Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 Touringin iskareista

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mikron
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2005
    • 2171
    • Himas

    Originally posted by Bmw Master View Post
    Jouset on autokohtaiset (jokainen varuste vaikuttaa), joten niille ei löydy numeroa suoraan. Merkkarilta tilaamaan Halvempaa tilata yleismallin tarvike jouset esim. H&R.
    No ilmankos. Mistä mä nyt saan selville mitkä jouset tonne laitetaan? Ainoastaan marmorilta? Eikö ne kuitenkin kannata iskareiden vaihdossa myös vaihtaa? 183tkm niillä rullattu.
    F11 530dA xDrive M-sport -13
    Ex:E39 525i Touring M-sport -03
    Ex: E38 740iA -98
    Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
    Ex: E39 523i -96
    Ex: E34 520i -89

    Comment

    • Bmw Master
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2004
      • 13155
      • Kokomo

      Originally posted by mikron View Post
      No ilmankos. Mistä mä nyt saan selville mitkä jouset tonne laitetaan? Ainoastaan marmorilta? Eikö ne kuitenkin kannata iskareiden vaihdossa myös vaihtaa? 183tkm niillä rullattu.
      Turha vaihtaa jos ei ole vikaa. Kyllä 300tkm kestää.

      Comment

      • HTK12
        BTCF Member
        • Jul 2011
        • 10941
        • Joensuu

        Originally posted by Bmw Master View Post
        Jouset on autokohtaiset (jokainen varuste vaikuttaa), joten niille ei löydy numeroa suoraan. Merkkarilta tilaamaan Halvempaa tilata yleismallin tarvike jouset esim. H&R.
        Saahan niille osanumeron kun katsoo vaan BMW virallisesta ETK:sta.
        e39 540iA E85

        Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
        Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
        Retrofit ym. koodaukset (BMW)
        Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
        INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
        Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

        Comment

        • mikron
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2005
          • 2171
          • Himas

          Originally posted by HTK12 View Post
          Saahan niille osanumeron kun katsoo vaan BMW virallisesta ETK:sta.
          Tuolta en ainakaan löytänyt.
          F11 530dA xDrive M-sport -13
          Ex:E39 525i Touring M-sport -03
          Ex: E38 740iA -98
          Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
          Ex: E39 523i -96
          Ex: E34 520i -89

          Comment

          • HTK12
            BTCF Member
            • Jul 2011
            • 10941
            • Joensuu

            Originally posted by mikron View Post
            Tuolta en ainakaan löytänyt.
            No mistä ne marmorilla ne etsii jos ei tuolta? Arpovat sopivat numerot? Laitat runkonumeron 7 viimeistä ja katsot jouset. Siellähän löytyy ihan selvä ohjeistus: "see spings table for correct coil" Niin eli mene jousi taulukkoon -> Sieltä löytyy taas seuraava ohje " From the list of options, please select the options that are present in the specified vehicle and have the program calculate the suitable springs.
            >> Attention: Take notice of any retrofitting! << " Eli varmista, että listassa on ruksattuna kaikki autossa olevat varusteet, myös ne jälkikäteen asennetut. Anna ohjelman laskea sopivat jouset -> sitten otat osanumeron ylös ja tilaat valitsemastasi BMW-osia kauppaavasta liikkeestä uudet.
            e39 540iA E85

            Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
            Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
            Retrofit ym. koodaukset (BMW)
            Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
            INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
            Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

            Comment

            • mikron
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2005
              • 2171
              • Himas

              Originally posted by HTK12 View Post
              No mistä ne marmorilla ne etsii jos ei tuolta? Arpovat sopivat numerot? Laitat runkonumeron 7 viimeistä ja katsot jouset. Siellähän löytyy ihan selvä ohjeistus: "see spings table for correct coil" Niin eli mene jousi taulukkoon -> Sieltä löytyy taas seuraava ohje " From the list of options, please select the options that are present in the specified vehicle and have the program calculate the suitable springs.
              >> Attention: Take notice of any retrofitting! << " Eli varmista, että listassa on ruksattuna kaikki autossa olevat varusteet, myös ne jälkikäteen asennetut. Anna ohjelman laskea sopivat jouset -> sitten otat osanumeron ylös ja tilaat valitsemastasi BMW-osia kauppaavasta liikkeestä uudet.
              Täytyy katsoa uudelleen kun pääsee koneelle ja ottaa silmä käteen.
              F11 530dA xDrive M-sport -13
              Ex:E39 525i Touring M-sport -03
              Ex: E38 740iA -98
              Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
              Ex: E39 523i -96
              Ex: E34 520i -89

              Comment

              • Ide
                Bimmer Rookie
                • Apr 2005
                • 74
                • Ii

                Originally posted by Bmw Master View Post
                Turha vaihtaa jos ei ole vikaa. Kyllä 300tkm kestää.
                Itselläni etujousi kesti 380 tkm. Sitten routamontussa katkesi ja iskarikin meni lyttyyn. Myös rengas puhkesi katkenneesta jousesta. Vaihtoon meni sitten iskarit, jouset ja toinen etugummi.
                E39 530dAt 9/98
                www.ilkansivu.net

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎