Originally posted by Laku
View Post
E39 peruutustutka ei toimi
Collapse
X
-
Originally posted by Thuppu View PostNiin no, eihän sen käynnissä tarvi olla. Riittää kun virrat ja pakki on päällä.*aivan totaalisen nolona*
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Joskus saattaa myös olla mahdotonta tutkia sitä tuolla konstilla jostain syystä.. Varmistaa kannattaisi kuitenkin koodien luvulla.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by AkiV View Postnäkyykö piuhat puskurin alta vai miten noitten vaihto etenee?
tarviiko puskuri irrottaa kokonaan?
taitaa olla kontaktivikaa mulla eli pitäs se piuhotus tutkia... kai sen löytä kun lähtee pyllisteleen puskurin alle? :thinkBMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Vielä peruutustutka toimii, mutta miten on voiko noin e39 touringin vm.-99 puskurissa olevia antureita maalata puskurin sävyyn? Tällähetkellä on kuin kaksi finniä puskurissa. Joissakin olen nähnyt maalattuja antureita, mutta onnistuuko tuo ihan kotioloissa?
Miten reunassa olevat listoihin kiinnitetyt anturit lähtevät irti? Pitäisi vaihtaa vanhojen kromilistojen tilalle shadowline listat niin joutuu nuo irrottamaan. Kysytään vielä samalla, että miten listat irtoavat puskurista? Jostain luin, että myös keskeltä on irroitettava touringin puskurin päällä oleva leveämpi lista ennenkuin sivulistat lähtevät irti.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by Rado View PostMiten facelift touringin taka peruutustutkat puretaan?
Keskimmäinen "tutka" rikki joten voiko jotenkin "kaivaa" esiin vai pitääkö koko puskuri repiä irti?BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by Rado View PostEikö jossain topikissa sanottu että anturiin pääsee käsiksi ilman purkua altapäin?
Kumpi on todennäköisempää: Anturi on rikki vai hapettunut liitos?
Liitokseenko pääsee altapäin muttei anturia pysty sitäkautta repiä irti?
Uskon enemmän anturivikaan kuin hapettumaan mutta molemmat toki mahdollisia.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Itsellä kanssa samanlaista ongelmaa ilmentynyt parin päivän aikana. Eilen liikkeelle lähtiessä, tarkemmin sanoen peruuttaessa, alkoi piippaamaan ilman syytä ja piippaili koko eilisen päivän.
Tänään kun aamulla lähdin ajamaan niin peruutustutka toimi ihan normaalisti, kun pääsin kaupungille ja moottori lämpesi niin alkoi taas pitämään piippaamista.
Testasin kädellä sensorit ja näyttäisi jokainen toimivan (testasin aamulla jolloin toimi normaalisti ja nyt myöhemmin kun piippasi niin testasin uudestaan ja toimi hyvin kaikki vieläkin).
Ilmeisesti siis kyseessä johtosarja. Miten tuohon pääsee nyt sitten käsiksi ja onko kuinka kallis uusia vai pystyykö "kikkailemaan" jotenkin?Skoda Fabia 1.4 TDI sport -08
Ex: Peugeot 406 coupe 2.0i -99
Ex: Fiat Punto -02
Ex: Kawasaki versys -07
Ex: Honda CBR 600 F -03
Ex: BMW 530i e39 -02
Ex: Ford Mondeo 2.0 clx -93
Ex: Fiat barchetta -95
Comment
-
Comment