memebuy23buy

E39 sulakekaavio + virrat katoaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Muurahainen
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2006
    • 9194
    • Nurmijärvi

    #46
    Originally posted by jantsu78 View Post
    Kävinpä taas ropeltamassa. Akulta lähtevä ohuempi plus-kaapeli syö virran. Pelkkä paksu kaapeli kiinni -> kulutus 0A. Pelkkä ohut kaapeli kiinni, kulutus 0,24A.

    Mihin tämä kaapeli menee?
    Odotithan että auto nukahtaa ennen mittausta?

    Comment

    • jantsu78
      Bimmer Rookie
      • Jun 2004
      • 54
      • -

      #47
      Originally posted by Muurahainen View Post
      Odotithan että auto nukahtaa ennen mittausta?
      Tottakai, on tässä sen verran mittailtu jo. Tuossa ylempänä jo löytyi mihin virta katoaa, tosin en tiedä mikä on syypää.

      Comment

      • HTK12
        BTCF Member
        • Jul 2011
        • 10946
        • Joensuu

        #48
        Originally posted by lihakimpale View Post
        Ite vasta mittailin. Ovet ei-lukossa ilman hälyä 10-20mA ja ovet lukossa häly päällä huiteli 30-40mA välillä.
        Muistin väärin tuon lukeman, WDS sanoo seuraavaa:

        Setpoints
        Depending on the vehicle equipment, the closed-circ
        uit current can reach the following maximum values
        16
        minutes after turning off the ignition and arming t
        he vehicle:
        Series E36: 30 mA
        Series E38: 50 mA
        Series E39: 40 mA
        Series E46: 40 mA

        Eli 40 mA on maksimi mitä auto saa viedä nukkuessaan.
        e39 540iA E85

        Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
        Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
        Retrofit ym. koodaukset (BMW)
        Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
        INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
        Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

        Comment

        • peto2
          BTCF Member
          • Jan 2007
          • 8282
          • Järvikylä (Nakkila)

          #49
          Originally posted by jantsu78 View Post
          No mutta, kaikki sulakkeet on irti, mihin voi virta mennä?

          edit: Sulake 105 vie virran. Auxiliary heater -> http://fusesdiagram.com/bmw/fuses-an...bmw-5-e39.html
          Webasto? Mutta eihän tässä vehkeessä ole Webastoa.

          Meneekö tästä samasta F105 siis myös sulakkeelle F75 (AC condenser blower motor/engine coolant blower motor)?
          Laitappa ilmoille auton tarkka malli.. on vähän vaihtoehtoja..

          F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
          ex:
          E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
          Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
          Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
          Nakkaa privaa jos tarvetta.

          Comment

          • jantsu78
            Bimmer Rookie
            • Jun 2004
            • 54
            • -

            #50
            Originally posted by peto2 View Post
            Laitappa ilmoille auton tarkka malli.. on vähän vaihtoehtoja..

            528i -01 (12/00 käyttöönotto) m-sport individual automaatti sedan. Tarvitko muuta tietoa?

            Comment

            • peto2
              BTCF Member
              • Jan 2007
              • 8282
              • Järvikylä (Nakkila)

              #51
              Originally posted by jantsu78 View Post
              528i -01 (12/00 käyttöönotto) m-sport individual automaatti sedan. Tarvitko muuta tietoa?
              Tämä riittää. Siellä on perässä se F75 jonka perässä sähköflekti. Sähköflekti alkaa usein vikaantuessaan kuluttamaan virtaa sammuksissakin.
              F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
              ex:
              E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
              Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
              Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
              Nakkaa privaa jos tarvetta.

              Comment

              • jantsu78
                Bimmer Rookie
                • Jun 2004
                • 54
                • -

                #52
                Aivan, niinpä vähän arvelinkin. Tulee pieni purkuhomma siis eteen. Onko F75 sulake hanskalokeron takana niin tsekkaan nyt senkin vielä?
                Last edited by jantsu78; 02-03-2017, 19:56.

                Comment

                • peto2
                  BTCF Member
                  • Jan 2007
                  • 8282
                  • Järvikylä (Nakkila)

                  #53
                  Originally posted by jantsu78 View Post
                  Aivan, niinpä vähän arvelinkin. Tulee pieni purkuhomma siis eteen. Onko F75 sulake hanskalokeron takana niin tsekkaan nyt senkin vielä?
                  Kyllä. Se on 50A ja muistaakseni semmoinen isomman mallinen sulake.
                  F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                  ex:
                  E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                  Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                  Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                  Nakkaa privaa jos tarvetta.

                  Comment

                  • jantsu78
                    Bimmer Rookie
                    • Jun 2004
                    • 54
                    • -

                    #54
                    Originally posted by peto2 View Post
                    Kyllä. Se on 50A ja muistaakseni semmoinen isomman mallinen sulake.
                    Kiitos avusta. Pitää alkaakin metsästämään flektiä seuraavaksi.

                    Comment

                    Working...
                    X