Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 Touringin iskareista

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • humala
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2005
    • 739
    • Kemi

    E39 Touringin iskareista

    Näyttäis siltä että tuosta nokilekasta on nyt iskarit sanoneet sopimuksensa irti ja kyselisin vähän mielipiteitä millaiset tolpat tohon kannattaisi laittaa ja mistä saisi edullisimmin ihan vakiotolpat?

    Mitä nyt searchilla kattelin niin ilmeisesti vakiotolpat ovat SACHS:hilta??

    Autossa on lisävarustelistaan merkittynä

    220 SELF-LEVELING SUSPENSION
    227 SP/SUSPENSION W SELF-LEVELING SUSPENSION

    Auto on 530DAT 4/99

    marmoritiskillä heittivät hintaa eteen 290eur/kpl ja taakse 210eur/kpl

    eli 1000eur iskareista kuulostaa omasta mielestäni aika kohtuuttomalta eli jos jostain löytyisi hiukan edullisemmin niin olisin kiitollinen!
    E70 X5 3.0d -07
    E39 530da touring -99
    ex: E36 325i sedan -93
  • sirkus
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2004
    • 2195
    • kaustinen

    #2
    Motonetista boget. Ihan ok kamaa ja halpaa.
    Chrysler 300c crd touring 2010
    Daily driver
    Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
    Man cave on wheels
    Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
    Built not bought
    V8, only juice&milk come in 2 litres

    Kawasaki zzr1100 fighter


    Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88

    Comment

    • humala
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2005
      • 739
      • Kemi

      #3
      Originally posted by sirkus View Post
      Motonetista boget. Ihan ok kamaa ja halpaa.

      220 SELF-LEVELING SUSPENSION
      227 SP/SUSPENSION W SELF-LEVELING SUSPENSION

      Ja toimivuus tämän varustesatsin kanssa?
      E70 X5 3.0d -07
      E39 530da touring -99
      ex: E36 325i sedan -93

      Comment

      • Joker-1979
        Bimmer Rookie
        • Oct 2006
        • 75

        #4
        Parin viikon takaiseen katsastukseen piti uusia yksi etuiskari omaan E39 525TDSA farkkuun. Iskarina Sachs Super touring, ja hintana jotain 140 euron kieppeillä.
        ---------------------------------
        sigpic
        Exä.. BMW 525 TDSA TOURING E39

        Comment

        • humala
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2005
          • 739
          • Kemi

          #5
          jep kyllähän tuonne eteen kait käy mikä vain mutta toi takapään (onko se ilmasäätyvä vai mikä lie) iskarit arvelluttaa...Kuitenkin tarkoitus vaihtaa kaikki tolpat sillä ajosuorite autolla 190 tkm ja epäilen ettei oo ennen vaihdettu.
          E70 X5 3.0d -07
          E39 530da touring -99
          ex: E36 325i sedan -93

          Comment

          • humala
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2005
            • 739
            • Kemi

            #6
            Elikkäs tämmöset ilmeisesti motonetistä..

            520-530 E39 Eteen/Sport-alusta ja "M" BogeSachs. . . . . . 85-4278 149.00

            Mutta mitenkäs tää takapää kun maininta ei sport-alusta?

            500-Farmari E39 Taakse (ei Sport-alusta/"M"). . . . . . . . 85-4152 47.90
            500-Farmari E39 Taakse (ei Sport-alusta/"M") BogeSachs. . . 85-4282 84.00

            käykö nämä tuohon koslaan sitten ollenkaan kun tuossa mainitaan

            Vaihdettava pareittain. Hinta / 1 kpl. Ei erikoisalustat!
            E70 X5 3.0d -07
            E39 530da touring -99
            ex: E36 325i sedan -93

            Comment

            • humala
              Bimmer Fanatic
              • Mar 2005
              • 739
              • Kemi

              #7
              Originally posted by Joker-1979 View Post
              Parin viikon takaiseen katsastukseen piti uusia yksi etuiskari omaan E39 525TDSA farkkuun. Iskarina Sachs Super touring, ja hintana jotain 140 euron kieppeillä.
              hmmm...taisin löytää oikeat iskarit. Ilmeisesti nuo super touringit voisivat käydä..

              500 -sarja E39 Touring

              520, 523, 525tds, 530d, 528 3/97-03 ilmajouset takana.

              eteen SA 556 832, taakse SA 556 473

              ilmeisesti nämä käy??
              E70 X5 3.0d -07
              E39 530da touring -99
              ex: E36 325i sedan -93

              Comment

              • Joker-1979
                Bimmer Rookie
                • Oct 2006
                • 75

                #8
                Originally posted by humala View Post
                hmmm...taisin löytää oikeat iskarit. Ilmeisesti nuo super touringit voisivat käydä..

                500 -sarja E39 Touring

                520, 523, 525tds, 530d, 528 3/97-03 ilmajouset takana.

                eteen SA 556 832, taakse SA 556 473

                ilmeisesti nämä käy??
                Ainakin mun järjen mukaan
                ---------------------------------
                sigpic
                Exä.. BMW 525 TDSA TOURING E39

                Comment

                • humala
                  Bimmer Fanatic
                  • Mar 2005
                  • 739
                  • Kemi

                  #9
                  alkaa kyllä naurattamaan tuo marmoritiskin 1000 euron hinta kun noi maksaa näköjään halvimmillaan 120 eur eteen ja 90 eur taakse...eli 420 eur!!! mistäköhän ne repi ton hinnan?
                  E70 X5 3.0d -07
                  E39 530da touring -99
                  ex: E36 325i sedan -93

                  Comment

                  • Raine
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2003
                    • 2603
                    • N/A

                    #10
                    .........
                    Last edited by Raine; 19-06-2013, 15:19.
                    ///Motorporot

                    Comment

                    • humala
                      Bimmer Fanatic
                      • Mar 2005
                      • 739
                      • Kemi

                      #11
                      no niin iskarit tilattu hintaa tuli koko satsille n.450eur. kyseessä nuo sachsin super touringit, ilmajousitus takana.

                      Vähän epäselväksi jäänyt että onko muut vaihtaneet takaiskareita autoon jossa tuo ilmajousitus?? ja mitä huomioitavaa vaihtourakassa olisi?? Kannattaako itse edes lähteä vaihtamaan?? Eteenhän tuo on simppeli juttu kyl.
                      E70 X5 3.0d -07
                      E39 530da touring -99
                      ex: E36 325i sedan -93

                      Comment

                      • patu
                        BTCF Member
                        • Jul 2003
                        • 542
                        • Porvoo

                        #12
                        Originally posted by humala View Post
                        no niin iskarit tilattu hintaa tuli koko satsille n.450eur. kyseessä nuo sachsin super touringit, ilmajousitus takana.

                        Vähän epäselväksi jäänyt että onko muut vaihtaneet takaiskareita autoon jossa tuo ilmajousitus?? ja mitä huomioitavaa vaihtourakassa olisi?? Kannattaako itse edes lähteä vaihtamaan?? Eteenhän tuo on simppeli juttu kyl.
                        Mulla on noi Sachs Super Touringit ja ilmajousitus takana. Hyvin ovat toimineet, hieman liian löysät omaan makuun vaan. Vaikka en itse vaihtanutkaan iskareita niin eihän tossa takapään vaihdossa mitään ihmeellistä ole. Erilliset iskarit ja jouset.
                        BMW F30 330e LCI
                        Buick Riviera 455cid -71


                        Volvo V70 mk III - Ex
                        Jaguar F-Pace - Ex
                        Camaro 3gen - Ex
                        Subaru Levorg - Ex
                        Volvo V60 - Ex
                        Porsche 924 - Ex
                        BMW 1502 -76 - Ex
                        The Best or Something - Ex
                        BMW e39 540iA touring - Ex
                        BMW e34 525iA touring - Ex
                        BMW e34 520i -Ex
                        etc.....

                        Comment

                        • jasse
                          Bimmer Fanatic
                          • May 2003
                          • 473
                          • Salo , Finland

                          #13
                          Originally posted by humala View Post
                          no niin iskarit tilattu hintaa tuli koko satsille n.450eur. kyseessä nuo sachsin super touringit, ilmajousitus takana.

                          Vähän epäselväksi jäänyt että onko muut vaihtaneet takaiskareita autoon jossa tuo ilmajousitus?? ja mitä huomioitavaa vaihtourakassa olisi?? Kannattaako itse edes lähteä vaihtamaan?? Eteenhän tuo on simppeli juttu kyl.
                          Mistä tilasit ja oliko juttua toimitusajasta?

                          Comment

                          • humala
                            Bimmer Fanatic
                            • Mar 2005
                            • 739
                            • Kemi

                            #14
                            Originally posted by patu View Post
                            Mulla on noi Sachs Super Touringit ja ilmajousitus takana. Hyvin ovat toimineet, hieman liian löysät omaan makuun vaan. Vaikka en itse vaihtanutkaan iskareita niin eihän tossa takapään vaihdossa mitään ihmeellistä ole. Erilliset iskarit ja jouset.
                            Joo huomasin tuon kun katsoin TIS:stä ohjeita. Mutta kiitosta kuitenkin. Katotaan miten omaan mieleen noi käy, edellises autos oli aivan kivikova alusta ja ei sekään kovin hyvä ollut.



                            Originally posted by jasse View Post
                            Mistä tilasit ja oliko juttua toimitusajasta?
                            Uudenmaan varaosamarkkinoinnista, www.biili.fi

                            toimitus kotiovelle ja toimitusaika 3-4pv eli torstaina tai perjantaina tulee
                            E70 X5 3.0d -07
                            E39 530da touring -99
                            ex: E36 325i sedan -93

                            Comment

                            • Ide
                              Bimmer Rookie
                              • Apr 2005
                              • 74
                              • Ii

                              #15
                              Kestihän ne Motonetin etuiskarit reilustikin yli vuoden omassa 530dA:ssa. Aamulla töihin mennessä kuului kolinaa, joka oli paljon kovempaa kuin viime viikolla. Auto vähän tuntui vaeltelevan. Töistä tultua sitten hemputin keulaa ylos-alas ja sehän jäi kiikkumaan, kuin pappa kiikkutuolissa. Pitänee hakea merkki-iskarit, että pääsis edes muutaman vuoden ilman remppaa. Wanhassa E30:ssä Kybin kaasuiskarit olivat loistavat, eivät särkyneet sitten millään. Loppuajasta ajelin tahallaan kaikkiin routapatteihin vauhdilla ja kokeilin iskareiden kestävyyttä. Ei niitä särkymään saanut.
                              E39 530dAt 9/98
                              www.ilkansivu.net

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎