Valmistettu ilman läppiä. Läpät tuli automaatteihin muistaakseni 04/2000=>.
Oma auto 12/99.
03/2000
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Onko joku vain putsannut läpät ja jättänyt egr tukkimatta? Jos on niin millä aineella putsattu?
Jep eli nyt voin nukkua taas rauhassa.... Läpät poistettu 330dat aj. 114tkm. EGRää ei tukittu koska se oli operaation suorittaneen liikkeen mielestä aivan turha toimenpide. Läpät eivät vaikuta EGR:än toimintaan vaan ainoastaan tomaatin vaihtamiseen (en kyllä huomannut MITÄÄ eroa). Liikkeessä sanottiin että ko. operaatio pitäisi tehdä KAIKILLE automaatti diesel bemareille, mutta kaikki ei sitä usko. Itselleni asia oli selvä kun ostin autoa, jos ostan tomaatin-> läpät veks! Autossa en ole huomannut mitään eroa, kulkee kun perkele ja vaihtaa aivan samalla tavalla kuin ennenkin!
g30 530e iPerformance
g31 520 xda Sport edition touring
f20 120da Sport edition
f30 320da Sport edition
ex f31 318da M-SPORT LCI touring
ex f11 520 xda LCI touring
ex f11 530 xda touring
ex e90 316d sport
ex f30 318 da
ex f31 320 da touring
ex e91 318i LCI touring
ex e61 525ia touring
ex e46 330da touring
ex e39 520i touring
onko tuo läppä ongelma ainoastaan 3.0 dieselin ongelma vai löytyykö samaiset läpät"pikkulohkosta" 2.5 dieselistä automaatilla varustetuista?itsellä tuo m57 moottori omegan nokalla ja ajattelin kysyä sitä täältä "asiantuntijoilta",koska opeli foorumilta ei tuntunut vastausta löytyvän.
onko tuo läppä ongelma ainoastaan 3.0 dieselin ongelma vai löytyykö samaiset läpät"pikkulohkosta" 2.5 dieselistä automaatilla varustetuista?itsellä tuo m57 moottori omegan nokalla ja ajattelin kysyä sitä täältä "asiantuntijoilta",koska opeli foorumilta ei tuntunut vastausta löytyvän.
Taitaapi olla M51:n johdannainen se Omegan kone, ei ole sama kuin tuo 3 litrainen M57..
onko tuo läppä ongelma ainoastaan 3.0 dieselin ongelma vai löytyykö samaiset läpät"pikkulohkosta" 2.5 dieselistä automaatilla varustetuista?itsellä tuo m57 moottori omegan nokalla ja ajattelin kysyä sitä täältä "asiantuntijoilta",koska opeli foorumilta ei tuntunut vastausta löytyvän.
ei taida omegassa m57:a olla. Taitaa olla se vanhempi m51 (tds) jossa kyseisiä läppiä ei ole.
salon bmw kassassa huudettii yhteenääneen heti ku sanoin auton mallin että ei kai sul oo automaatti! sano et sieltä kannattaa heti poistaa ne läpät ja ehkä tukkii EGRkin. Onneksi manuaali. vois kyllä itekkin suorittaa tuon pesun.
Opelin uudemmassa 2.5td koneessa on myöskin ne läpät. Eli huitsin helvettiin. Niissä on myöskin Huohottimessa jokin suodatin patruuna jota muutamat taksi kuskit vaihtaa. huohottimen suodatin kun menee tukkoon niin työntää öljyt pakopuolelta pihalle. Vika löydettiin sattumalta kun lähti juurikin nuo läpät kävelemään. Meni 3 mäntää, kansi, venttiilit ja ahdin. Pitkän taistelun jälkeen saatiin moottori menemään takuuseen.
BMW:n uudemmassa 2.5 koneessa on myöskin siis nuo läpät oletettavasti
Mikäli jotain kiinnostaa tuo huohotin homma ( voi olla myöskin 530td mallissa), saattaa aiheuttaa ahtimen pöllytyksiä. SOITTAKAA METRO AUTO AIRPORTTIIN ja kysykää Mikä oli AROLAN taksissa vaihdetun huohottimen suotimen numero/hinta. Korjaamo päälikkö Jukka Nokkonen auttaa aina mielellään
Kyllähän se tiedetään että bmw:ssä on huohotin suodatin mutta ei niistä ole sen kummempia ongelmia ollut, toki sitä kannattaa vaihtaa silloin tällöin niin ei pölläyttele sitten niin pahasti, hintakaan kun ei taida olla kun 10€ pintaan.
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment