memebuy23buy

E39 pyyhkijänsulat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • TheRipper
    replied
    Originally posted by MaxSound View Post
    Vaihda Valeon sulat niin ongelma poistuu.

    Minä kokeilin myös noita Hybroxeja, ja olivat kyllä toivottoman surkeat. Vänkärin sulka oli hyvä, mutta kuskinpuoli jätti rantua jo uutena ja oli päästään niin paksu että hipoi pyyhkijänvarteen kiinni ja äänteli.

    Nakkasin Hybroxit roskapönttöön, kipaisin Motonetistä e39 mallikohtaiset Valeot ja pari vuotta menty ilman ongelmia.
    Ja paskan kikkarat. Täällä jo toiset Hybroxit käytössä ja aivan loistavat sulat varsinkin hintaansa nähden.

    Nuo valeot nyt on semmosta kuraa että oksat pois. Hyvä jos vuotta kestävät ilmat että muuttuvat pomppiviksi kivisiivuiksi mitkä ei pyyhi edes persettä.

    Varmaankin kyllä näin halvoissa hieman on enemmän laatuvaihteluita kuin noissa kalliimmissa missä kaikki on kelvotonta.

    Leave a comment:


  • Jani_88
    replied
    Joo mulla oli tommoset hybroxit kiinni kun sigun auton hain... seuraavana päivänä motonettiin ja RUNGOLLISET valeot kiinni, ja toimii. Rungottomat sulat toimii tasan yhdessä paikassa, roskapöntössä.

    Leave a comment:


  • TJJ
    replied
    Originally posted by MaxSound View Post
    Vaihda Valeon sulat niin ongelma poistuu.
    Minun muistikuva Motonetin Valeoiden pyyhintäjäljestä ei ole kovin positiivinen ja taisipa vielä matkustajan puoleinen sulka olla liian pitkä (tai ainakin meni tosi lähelle lasin reunatiivistettä). Saatan toki muistaa väärin..

    Leave a comment:


  • MaxSound
    replied
    Originally posted by TJJ View Post
    Kuskinpuoleinen sulka (Hybrox) jättää aika leveää raitaa yhteen kohtaan, välillä myös hiukan toiseenkin kohtaan. Sulan vaihto ei auta, tuulilasi on vaihdettu kesällä. Onko kokemusta mistä tuo johtuu?

    Onkohan pyyhkijän varren jouset hyytyneet? Niitä ei saa uusina vaan menisi koko varsi vaihtoon... Vai auttaisiko varren vääntäminen?
    En ole varren kohdistuskulmaa yrittänyt muuttaa, siihen taitaa BMW:llä olla tarkat ohjeetkin. Mutta voisiko se edes tuohon auttaa?
    Vaihda Valeon sulat niin ongelma poistuu.

    Minä kokeilin myös noita Hybroxeja, ja olivat kyllä toivottoman surkeat. Vänkärin sulka oli hyvä, mutta kuskinpuoli jätti rantua jo uutena ja oli päästään niin paksu että hipoi pyyhkijänvarteen kiinni ja äänteli.

    Nakkasin Hybroxit roskapönttöön, kipaisin Motonetistä e39 mallikohtaiset Valeot ja pari vuotta menty ilman ongelmia.

    Leave a comment:


  • Proppu
    replied
    Hmm Hybroxin paketissa oli kuva lisäsovitteista (kuva liitteenä) mutta näitä ei tullut mukana.
    Hybroxin sovitepalan muovitapit ovat liian ohuet varren reikiin ilman kuvassa olevia lisäsovitteita.
    Ratkaisin asian käyttämällä Goodrainin sovitepalat, Hybroxit naksahti näihin kiinni nätisti.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • TJJ
    replied
    Kuskinpuoleinen sulka (Hybrox) jättää aika leveää raitaa yhteen kohtaan, välillä myös hiukan toiseenkin kohtaan. Sulan vaihto ei auta, tuulilasi on vaihdettu kesällä. Onko kokemusta mistä tuo johtuu?

    Onkohan pyyhkijän varren jouset hyytyneet? Niitä ei saa uusina vaan menisi koko varsi vaihtoon... Vai auttaisiko varren vääntäminen?
    En ole varren kohdistuskulmaa yrittänyt muuttaa, siihen taitaa BMW:llä olla tarkat ohjeetkin. Mutta voisiko se edes tuohon auttaa?

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by Proppu View Post
    Itsellä nähtävästi Goodrainin rungottomat sulat nyt kiinni (ohessa kuva).
    Tilasin e39 mallikohtaset Hybroxit, mukana ei tullu mitään välisovitepaloja. Lukitustapit Hybroxeissa ovat liian pienet vs Goodrain.
    Puuttuuko tuosta varresta joku orggis kiinnitysosa että saan Hybroxit kiinni?
    Ei puutu. Hybrox tulee kiinni suoraan tuohon pyyhkiän varteen ilman mitään soviteosia.

    Leave a comment:


  • Proppu
    replied
    Itsellä nähtävästi Goodrainin rungottomat sulat nyt kiinni (ohessa kuva).
    Tilasin e39 mallikohtaset Hybroxit, mukana ei tullu mitään välisovitepaloja. Lukitustapit Hybroxeissa ovat liian pienet vs Goodrain.
    Puuttuuko tuosta varresta joku orggis kiinnitysosa että saan Hybroxit kiinni?
    Attached Files

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Nyt antautui kuskin puolen Hybrox...

    Reilun 1,5 vuotta kesti ja hintaa tosiaan oli se alle 20€ posteineen joten kyllä lähtee uudet samanmoiset taas tulemaan sen verta tyytyväinen kuitenkin täytyy olla ja pyyhintätulos pysyi mainiona loppuunasti eikä mitään ääntelyä tms.

    Leave a comment:


  • zeniitti
    replied
    Vastataan itse. Eli tilasin nuo ebaysta ja hyvin pelaa. Mukana tuli kuvan mukaiset kiinnikkeet. Meni tosin ilman kiinnikkeitä suoraan ainakin e46, Transporter T5 ja Civic VIII. Hyvin myös pyyhkii.

    Leave a comment:


  • zeniitti
    replied
    Osaako joku sanoa minkälaiset kiinnikkeet on näissä Hybroxin "Multi" sulissa? Esim näissä? http://www.ebay.ie/itm/251601649870
    Pitäis neljään eri autoon tilailla ja tietty jokaisessa vähän erit kiinnikkeet. Yks on toki e46 ettei mene ihan offtopikiksi

    Onko tämän linkin kuvissa kenties johtolanka? Onko noi kaikki mahdollisia?


    Last edited by zeniitti; 27-01-2016, 20:04.

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by jannmann View Post
    Oikein kovassa sateessa tosiaan nopeuden ollessa siellä 120 paremmalla puolella rupeaa pyyhintä heikkenemään. Tosin itselle tämä ei ole ongelma kun suhaan motarilla max. kerran kuussa. Toki ne jotka päivittäin ajaa voi pitää sitä jo ongelmana.
    Itse olen erittäin tyytyväinen noihin. Talvellakin vituttaa puolta vähemmän kun jäätyvät paljon vähemmän kuin rungolliset.
    Eikä noi hypi/pompi pitkin lasia yms. muuta äänekästä paskaa vitinää.
    Harvoissa paikoissa Suomessa on tiet siinä kunnossa, että kovalla sateella kärsii kovin paljon yli 120 km/h päästellä. Noissa nopeuksissa ei nimittäin hirveän paksua vesipatjaa tarvita, että lähtee vesiliirtoon. Kuten edellä mainittu niin moisesta ongelmasta pääsee eroon kun vetäsee sopivan tuotteen lasin pintaan, jolloin ei niitä pyyhkijöitä enää noissa nopeuksissa tarvitsekkaan.

    Kuten sanoit niin talvella ovat todella paljon paremmat kuin perinteiset. Lisäksi melko edullinen, kun hinnaksi jäi ~12€/pari postikuluineen kun ( tilasin kahteen autoon kaksi paria). Motonetissä valeo pari on ~40€.

    Leave a comment:


  • Havis
    replied
    Originally posted by Kiwes View Post
    muuten ihan jees mut toissapäivänä vaihettu lasi, niin siinä paljoo paskaa vielä voi olla...
    Paskaa tulee lasille kyllä ihan hetkessä kunhan olosuhteet on otolliset. Esim. puol tuntia puun alla riittää jo kummasti. Joten tuo ei vielä asiaa kumoa.

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by jannmann View Post
    Oikein kovassa sateessa tosiaan nopeuden ollessa siellä 120 paremmalla puolella rupeaa pyyhintä heikkenemään. Tosin itselle tämä ei ole ongelma kun suhaan motarilla max. kerran kuussa. Toki ne jotka päivittäin ajaa voi pitää sitä jo ongelmana.
    Itse olen erittäin tyytyväinen noihin. Talvellakin vituttaa puolta vähemmän kun jäätyvät paljon vähemmän kuin rungolliset.
    Eikä noi hypi/pompi pitkin lasia yms. muuta äänekästä paskaa vitinää.
    Mutta jos käyttää 5-sateesta niin eihän noissa nopeuksissa tarvitse pyyhkimiin kajotakaan!

    Leave a comment:


  • Kiwes
    replied
    Originally posted by Havis View Post
    Kaikkee kärpäsen paskaa ja lehtipuiden räkää mikään sulka ei irrota ihan noin vaan. Joskus se lasi vaan vaatii esim hyttyssienellä läpikäynnin mekaanisesti ennenku pyyhintulos on ok.

    Tietty riippuu olosuhteista. Jos ei ikuna pysäköi puiden alle ongelma vähenee.
    muuten ihan jees mut toissapäivänä vaihettu lasi, niin siinä paljoo paskaa vielä voi olla...

    Leave a comment:

Working...
X