En tiedä huomasitko mutta tossa mun linkkamassani setissä on kolme paria sulkia, 16€/pari jää maksamaan toimitettuna. Jos alle puolet siitä vielä niin menee halvaksi
Ai kolme paria? No sitten...en huomannut tosiaankaan. Sitten ollaan hybroxien kanssa aikas lähellä.
Laitetaas vähän kestotestin tuloksia, eli nuo Goodrainit tuli tilattua 6 vuotta sitten, kuskin puoli pyyhkii edelleen hyvin, matkustajan puoli alkaa olla loppu. Autolla ajettu kesäisin tuon jälkeen about 35tkm yhteensä. Tilasin just uudet ebaystä 24€ rahteineen. Mulle parhaat sulat e39:siin vrt. Valeo ja orkkis.
Mulla on ollu Goodrain pyyhkimet varmaan 5 vuotta ja 40tkm ja vielä pyyhkii hyvin. Näitä ei taida enää olla tarjolla? Äsken yritin etsiä ja ei löytynyt.
Hybroxit saa alle puoleen hintaan tuosta ja on takuulla hyvät.
Linkkiä? En ebaystä löytäny.
En tiedä huomasitko mutta tossa mun linkkamassani setissä on kolme paria sulkia, 16€/pari jää maksamaan toimitettuna. Jos alle puolet siitä vielä niin menee halvaksi
Omaan vessaan Autolasikeskus vaihto sulat 2016 tuulilasinvaihdon yhteydessä, pyyhkii semihyvin vieläkin mutta joutu _taas_ vaihtamaan lasin niin aattelin ostaa uudet.
Vai pitäiskö hakee metallirunkoset Boschit suoraan Motonetistä?
Olisin viime lauantaina ostanut Airport Metro autosta orkkikset, mutta lauantaisin ei voi ostaa varaosia, nähtävästi vain autoja. Laitoin juuri nuo rungottomat tilaukseen, nähtävästi viimeinen pari tuolta myyjältä. Reilut 30 euroa rahteineen suomeen.
Laitetaas vähän kestotestin tuloksia, eli nuo Goodrainit tuli tilattua 6 vuotta sitten, kuskin puoli pyyhkii edelleen hyvin, matkustajan puoli alkaa olla loppu. Autolla ajettu kesäisin tuon jälkeen about 35tkm yhteensä. Tilasin just uudet ebaystä 24€ rahteineen. Mulle parhaat sulat e39:siin vrt. Valeo ja orkkis.
Se klonksuu siksi kun varsi on väleytynyt. Eli tuosta mistä toi ukkeli pitää kiinni. Pikakorjaus: Laita ohkanen rautalangan pätkä sinne tapin ja pyyhkijän reijän väliin ja jos klonksunta lakkaa, niin sitten uutta vartta tilalle tai vanhaan hitsaa reijän tukkoon ja poraa uuden tiukan reijän.
Tai niinkun mulla teki, nii väljää oli kuvassa ihan vasemmalla, varren päässä. Pikakorjaus: purista pihdeillä päätä hieman kasaan.
Mitä kaikkea osaa pitää vaihtaa, kun kuskin puolen pyyhkijä "lonksuu" yläasennossa suuntaa vaihtaessaan?
Se klonksuu siksi kun varsi on väleytynyt. Eli tuosta mistä toi ukkeli pitää kiinni. Pikakorjaus: Laita ohkanen rautalangan pätkä sinne tapin ja pyyhkijän reijän väliin ja jos klonksunta lakkaa, niin sitten uutta vartta tilalle tai vanhaan hitsaa reijän tukkoon ja poraa uuden tiukan reijän.
Viimeksi ostin Motonetistä Valeon sulat ja niihin olen ollu tyytyväinen...on ollu kiinni jo ainakin vuoden, ellei jopa 2 ja vieläkin toimii ihan hyvin.
Boschit menee alle vuodessa huonoksi ja jättää rantua melkeepä heti uutena.
HÄH
Sulla on käynyt tuuri noitten Boschin kans!!!
Mulla ei kestänyt kunnolla kuukautta, meni mätänetis takuuna toisen merkkisiin
Yks on kanssa se nesteen suhtkoht tuore "pro" pesuneste. Helvetin kallista, 20e oisko ollut 4l(?) pönttö, mutta pesee kunnolla ja mainospuheillekkin on jotain katetta. Ihan kun olisi 5sateesta tai vastaava pinnote lasilla, eikä hirveästi tarvii pyyhkijöitä heilutella. Tehopesusäiliöön sitten vaikka itikka lasolia tai muuta mitä tykkää, niin aika hyvä yhdistelmä jo.
Toki halvemmalla pääsee, kun pinnottaa lasin ja käyttää tavallista pesuainetta, mutta näin laiskalle tuo sopii. Eipä sitä lientä niin paljoo kulu, että maailma siihen kaatuis vaikka hävyttön litrahinta onkin.(tosin välillä lorahtaa sekaan muutakin, jos sattuu yli jäämään muista hommista)
Pitäis kanssa keväällä harkita sulkien vaihtoa... Tuntuu vaan, ettei varret enää paina sulkaa lasiin niin kovaa, kun sietäisi. Varsikin on aika jämptin olosta tavaraa, mutta kai sitä voisi irrotettuna koettaa taivuttaa hivenen?
Leave a comment: