, jotka olette laittaneet e39 defan akkulaturin, niin mihin olette sen fiksusti sijoittanut, omani on -00 530d? Pistoke/virtapiuha ovat vänkärin puolella. Kyseessä tämä malli http://www.polarautovaruste.com/shop...n_0711_97b.jpg
e: asennettu ja kokemuksien keruu alkaa....Last edited by Nisti; 02-02-2009, 00:10."MURPHY'S LAW"
"Whatever can go wrong will go wrong,
and at the worst possible time,
in the worst possible way"
Comment
-
-
Laitoin omaan 530d:hen Bosch s6 95ah agm akun ja Ctek 7A laturin. Kannattaako tuota akkua latailla laturin lumihiutale vai normaaliasennolla. Löysin kahdenlaista tietoa asiasta ja ohjekirjassakaan ei mielestäni sanota tuota kovin selvästi. Olen varmuuden vuoksi käyttänyt normaali asentoa, mutta täyttyykö akku tuolla tarpeeksi?
Comment
-
-
Originally posted by AnttiHi View PostLaitoin omaan 530d:hen Bosch s6 95ah agm akun ja Ctek 7A laturin. Kannattaako tuota akkua latailla laturin lumihiutale vai normaaliasennolla. Löysin kahdenlaista tietoa asiasta ja ohjekirjassakaan ei mielestäni sanota tuota kovin selvästi. Olen varmuuden vuoksi käyttänyt normaali asentoa, mutta täyttyykö akku tuolla tarpeeksi?
Lumihiutaleen mode on yleensä sellanen ylläpito lataus.
Normi asennossa laturi voi tarvittaessa tyrkätä tuon 7A ja varmasti akku täyttyy esim. yön aikana.
Tuskin kuitenkaan "ylilatautuu" ja alkaa kiuhuun tai vastaavaa. Sen verran viisaita nyky laturit ovat.
Lumihiutale modella saattaa antaa 1-2a.
Jos esim. akun varauksesta puuttuu vaikka 10 amppeeria niin lumihiutale modella lataukseen menee n. 10tuntia.
Comment
-
-
Niin, ctek kyllä osaa vaihtaa itsensä ylläpitolataukselle kun akku on täysi.
Mitenhän lie tuo Ladac Handy 70, kun tarjottiin tosiaan paikallisesta 70euron hintaan; http://www.kaha.fi/kahaweb/category.php?cid=442Last edited by zener; 18-12-2009, 17:16.
Comment
-
-
Kiitos näistä vastauksista, mutta en vieläkään oikein saanut vastausta kysymykseen. Tuo ctek:hän lataa lumihiutalemodilla 14,7v ja normaaliasennolla 14,4v jännitteellä ja max 5A virralla. Siis onko 14,7v jännite liikaa kyseiselle Agm akulle? Tuo asentohan on tarkoitettu normaaliakun lataukseen talviolosuhteissa.
Comment
-
Comment