ATampereen KL-varaosassa makso bilsteinit yhteensä 570 joka nurkkaan. Ja takana on ilmajouset mulla myös.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Touringin iskareista
Collapse
X
-
Nyt on luettu ja yritetty ettiä tietoa pari viikkoa E39 Touring iskareista.
Aikaisemmat omistajat vaihtaneet ilmeisesti E39 520i Touringiin Supersport alustasarjan ja katsastuksessa tuli pari viikkoa sitten nollat takaiskareista, vaikka ajossa ei kyllä huomaa, että olisivat loppu
Nuo madaltaa 50mm, niin mitkäs iskarit sinne taakse uskaltaa vaihdattaa, ettei perä nousisi ja saisi lapun käteen katsastuskonttorilta? Meinaa aika loppua kesken ja omat google / search taitoni käytetty.
-----
NYT #1: BMW F11 520D
Ennen:
BMW E39 530D -00 Sedan
BMW E46 316i -02 Touring
BMW E36 325iA -94 Sedan
Nissan Almera N15 1.4Si -00
Nissan Micra K10 1.2 -89 (aka JaMi)
Comment
-
-
Originally posted by Nikidi View PostNyt on luettu ja yritetty ettiä tietoa pari viikkoa E39 Touring iskareista.
Aikaisemmat omistajat vaihtaneet ilmeisesti E39 520i Touringiin Supersport alustasarjan ja katsastuksessa tuli pari viikkoa sitten nollat takaiskareista, vaikka ajossa ei kyllä huomaa, että olisivat loppu
Nuo madaltaa 50mm, niin mitkäs iskarit sinne taakse uskaltaa vaihdattaa, ettei perä nousisi ja saisi lapun käteen katsastuskonttorilta? Meinaa aika loppua kesken ja omat google / search taitoni käytetty.
Kannattaa kysyä tuosta konttorilta.E91 325d -07
Ex: E39 530daT -00
Comment
-
-
Originally posted by NAL-E View PostKäsittääkseni touringista on valmistajan ohjeistus, että iskaritestin arvoilla voi pyyhkiä vaikka persettä. Itselläni oli juurikin tuo kyseinen alustasarja, katsastuksessa näytti lähes nollaa, mutta läpi meni että heilahti.
Kannattaa kysyä tuosta konttorilta.
Muita ohjeistuksia, mielipiteitä, näkemyksiä?
Vaikuttaa rengastus mitenkään? Jos barit lähellä kolmosta ja renkaat jokanurkassa 225/50/17? Auttaako jos vaihtaa renkaita, tiputtaa bar tms?
-----
NYT #1: BMW F11 520D
Ennen:
BMW E39 530D -00 Sedan
BMW E46 316i -02 Touring
BMW E36 325iA -94 Sedan
Nissan Almera N15 1.4Si -00
Nissan Micra K10 1.2 -89 (aka JaMi)
Comment
-
-
Originally posted by Nikidi View PostNäin vähän epäilin kun lueskelin näitä forumin tekstejä 08-10 vuosilta.
Muita ohjeistuksia, mielipiteitä, näkemyksiä?
Vaikuttaa rengastus mitenkään? Jos barit lähellä kolmosta ja renkaat jokanurkassa 225/50/17? Auttaako jos vaihtaa renkaita, tiputtaa bar tms?------------
f25 X3 30d M-sport -11 Carbonschwartz
e91 325d -07 Alpinweiß
ex:
e39 528i Touring -99 Cosmosschwartz
e81 120d M-sport -08 LeMans blau
e46 328Ci -99 Cosmosschwartz
e36 320i coupé -95 Daytonaviolett
Comment
-
-
takaiskarien vaihto erilaisiin ja mahdollinen koodaustarve?
Autossani e39 528iaT 1997 on takana ilmajousitus ja tasonsäätö kompuralla.
Nykyinen orggis iskari (33521094052)pitää vaihtaa ja minulla on hankittuna erilaiset orggis iskarit (33521094057)joiden sopivuudesta nyt pyytäisin neuvoa. realoem ilmoittaa
For vehicles with
Self-levelling suspension S220A=Yes
and
Sport suspension+lowered+ride-height S227A=Yes
-tuo "and" mietityttää, kun mulla on S220A muttei S227A.
Eli nuo hankitut ovat sport-versiot, ovat tietenkin tiukemmat, mutta ovatko myös lyhyemmät? Saattaako kompura ruveta väkisin yrittää korottaa perää vaikkei iskarit anna myöden? Onko kompura "älykäs", niin että voi ohjelmoida sille uudet toleranssit?
Sopivatko nuo sportit mun autoon?
Comment
-
-
Originally posted by bember View PostAutossani e39 528iaT 1997 on takana ilmajousitus ja tasonsäätö kompuralla.
Nykyinen orggis iskari (33521094052)pitää vaihtaa ja minulla on hankittuna erilaiset orggis iskarit (33521094057)joiden sopivuudesta nyt pyytäisin neuvoa. realoem ilmoittaa
For vehicles with
Self-levelling suspension S220A=Yes
and
Sport suspension+lowered+ride-height S227A=Yes
-tuo "and" mietityttää, kun mulla on S220A muttei S227A.
Eli nuo hankitut ovat sport-versiot, ovat tietenkin tiukemmat, mutta ovatko myös lyhyemmät? Saattaako kompura ruveta väkisin yrittää korottaa perää vaikkei iskarit anna myöden? Onko kompura "älykäs", niin että voi ohjelmoida sille uudet toleranssit?
Sopivatko nuo sportit mun autoon?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostKyllähän ne on vähän lyhyemmät kun ovat tarkoitettu matalammalle alustalle.Last edited by Bmw Master; 20-03-2013, 17:18.
Comment
-
-
Originally posted by mikron View PostEtupäähän iskarit hommattu, mutta jousia ei löydy edes bemarin netti etk:sta. Kyseessä M-sport alusta. Mikä on varaosanumero etujousille?
Comment
-
Comment