Kukkaan ei tiijjä mittää kellä ollu ongelmaa sulake nro 4 kanssa?
E39 sulakekaavio + virrat katoaa
Collapse
X
-
Löytyiskö E39 530dA ´99 englannin kielistä sulakekaaviota, ei tuo saksa oikein taivu..?Last edited by hjenkka; 01-03-2017, 16:46."Toyota Hybrid ostettu, taivaspaikka ja ikuinen viattomuus saavutettu"
Vs1400 Intruder
Ex:
F11 530dA xDrive
E60 523iA
E39 520i Sedan
E39 530dA Touring
E39 528iA Sedan
E46 318i Sedan
E39 523i Sedan
E36 316i Sedan x2
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostEiks noin uudessa se 4 oo general moduulin sulake. Nukahtaako auto?
Ja hanskalokeron valo ainakin sammuu kun riipaisee sulakeen irti.
Comment
-
-
Originally posted by jantsu78 View PostVirrat katoaa uudesta akusta. Yleismittaria ei ole just nyt tähän hätään saatavana, joten testailin yksinkertaisesti polttimolla.
Sulake 4 näyttää haukaavan eniten virtaa lepotilassa. Kun sulake on irti, ei poltin pala lepotilassa -> sulake takaisin, lamppu palaa lepotilassa.
Eikö tämä ole hanskalokeron ja takaluukun sulake? ko. lamput eivät kuitenkaan pala, kun luukut ovat kiinni. Mistähän osaisi etsiä vikaa, luukun johtosarja kenties?
Auto käynnissä lataus muistaakseni 14,36V, joka tapauksessa näytti normaalille. Auto sammuksissa jännite 12,65V.
Akku siis taitaa olla sökö, tosin autolla ei ole ajettu koko talvena ja latasin sen "täyteen" ylläpitolaturilla sen jälkeen kun eka kerran oli purkanut tyhjäksi. Niinköhän tuo hajos heti kun kerran pääsi imasemaan tyhjäksi?
Comment
-
-
Originally posted by jantsu78 View PostMittasin virrankulutuksen. Kaikki sulakkeet kiinni, lepotilassa kulutus 0,24A.
Auto käynnissä lataus muistaakseni 14,36V, joka tapauksessa näytti normaalille. Auto sammuksissa jännite 12,65V.
Akku siis taitaa olla sökö, tosin autolla ei ole ajettu koko talvena ja latasin sen "täyteen" ylläpitolaturilla sen jälkeen kun eka kerran oli purkanut tyhjäksi. Niinköhän tuo hajos heti kun kerran pääsi imasemaan tyhjäksi?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostMuistelisin, että maksimi kulutus levossa olisi 20mA eli 0,02A. Sulla siellä joku vie ihan kohtuu reippaasti nyt virtaa. Viikossa 100Ah akusta tuo tyhjentää jo puolet.
Comment
-
-
Originally posted by jantsu78 View PostNo niin. Kaikki sulakkeet irti hanskalokerosta ja peräkontista. Myös siilen johto irti. Kulutus 0,24A.
Oliko jossakin maton alle vielä sulakkeita niin repäsen nekin irti.
Location of the fuse boxes:
- Passenger side e-box (under the cabin filter housing).
- Glovebox
- Under front passenger seat (under carpet).
- Trunk batterybox (above the battery)
Comment
-
Originally posted by jantsu78 View PostKävinpä taas ropeltamassa. Akulta lähtevä ohuempi plus-kaapeli syö virran. Pelkkä paksu kaapeli kiinni -> kulutus 0A. Pelkkä ohut kaapeli kiinni, kulutus 0,24A.
Mihin tämä kaapeli menee?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostIsossa kaapelissa on vain startti ja laturi, kaikki muu on sen pienen perässä.
edit: Sulake 105 vie virran. Auxiliary heater -> http://fusesdiagram.com/bmw/fuses-an...bmw-5-e39.html
Webasto? Mutta eihän tässä vehkeessä ole Webastoa.
Meneekö tästä samasta F105 siis myös sulakkeelle F75 (AC condenser blower motor/engine coolant blower motor)?Last edited by jantsu78; 02-03-2017, 18:40.
Comment
-
Comment