Originally posted by Bmw Master
View Post
E39 Touringin iskareista
Collapse
X
-
No ilmankos. Mistä mä nyt saan selville mitkä jouset tonne laitetaan? Ainoastaan marmorilta? Eikö ne kuitenkin kannata iskareiden vaihdossa myös vaihtaa? 183tkm niillä rullattu.F11 530dA xDrive M-sport -13
Ex:E39 525i Touring M-sport -03
Ex: E38 740iA -98
Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
Ex: E39 523i -96
Ex: E34 520i -89
-
-
Saahan niille osanumeron kun katsoo vaan BMW virallisesta ETK:sta.Originally posted by Bmw Master View PostJouset on autokohtaiset (jokainen varuste vaikuttaa), joten niille ei löydy numeroa suoraan. Merkkarilta tilaamaan Halvempaa tilata yleismallin tarvike jouset esim. H&R.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
No mistä ne marmorilla ne etsii jos ei tuolta? Arpovat sopivat numerot? Laitat runkonumeron 7 viimeistä ja katsot jouset. Siellähän löytyy ihan selvä ohjeistus: "see spings table for correct coil" Niin eli mene jousi taulukkoon -> Sieltä löytyy taas seuraava ohje " From the list of options, please select the options that are present in the specified vehicle and have the program calculate the suitable springs.
>> Attention: Take notice of any retrofitting! << " Eli varmista, että listassa on ruksattuna kaikki autossa olevat varusteet, myös ne jälkikäteen asennetut. Anna ohjelman laskea sopivat jouset -> sitten otat osanumeron ylös ja tilaat valitsemastasi BMW-osia kauppaavasta liikkeestä uudet.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Täytyy katsoa uudelleen kun pääsee koneelle ja ottaa silmä käteen.Originally posted by HTK12 View PostNo mistä ne marmorilla ne etsii jos ei tuolta? Arpovat sopivat numerot? Laitat runkonumeron 7 viimeistä ja katsot jouset. Siellähän löytyy ihan selvä ohjeistus: "see spings table for correct coil" Niin eli mene jousi taulukkoon -> Sieltä löytyy taas seuraava ohje " From the list of options, please select the options that are present in the specified vehicle and have the program calculate the suitable springs.
>> Attention: Take notice of any retrofitting! << " Eli varmista, että listassa on ruksattuna kaikki autossa olevat varusteet, myös ne jälkikäteen asennetut. Anna ohjelman laskea sopivat jouset -> sitten otat osanumeron ylös ja tilaat valitsemastasi BMW-osia kauppaavasta liikkeestä uudet.F11 530dA xDrive M-sport -13
Ex:E39 525i Touring M-sport -03
Ex: E38 740iA -98
Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
Ex: E39 523i -96
Ex: E34 520i -89
Comment
-
Itselläni etujousi kesti 380 tkm. Sitten routamontussa katkesi ja iskarikin meni lyttyyn. Myös rengas puhkesi katkenneesta jousesta. Vaihtoon meni sitten iskarit, jouset ja toinen etugummi.Originally posted by Bmw Master View PostTurha vaihtaa jos ei ole vikaa. Kyllä 300tkm kestää.E39 530dAt 9/98
www.ilkansivu.net
Comment
Comment