Edelleenkin omasta mielestä on parhaat nuo orggikset. Niihinhän voi vaihtaa pelkästään niitä kumeja (saa Schmiedmannilta n. 15€/kpl ja KL-varaosasta n. 10€/kpl hintaan).
Odotan mielenkiinnolla tuloksia näistä uusista rungottomista sulista, että onko niistä mihinkään
Itse laitoin kanssa samantien tilaukseen. Joskus laitoin IV golffiin jotkut halpis rungottomat ja niistä ainakin kiinnikkeet hajosivat suht äkkiä, saa nähdä kauanko nämä kestävät sitten.
Eikös Valeot ole orggikset? Itse ostan nuo Motonetista. Joskus kokeilemani Boschit olivat suuri pettymys. Kuluivat nopeasti ja pitivät ääntä.
Joo samassa käsityksessä ollaan, että olisi originaalit noi Valeot. Mä hain kanssa sulat motonetistä ja hyvin ovat kestäneet Hintakin oli alle 40€ muistaakseni...
Oliko ne 64 ekua, muutama euro tais tulla alennusta pappaklubin kortilla. Ois nuo toki tullu pielmeieriltakin, samalla kun vähän aikaa sitten tilasin isomman kasan tavaraa, eipä vaan tullut mieleen sillon, siellä n.60% realoemin hinnasta ehkä...
Oliko ne 64 ekua, muutama euro tais tulla alennusta pappaklubin kortilla. Ois nuo toki tullu pielmeieriltakin, samalla kun vähän aikaa sitten tilasin isomman kasan tavaraa, eipä vaan tullut mieleen sillon, siellä n.60% realoemin hinnasta ehkä...
E: Niin, oliko nuo nyt sitten Valeot vai Swf:t ei tullu katottua, veikkaisin valeoo.
Just perjantaina kävin hakee marmorilta ja onhan ne hyvät. Mikä ihmisiä oikein viehättää noissa rungottomissa? Hirveen näkösiäki IMO.
Ihan mielenkiinnosta, paljonko marmorilla sulkapari maksoi ja olivatko boschit vai jotkut muut? Itse ostin pari viikkoa sitten boschin sulat ja maksoivat muistaakseni 48-49e, ostin siis tarviketorilta oulusta, motonetissä euron kalliimmat.
Hain Valeot Motonetistä (http://kauppa.motonet.fi/motonet/tuotteet/129213/0). Pelkääjän puoleinen kuitenkin jostakin syystä n. 1-2 cm liian pitkä ja tulee lasin reunatiivisteen päälle. Pitääköhän näin olla vai pitääkö tässä saksilla tempaista pätkä pois? Selvästi jättää pelkääjän puolen lasin reunaan likaista rantua. On se prkl, että nämä ei koskaan istu oikein, osti minkä merkkiset tahansa.
Sama pituusvika oli minullakin, lisäksi kuskin puoleisen pyyhkijän kumi irtosi koska oli taas liian lyhyt pidikkeisiin nähden ja lisäksi pyyhintäjälki oli jo uutena huonompi kuin kuluneilla alkuperäisillä. Vein takaisin...
Hain Valeot Motonetistä (http://kauppa.motonet.fi/motonet/tuotteet/129213/0). Pelkääjän puoleinen kuitenkin jostakin syystä n. 1-2 cm liian pitkä ja tulee lasin reunatiivisteen päälle. Pitääköhän näin olla vai pitääkö tässä saksilla tempaista pätkä pois? Selvästi jättää pelkääjän puolen lasin reunaan likaista rantua. On se prkl, että nämä ei koskaan istu oikein, osti minkä merkkiset tahansa.
edit: tuossa sanotaan, että 55 cm pelkääjän sulka, mutta itse paketissa oli merkintä 570 mm / 22"...kummallsesti eri mittoja annetaan.
Päivällä huomasin että reilun vuoden vanhoista Championeista repsotti kuskinpuoleisesta ruoto irti. Motonet sattui matkan varrelle, joten sieltä sitten tarttui mukaan sarja Valeoita (n. 35€), ihan näitä perinteisiä. Haeskelin kyllä rungottomia, mutta eipä edelleenkään sellaisia E39:iin käypinä näkynyt.
Onko tuo kiinnitys muka nyt niin erikoinen ettei siihen saa moista valmistettua, tai edes jotain sovitinpalikkaa välille :think. Ei nyt noitten takia viitsisi yo. mainittuun varsijumppaankaan lähteä...
Leave a comment: