E39 pyyhkijänsulat
Collapse
X
-
Halpis aineissahan on oikeastaan keskitytty siihen pakkaskestävyyteen (teollisuusalkoholilla?),mutta ne varsinaiset pesevät aineet on jätetty pois,jotta hinta voidaan pitää alhaisena. Ei olla edes mitään hajustetta lisätty "tappamaan" sitä etanolin hajua.
-
-
Originally posted by TJJ View PostLasolissa taitaa olla joku "salainen" ainesosa: jos laittaa jotain muuta (etanolipohjaista tietenkin), niin pyyhkijät vinkuu/ääntelee helpommin, mutta Lasolilla ei.
Leave a comment:
-
-
Lasolissa taitaa olla joku "salainen" ainesosa: jos laittaa jotain muuta (etanolipohjaista tietenkin), niin pyyhkijät vinkuu/ääntelee helpommin, mutta Lasolilla ei.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by janke View PostNäyttäisi olevan etanolia lasolissa:http://koivunen.extranet.materialban...&type=original
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostEtanol->metanol myös eroa. Kumpaa sitten Lasol lieneekään. Metanol pohjaiset soosit ainakin kovettaa sulat nopeammin. Tämä on omaa "tutkimus tietoa" vuosien varrelta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by janke View PostKokemuksesta Lasolin pidentää pyyhkiöiden ikää. Halvat pontikanhajuiset kovettaa vissiin pyyhkiötä nopeammin.
Leave a comment:
-
-
Kokemuksesta Lasolin pidentää pyyhkiöiden ikää. Halvat pontikanhajuiset kovettaa vissiin pyyhkiötä nopeammin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ApriliaMan View PostViimeksi ostin Motonetistä Valeon sulat ja niihin olen ollu tyytyväinen...on ollu kiinni jo ainakin vuoden, ellei jopa 2 ja vieläkin toimii ihan hyvin.
Boschit menee alle vuodessa huonoksi ja jättää rantua melkeepä heti uutena.
Lasinpesunesteenä olen käyttänyt S-ryhmän myymää Car's:ia, jonka pitäisi kestää neljääkymmentä pakkasastetta. Hinta on kohtuullinen, kun lantrailee itse sopivan vahvuiseksi eikä haise kovinkaan voimakkaasti. Pari vuotta sitten olivat vaihtaneet valmistajaa ja sen myötä väri oli vaihtunut siniseksi, mielestäni tuo sininen haisi paljon voimakkaammin, mutta nyttemmin valmistaja ja väri on vaihtunut uudelleen eikä haju ole enää niin pistävä, hyvä niin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostHaisee muuten he...tin pahalle. Itse erehdyin myös tuota ostamaan 10l:n pöntön. Seuraavaksi jotain muuta.Jotenkin vaan tykänny noista valmiista seoksista, ku ei millään jaksa alkaa veden kanssa lutraamaan ja sekottelemaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by janke View PostMinkalaista lasinpesunestettä käytätte yleensä?
Nyt laseissa on Angelwaxin "pinnoitetta" niin pahammin tarvi pyyhkijöitä käyttää
Leave a comment:
-
-
Viimeksi ostin Motonetistä Valeon sulat ja niihin olen ollu tyytyväinen...on ollu kiinni jo ainakin vuoden, ellei jopa 2 ja vieläkin toimii ihan hyvin.
Boschit menee alle vuodessa huonoksi ja jättää rantua melkeepä heti uutena.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostSama, kolmannet menossa ja tyytyväinen olen. Kestää reilun vuoden mun vähillä ajoilla.
Leave a comment:
-
Leave a comment: