Originally posted by bmwbmw
View Post
e39 530d -00 kone kilahti? (kilahti se) ***vian selvitys aloitettu***
Collapse
X
-
E60 nuitakaan ei saa enää pois
Voi olla että tulee ongelmia myöhemmin niitten kans jos ei ole jo tullut
E39 M5 -00
Ex E60 530Da M-Sport -04
Ex E39 M5 -00
Ex E39 M5 -00 Individual
Ex E36 3.0 M3 Cabrio -94
Ex E36 3.0 M3 -93
Ex E36 2.5 Cabrio -94
Ex E36 3.2 M3 -97
Ex E36 2.5 Coupe -93
-
onko e60:ssä myöskin optiona imusarjan vaihto 100tkm:n välein vai onko se rakennettu jo viisaammin siihen?Originally posted by 10+ View PostE60 nuitakaan ei saa enää pois
Voi olla että tulee ongelmia myöhemmin niitten kans jos ei ole jo tullutsigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
Mä veikkaan, että nokka-akseli ei jostain syystä ole ollut oikeassa linjassa. Joko nokka-akselissa laakeripinnat ei ole samankeskiset tai sitten laakeripesät eivät ole samankeskiset. Silloin jokaisella kierroksella akseli vääntyy hieman ja ajankuluessa väsyy ja napsahtaa poikki. Jos joku olisi iskenyt sen nokka-akselin pätkiksi niin vauriot näkyisi kyllä ulospäinkin.Originally posted by Petri.Kekkonen View PostEhkä tyhmä kysymys, mutta jos korkeapainepumpun oletettu kiinnileikkaaminen katkaisee sen kampuralta sille tulevan ketjun, niin mikä sitten on katkonut nuo nokka-akselit?
Comment
-
Mielenkiinnosta, mitäs tuohon on sitten muutettu siten ettei poisto onnistu?Originally posted by 10+ View PostE60 nuitakaan ei saa enää pois
Voi olla että tulee ongelmia myöhemmin niitten kans jos ei ole jo tullut325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Tätä kyllä itsekin kovasti ihmettelin. Lisätietoa kaivataan!Originally posted by Cell View PostMielenkiinnosta, mitäs tuohon on sitten muutettu siten ettei poisto onnistu?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Joo tää oli väärää tietoa, työkaveri väitti et menee vikatilaan mut testattiin tos viimeviikolla 535d kans ja ei mitään ongelmaa, letku vaan irti ja tulppaus. Egr:n tukkiminen kuulemma aiheuttaa tehojen tippumisen nollaan e60:sessä.Originally posted by 10+ View PostE60 nuitakaan ei saa enää pois Voi olla että tulee ongelmia myöhemmin niitten kans jos ei ole jo tullutChrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
Comment
-
Jahas, mulle sano toi Erkkilän Heikkikin alkuviikosta että läppien poisto ei onnistu? Oli kuulemma kokeillu johonkin :think Tuopa ois kiva jos se tosiaan onnistus. Laskeppa urakka mulle siitä nii poistetaan neOriginally posted by sirkus View PostJoo tää oli väärää tietoa, työkaveri väitti et menee vikatilaan mut testattiin tos viimeviikolla 535d kans ja ei mitään ongelmaa, letku vaan irti ja tulppaus. Egr:n tukkiminen kuulemma aiheuttaa tehojen tippumisen nollaan e60:sessä.
E39 M5 -00
Ex E60 530Da M-Sport -04
Ex E39 M5 -00
Ex E39 M5 -00 Individual
Ex E36 3.0 M3 Cabrio -94
Ex E36 3.0 M3 -93
Ex E36 2.5 Cabrio -94
Ex E36 3.2 M3 -97
Ex E36 2.5 Coupe -93
Comment
-
Läppien poisto M57N koneissa onnistuu mekaanisesti ihan yhtä helposti kuin M57-koneissa mutta moottorinohjaus hoksaa sen jonkin ajan kuluttua (ei heti), tosin tämä liittyy aina EGR:ään joka pyritään tulppaamaan samalla.. Ohjelman voi myös muokata hyväksymään tuo mutta se vie vähän perehtymisaikaa, ei ole niin simppeli kuin vanhempiin.---
Comment
-
Voiko M57N/N2 DDE:n(5.0/6.0/6.2) ohjelmoinnin yhteydessä EGR-pyynnin kuitenkin asettaa minimiin, kuten E39 M57:ssa? Eli ohjelmallisesti "sulkee" EGR:n.Originally posted by -Tapi View PostLäppien poisto M57N koneissa onnistuu mekaanisesti ihan yhtä helposti kuin M57-koneissa mutta moottorinohjaus hoksaa sen jonkin ajan kuluttua (ei heti), tosin tämä liittyy aina EGR:ään joka pyritään tulppaamaan samalla.. Ohjelman voi myös muokata hyväksymään tuo mutta se vie vähän perehtymisaikaa, ei ole niin simppeli kuin vanhempiin.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Jotten kirjoittele pehmoisia, yritän muistaa huomenna kysellä maestrolta kun siellä joudun kuitenkin juoksemaan.Originally posted by Clavurion View PostVoiko M57N/N2 DDE:n(5.0/6.0/6.2) ohjelmoinnin yhteydessä EGR-pyynnin kuitenkin asettaa minimiin, kuten E39 M57:ssa? Eli ohjelmallisesti "sulkee" EGR:n.---
Comment
-
Onko selvinny että mikä aiheutti ketjun katkeamisen?
Jos se on kiinni narahtanut pumppu, niin sellaisen varoiksi vaihtaminenkin on aika hintavaa, pumppu varmaan maksaa suomessa vitusti. (nettietk:n hinta ~500e +alv +lisät jne http://bmwfans.info/original/E39/tou...3/ill-13_0802/)
Ketjut taas näyttää olevan halpaa vaihtaa, työn osuus varmaan suurin.
Nimim. yksityiseltä ostamassa..
______________________________
BP-2010 burnismestari
\o/
______________________________
-Ter0
[email protected]
TT-Speed Oy
Comment
-
Poistaa läpät imusarjasta jos sellaiset löytyy...Originally posted by Jariiii View PostSamanten kanssa kiinostaa, että mitähän kannattaa ihan ekaks tehä jos tollasen -00 530Da ostamaan menen....
Comment
-
Ja läpät tuli 3/00 alkaen.Originally posted by Jariiii View PostSamanten kanssa kiinostaa, että mitähän kannattaa ihan ekaks tehä jos tollasen -00 530Da ostamaan menen....F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
Comment