Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39:iin lukkoperää

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bemmeri
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2006
    • 4181

    #31
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Käy, mutta työmäärä on arvoitus. Tutkin 188k e39 perään lukonlaittoa eikä siitä mitään tullut. Jenkeissä joku noita askartelee 1500usd hintaan. Suomessa varmaan tuplahinta koneistuksille yms...
    Ok. Eli M5:n perä taitaa olla se paras vaihtoehto, jos välitystä aikoo hieman tiuhentaa.
    EVERYTHING | WORKS

    Comment

    • BMW323
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2007
      • 994
      • kempele

      #32
      nostetaanpas vähän..

      mites sitten passaisko suoraan pelkkä lukkoyksikkö m5:sta tuohon omaan 530d perään
      ja ei sitten vissiin pitäis herjata mitään ku on DSC??
      Nissan Stagea NM35 -01
      2auto (siisti sivikki -00 jenkki malli.
      harrastepohjalta E21 316

      Comment

      • Bmw Master
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2004
        • 13155
        • Kokomo

        #33
        Mikset laita koko m5 perää?

        Comment

        • -kalevi-
          BTCF Member
          • Aug 2012
          • 504
          • Tuusula

          #34
          Originally posted by Bmw Master View Post
          Mikset laita koko m5 perää?
          Tuolla kysymykset ja vastaukset topicissa oli jo kyselty... Perä oli ottanut osumaa yms.
          Quaife sopii hyvin ja pelaa loistavasti
          E87 118d
          E70 3.0d
          Ex: E36 M3
          Ex: E36 cabriolet m60b40
          Ex: E34 535i turbo 550hp/700nm @1,3bar
          Ex: E38 740i turbo 410hp/600nm @0,5bar

          Comment

          • Jakuza
            BTCF Member
            • Nov 2006
            • 516
            • Brisbane

            #35
            Originally posted by -kalevi- View Post
            Tuolla kysymykset ja vastaukset topicissa oli jo kyselty... Perä oli ottanut osumaa yms.
            Quaife sopii hyvin ja pelaa loistavasti
            Ite ajelin Quaifella useamman vuoden enkä laittas enää kyllä missään tapauksessa. Toinen pyörä kun kevenee tarpeeksi niin toimii kuin lukoton perä. Tämä skenaario tuli esiin todella usein niin radalla tiukoissa mutkissa, kuin myös risteyksestä sladissa lähdettäessä (kaikki kuorma toisen puolen renkailla).

            Suosittelen harkitsemaan wavetrackia, jossa ko. ongelma on heidän mukaansa eliminoitu.

            Comment

            • Bmw Master
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2004
              • 13155
              • Kokomo

              #36
              Originally posted by Jakuza View Post
              Ite ajelin Quaifella useamman vuoden enkä laittas enää kyllä missään tapauksessa. Toinen pyörä kun kevenee tarpeeksi niin toimii kuin lukoton perä. Tämä skenaario tuli esiin todella usein niin radalla tiukoissa mutkissa, kuin myös risteyksestä sladissa lähdettäessä (kaikki kuorma toisen puolen renkailla).

              Suosittelen harkitsemaan wavetrackia, jossa ko. ongelma on heidän mukaansa eliminoitu.
              Tästä on muitakin kokemuksia tällä foorumilla, jättäisin myös ostamatta kyseisen "kalliin avoimen perän".

              Comment

              • -kalevi-
                BTCF Member
                • Aug 2012
                • 504
                • Tuusula

                #37
                Originally posted by Jakuza View Post
                Ite ajelin Quaifella useamman vuoden enkä laittas enää kyllä missään tapauksessa. Toinen pyörä kun kevenee tarpeeksi niin toimii kuin lukoton perä. Tämä skenaario tuli esiin todella usein niin radalla tiukoissa mutkissa, kuin myös risteyksestä sladissa lähdettäessä (kaikki kuorma toisen puolen renkailla).

                Suosittelen harkitsemaan wavetrackia, jossa ko. ongelma on heidän mukaansa eliminoitu.
                Enpä ole itse saanut yhdellä sutimaan...
                E87 118d
                E70 3.0d
                Ex: E36 M3
                Ex: E36 cabriolet m60b40
                Ex: E34 535i turbo 550hp/700nm @1,3bar
                Ex: E38 740i turbo 410hp/600nm @0,5bar

                Comment

                • Bmw Master
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2004
                  • 13155
                  • Kokomo

                  #38
                  Originally posted by -kalevi- View Post
                  Enpä ole itse saanut yhdellä sutimaan...

                  Comment

                  • -kalevi-
                    BTCF Member
                    • Aug 2012
                    • 504
                    • Tuusula

                    #39
                    Olen kyllä kuullut tuosta, mutta itse en saa sutimaan yhdellä vaikka kuinka yritän Radalla tosin en ole käynyt.
                    E87 118d
                    E70 3.0d
                    Ex: E36 M3
                    Ex: E36 cabriolet m60b40
                    Ex: E34 535i turbo 550hp/700nm @1,3bar
                    Ex: E38 740i turbo 410hp/600nm @0,5bar

                    Comment

                    • jmp2002
                      BTCF Member
                      • Oct 2003
                      • 5727
                      • Rovaniemi

                      #40
                      mutta pystyykö 210 perässä muuttaa välitystä alle ja yli 3.0, kun ainakaan 188 perässä ei pysty...
                      E30 325i Touring -89
                      E30 325i touring -88 m50tbo
                      G20 330e M-Sport -20

                      Comment

                      • Krister
                        Bimmer Fanatic
                        • Sep 2003
                        • 227
                        • PK-seutu

                        #41
                        Tuolla lukkoperä myynnissä ja linkki ohjeisiin miten sellainen tehdään ///M3 3.2:n perästä:

                        Supra MKIV 6spd lhd
                        W212 E350CDI

                        Ex: E39 530d

                        Comment

                        • Lip_up
                          Newbiemmer
                          • Nov 2014
                          • 16
                          • turenki

                          #42
                          asiasta en juurikaan osaa sanoa juuta taikka jaata, mutta avk:lta hain itse m5 perän vetareineen, kardaania ei juurikaan metriä enempää lyhentää tarvitse mutta tarvitsee kuitenkin. ALAN osaavaan Liikkeeseen lyhennettäväksi oikeaan mittaan, vetarit + kardaani paikalleen, toisenlaiset asc liittimet ja perän kanteen tulevat 2 piuhaa tarvii omanlaiset liittimet.
                          Jotkut puhuu että vaatii jotain tasapainotusta kardaanille mutta itse en henk.koht ole minkäänlaisia painoja missään huomannut, saatikka jotain kardaanin vapinaa.
                          Voin olla myös väärässä mutta näin itse tein ja hyvin on pelannut.
                          lintassa mennään ja moro
                          e39 540i 6v manuaali

                          Comment

                          Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍
                          👎