En ole millään lailla ennakkoluuloinen, mutta kalliimmat autot ostan aina liikkeestä ja takuun omaavina. Kyllä tässäkin olisi ns. normaali ihminen ollut kyykyllään korjaus laskun kanssa. Tämä ei kyllä edesauttanut luottamusta uudehkoihin bemareihin, eli pysytään vanhoissa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 530d -00 kone kilahti? (kilahti se) ***vian selvitys aloitettu***
Collapse
X
-
Originally posted by bmwbmw View Posthmm. eli tuon kampuralta pumpulle menevän ktjun siis täytyy olla poikki.. mutta mikähän swiddu sen on aiheuttanut..?Tallin täytteet:
E70 3.0d -09
E34 540ia -94
E39 520d -00
E39 528i M-sport -00
E60 520i -04
E30 -86
E61 520da -09
Comment
-
-
Aika pahaa jälkeä tullutEi mitään järkeä tosiaan korjata. Vaurioita voi olla joka paikassa tollasen tuhon jälkeen. Aika ikävää, jos pumpun kiinnileikkautuminen saa aikaan ketjun katkeamisen. Sielä vois kyllä on jokin "sulake" niin, että ketjut pysyis ehjänä. Onko muuten M57:n ketjulle jotain vaihtoväliä olemassa? Ilmeisesti ei oo. Onko kukaan vaihtanut ketjua?
Ei olis kiva olla autokauppias :( Autokauppiaana on aika riskipeliä kun joutuu antaan takuun tälläsille autoille.Last edited by MakeJ; 08-02-2008, 22:16.E60 535dA LCI -07 M-sport
E39 530dAT -99 "M-sport"
Comment
-
-
hehe oikein niille pienyrittäjä huijari paskiaisille...voi olla että mul on patoutumia, ku just pistin oikeus jutun porilaista VG:tä vastaan... HAISTA SINÄ VESKU PASKA
Last edited by armageddon; 08-02-2008, 22:59.ei ne tehot vaan se kuski...
Comment
-
-
On kyllä aika mielenkiintoista tuhoa tullut moottorissa aikaan. Pitikö kone ennen tuota kilausta mitään ylimääräisiä ääniä tms. Ei se minusta ainakaan mitään normaalista poikkeavaa ääntä pitänyt, kun pihassa pyörähditte. Onni oli tässä onnettumuudessa se, että auto oli ostettu liikkeestä!
Mutta mutta, taas se vahvistuu minkä isä minulle pikku-poikana opetti: Diesel kuuluu vetureihin ja työkoneisiin, bensa autoihin...540ia m-sport touring -98
Ex bmw: e30 320 m-tech1 cabriolet, e36 328 m-sport touring, e36 325ia sedan
Comment
-
-
Tossa eilen juttelin erään autokauppiaan kanssa tästä tapauksesta ja sanoi että, he kerran ihan mielenkiinnosta katsoivat kyseisellä koneella olevan auton ketjujen kuntoa ja huomasivat toisen ketjun olevan viimeisen "lenkin" varassa. Sen jälkeen kuulemma ovat bemareiden ketjut tarkastaneet ja kolmeen 3 litraseen dieseliin ovat vaihtaneet uudet. Autot reilu 200tkm ajettuja. Ei ne ketjutkaan näytä ihan ikuisia olevan. Bensoissa ei vastaavaa ole kuulemma ollut. Mistä lie johtuu..E61 525i Touring -04
E39 540iA Touring -97
ex-E39 520iA Sedan -97
ex-E39 525tdsA -97
ex-E34 520i -89
ex-E30 318i -85
Comment
-
-
Originally posted by Tomppa80 View PostTämä ei kyllä edesauttanut luottamusta uudehkoihin bemareihin, eli pysytään vanhoissa.**********
& E60 530D '04 & Yamaha FZ1N '06
(*Muun merkkisiä pelejä + pärriä välissä)
(ex. E90 320Si M-Tech '07)
(ex. E60 530Da '04)
(ex. E39 M5 Facelift '99)
(ex. E39 540i '98)
*
Comment
-
-
Originally posted by bmwbmw View Postjep. eli ensimmäinen näky kun venttilikopan aukaisi niin molemmmat nokka-akselit ovat poikki ja jakoketju oli kierällä ja paikallaan. noh. pyöritettiin konetta kampiakselin päästä mutta kannessa ei liiku mitääneli kovin hyvää jälkeä siellä ei siis ole mutta mielenkiinnolla odotan että mitä on tapahtunut kampuran päässä jakoketjun hammastukselle kun eihän se voi paikallaankaan olla :think eli uusiksi menee ainakin kone, turbo ja suuttimet. vika kiun selvisi niin kyselivät tehtaalta koneen hintaa niin sehän oli vaatimattomat 10900€
minusta tuntuu että joku repii laakkosella pelihousunsa
http://www.a-importer.fi/E39.htmE34 M5
E61 535D
Comment
-
-
Ehkä tyhmä kysymys, mutta jos korkeapainepumpun oletettu kiinnileikkaaminen katkaisee sen kampuralta sille tulevan ketjun, niin mikä sitten on katkonut nuo nokka-akselit?E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostEhkä tyhmä kysymys, mutta jos korkeapainepumpun oletettu kiinnileikkaaminen katkaisee sen kampuralta sille tulevan ketjun, niin mikä sitten on katkonut nuo nokka-akselit?sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
-
Originally posted by bmwbmw View Postomanpääkopan mukaan: yläkerta koneessa pysähtyy kun alakerta vielä pyörii ja venttiilit auki kun mäntä tulee ylös ja potkaisee venttiliä sisäänpäin joka taas katkaisee nokka-akselit. en minä muuta keksi :thinkE92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Veikkaisin että tuo yläpää ei oo saanu öljyä tarpeeksi.E39 M5 -00
Ex E60 530Da M-Sport -04
Ex E39 M5 -00
Ex E39 M5 -00 Individual
Ex E36 3.0 M3 Cabrio -94
Ex E36 3.0 M3 -93
Ex E36 2.5 Cabrio -94
Ex E36 3.2 M3 -97
Ex E36 2.5 Coupe -93
Comment
-
-
Originally posted by bmwbmw View Postomanpääkopan mukaan: yläkerta koneessa pysähtyy kun alakerta vielä pyörii ja venttiilit auki kun mäntä tulee ylös ja potkaisee venttiliä sisäänpäin joka taas katkaisee nokka-akselit. en minä muuta keksi :think
Mites yläkerta voi pysähtä jos ketju on ehjä?
Comment
-
-
Originally posted by MakeH View PostMites yläkerta voi pysähtä jos ketju on ehjä?sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
Comment